Ο πολεμιστής και ο δράκος
αξιολόγηση: 0+x

Ο Αβέλ βάδισε προς το πανύψηλο τερατούργημα άνετα, αδιάφορα στις κινήσεις του, καμαρώνοντας και χαμογελώντας καθώς το έκανε. Ένα ογκώδες δίχειρο νάρκη κρατούσε στη θέση του πάνω από τον έναν του ώμο, τα γρανάζια και τα πριόνια που κάλυπταν την επιφάνειά του έτρεχαν θορυβωδώς, ενώ οι πολλές μικρές λεπίδες που αποτελούσαν την οδοντωτή άκρη του γλιστρούσαν αργά στο χείλος του ικανοποιημένα, γουργουρίζοντας σαν γάτα. Το θηρίο μπροστά του ήταν ένας μονόλιθος στο αραιό τοπίο, ένα μνημείο καταστροφής, τα κύματα μίσους και οργής που εξέπεμπαν από το σώμα του ήταν αισθητά, συναγωνιζόμενα ακόμη και τη λαγνεία του Αβέλ για αιματοχυσία.

Απλά στεκόταν εκεί, μια μάζα από βαριά επιμεταλλωμένο κέλυφος και σάρκα, με μικρά μαύρα μάτια στο κρανίο του κολοσσού σαν τρύπες στο κενό, που ακουμπούσαν κακοπροαίρετα πάνω από χοντρούς οδοντωτούς κυνόδοντες, γλοιώδεις από σάλια. Ακόμα και καθώς το πλησίαζε, αυτό άλλαζε σταθερά, οι ιστοί του παραμορφώνονταν, οι πλάκες και η πανοπλία πύκνωναν, οι όγκοι μυών, νεύρων και οστών γλιστρούσαν ο ένας πάνω στον άλλο αδιάκοπα, όλα σε μια προσπάθεια να μεταμορφωθούν σε κάτι που θα άντεχε καλύτερα τον επερχόμενο εχθρό.

Πραγματικά, επρόκειτο για μια θεότητα της εκμηδένισης, ένα ον που ενσάρκωνε την πρωταρχική καταστροφή της ύπαρξης. Με δυσκολία μπορούσε να συγκρατήσει τη χαρά του. Μετά από τόσο καιρό, μετά από αναμονή αιώνων, θα συναντούσε πράγματι ένα ον που θα μπορούσε να ξεπεράσει την ικανότητά του για βία. Ίσως.

Περπάτησε μέχρι να βρεθεί σε απόσταση μόλις ενός μέτρου από την κολοσσιαία μορφή του, και, μετά από μια στιγμή για να απολαύσει αυτή τη θαυμαστή προσμονή που ένιωθε, μίλησε.

"Έχω ακούσει ιστορίες για πλάσματα σαν εσάς. Ένδοξα θηρία με κλίμακα και σάρκα, νύχια και δόντια, με μια ανδρεία στη μάχη μεγαλύτερη από την τεράστια διάνοια που κρύβεται πίσω από αυτά τα κτηνώδη μάτια. Είπαν ότι το είδος σας κάποτε κυβερνούσε τη Γη από τεράστια αποθέματα θησαυρού, σκοτώνοντας και τρώγοντας όλους όσους σας δυσαρεστούσαν. Όμως σας γκρέμισαν από το θρόνο σας, έναν έναν, οι μεγάλοι πολεμιστές που δεν περπατούν πια σε αυτόν τον κόσμο, μέχρι που δεν υπήρχαν πια, και γίνατε απλώς ένας μύθος", ψιθύρισε με κομμένη την ανάσα.

"Ακόμα κι εγώ πίστευα ότι δεν είστε τίποτα άλλο παρά παραμύθια, αλλά όμως, εδώ στέκεστε μπροστά μου, ένας ζωντανός δράκος…"

Ακούστηκε ένα βουητό από το θηρίο, και το στόμα του άρχισε να κινείται, ανοίγοντας αργά, σαν άγαλμα που ζωντάνεψε ξαφνικά.

"Αξιολύπητο…" Μουρμούρισε, με τη φωνή του πυκνή και βαριά, σαν ένα βουνό που καταρρέει στον εαυτό του χίλιες φορές.

"Ένας δράκος; Εσύ ενα μικρό σωρό από σαπίλα. Δεν καταλαβαίνεις τίποτα, όπως θα περίμενα από ένα καλό εκπαιδευμένο σκυλάκι"

Σε αυτό το σημείο, η έκφραση του Αβέλ σκοτείνιασε και ο ήχος του σπαθιού στον ώμο του άρχισε να εντείνεται, καθώς οι λεπίδες στριφογύριζαν όλο και πιο γρήγορα.

"….Τι;" είπε αργά, με χαμηλή φωνή που μιλούσε για οργή που μόλις και μετά βίας περιοριζόταν.

"Αυτό είσαι, έτσι δεν είναι; Ένα εκπαιδευμένο και ταλαιπωρημένο κοπρόσκυλο, δεμένο με περιλαίμιο και τέτοια", μουρμούρισε, δείχνοντας ελαφρώς προς το χοντρό μεταλλικό κολάρο γύρω από τους ώμους και τον λαιμό του.

"Εγώ το επέλεξα αυτό", απάντησε άκαμπτα, με το πρόσωπό του να έχει στραβώσει.

"Είτε το επέλεξες είτε όχι, εξακολουθείς να είσαι ένα σκυλί αυτών των πραγμάτων. Η μόνη διαφορά είναι ότι τρως από τα χέρια τους και όχι από ένα μπολ", ειρωνεύτηκε, με την έκφραση να είναι σχεδόν ορατή στο απάνθρωπο πρόσωπό του.

Το πρόσωπο του Αβέλ συσπάστηκε και έσφιξε τη λαβή του στη λαβή του όπλου του, καθώς οι περιστρεφόμενες λεπίδες περιστρέφονταν πλέον με σημαντική ταχύτητα, διαμαρτυρόμενες με ένα αμβλύ στριγκλιάρισμα.

"Τουλάχιστον εγώ μπορώ να επιλέξω τη μοίρα μου", βρυχήθηκε θυμωμένα, εκτοξεύοντας το σπαθί του με μια προς τα κάτω στροφή στο κεφάλι του θηρίου σαν την παντοδύναμη οργή κάποιου θεού του πολέμου.

Αλλά….

Το πλάσμα αντέδρασε με έναν τρόπο που ο Αβέλ δεν είχε ξαναδεί σε όλες τις χιλιετίες απο μάχες του.

Χτύπησε με το κεφάλι το όπλο. Η κορυφή του κρανίου και το κέλυφος του θρυμματίστηκαν σε ογκώδη θραύσματα, τα μάτια του διογκώθηκαν καθώς το εσωτερικό του κρανίου του κονιορτοποιήθηκε. Ένα από τα μάτια του έσκασε με έναν υγρό κρότο, και χείμαρροι παχύρρευστου, παχύρρευστου υγρού ξεχύθηκαν από το στόμα του, κομμάτια κρέατος και ιστών ξεχύθηκαν σαν σιντριβάνι αίματος.

Όμως, χτυπώντας με το κεφάλι τη λεπίδα, ο Έιμπλ χάθηκε από τη δύναμη της, με αποτέλεσμα να υποχωρήσει αυτόματα από την επίθεση, αφήνοντας το στομάχι του ορθάνοιχτο. Σε αυτό το κλάσμα του δευτερολέπτου της ανυπεράσπιστης κατάστασης, το οπτικό του πεδίο γέμισε με τη γιγαντιαία γροθιά του τέρατος, έναν τεράστιο όγκο από οστέινη πλάκα, που όργωσε ολόκληρο τον κορμό του, χτυπώντας τον με τη δύναμη ενός τυφώνα και βγάζοντας το σπαθί του από τα χέρια του. Εκτοξεύτηκε πάνω από δέκα μέτρα μακριά σαν πάνινη κούκλα, γκρεμίζοντας αμέτρητα εμπόδια στο δρόμο του. Το σώμα του γλίστρησε βαριά πάνω στο έδαφος, σκίζοντας το ύφασμα και το δέρμα από την πλάτη του, μέχρι που τελικά σταμάτησε απότομα, μισογκρεμισμένος σε έναν μεγάλο ογκόλιθο.

Κρεμόταν εκεί αδύναμος, με ρυάκια αίματος να τρέχουν από τα μάτια, τη μύτη, το στόμα και τα αυτιά του, με το πρόσωπό του σε μια έκφραση έκπληξης.

Και τότε γέλασε. Γέλασε πολύ και δυνατά, χαμογελώντας και δείχνοντας τα μυτερά του δόντια σε ένα αιματηρό μειδίαμα που έκανε να φαίνεται ότι μόλις είχε τελειώσει ένα φρικιαστικό γεύμα.

Μίλησε σε μια γλώσσα προ πολλού νεκρή, αλλά το νόημα των λέξεων που είπε ήταν αλάνθαστο. Έκανε μια πρόκληση.

Αλλά προς έκπληξή του, η σαύρα έμοιαζε σαν να έπαθε κάποιου είδους κρίση. Ρουφούσε επανειλημμένα αέρα με δύναμη από τα ρουθούνια της, φουσκώνοντας ακόμα περισσότερο απ' ό,τι ήταν κανονικά, και κατανάλωνε γρήγορα το ποτισμένο με σπλάχνα χώμα, με τα τεράστια νύχια της να ξύνουν το έδαφος και να γεμίζουν κομμάτια του στο οδοντωτό στόμα της.

Και τότε συνέβη κάτι εκπληκτικό. Το τραύμα, που είχε στρεβλώσει το κρανίο του πλάσματος σε ένα σχήμα που θύμιζε υπερώριμη ντομάτα, άρχισε να λύεται, το κεφάλι του θηρίου μετατοπίστηκε ξανά στο κανονικό του σχήμα, οι σπασμένες πλάκες λύγισαν και έπεσαν για να καταναλωθούν ξανά, και αποκάλυψαν ένα γυαλιστερό υγρό κάλυμμα που σχηματίστηκε κάτω από το παλιό, ακόμα πιο παχύ από προηγουμένως.

"Μοίρα; Τι καταλαβαίνεις από τη μοίρα; Η μοίρα είναι η ζωή, και εσύ… Εσύ και όλα αυτά είναι ο θάνατος", βροντοφώναξε το πλάσμα, αρχίζοντας να ορμάει προς το μέρος του.

Σε αυτό, ο Αβέλ γέλασε.

"Δεν μπορώ να διαφωνήσω μ' αυτό", απάντησε χαρούμενα, βγάζοντας ένα τεράστιο ρόπαλο από τις σκιές του κουρελιασμένου μανδύα του, με τη λαβή του να ξεπερνάει κατά πολύ δύο μέτρα σε μήκος, ενώ η κορυφή του δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μια μάζα από στροβιλιζόμενα καρφιά, που ούρλιαζαν αισχρά καθώς περιστρέφονταν σε ένα περίπλοκο μοτίβο θανάτου.

Το θηρίο όρμησε προς το μέρος του γρήγορα, με τα πανίσχυρα βήματά του να κάνουν τη γη να τρέμει, με σβώλους χώματος να σκίζονται στο πέρασμά του, και να τον πλησιάζει με τη δύναμη και το αναπόφευκτο μιας χιονοστιβάδας.

Ο Αβέλ τράβηξε πίσω, στάθηκε πλάγια, μετακίνησε τα χέρια του πίσω του και έτριψε τα πόδια του στο έδαφος. Γύρισε προς την επικείμενη καταστροφή, κουνώντας το όπλο του άσκοπα με μια έμπειρη ματιά.

Και τότε, το θηρίο ήταν πάνω του, και εκείνος χτύπησε, ο χρόνος έμοιαζε να σταματάει καθώς το όπλο του συγκρούστηκε για άλλη μια φορά με το κεφάλι του πλάσματος. Υπήρξε ένα εκκωφαντικό τρίξιμο καθώς το κεφάλι του συνθλίφθηκε ξανά, διασκορπίστηκε σε κομμάτια, η σπονδυλική του στήλη χτύπησε, το τέρας έγινε ορατά μικρότερο καθώς η ασταμάτητη δύναμη που το έσπρωχνε συναντήθηκε με την ακίνητη δύναμη που συγκρούστηκε μαζί του.

Η τεράστια ποσότητα χάους που δημιουργήθηκε από τη συνάντηση αυτών των δύο τεράστιων δυνάμεων εκτόξευσε το ερπετό αρκετές δεκάδες μέτρα μακριά, περιστρεφόμενο σαν ένας άστοχος πύραυλος, με κομμάτια του να πετάνε καθώς ταξίδευε στον αέρα. Χτύπησε στη γη με έναν κρότο, ενώ κομμάτια του σκελετού του σκόρπισαν το τοπίο γύρω από τον κρατήρα της σύγκρουσης σαν σταγόνες βροχής κατά τη διάρκεια ανοιξιάτικων βροχών.

Ο Αβέλ έσπασε το λαιμό του, αγνοώντας το αίμα που έτρεχε από την παχιά πληγή στο πόδι του, ή τα τρία κατά μήκος του στήθους του, που απέκτησε όταν ο αντίπαλός του τον χτύπησε καθώς τον χτυπούσε. Αντ' αυτού, πέταξε το λυγισμένο πια και ακίνητο ρόπαλο πίσω του με μια αδιάφορη ρίψη, έβαλε τους ώμους του στη θέση τους με ένα σπασμωδικό, αδέξιο ανασήκωμα των ώμων και άρχισε να επαναφέρει τον θρυμματισμένο αγκώνα του.

Το πλάσμα ανέβηκε προς τα πάνω, τρώγοντας τα πάντα γύρω του, γινόταν βαρύτερο, παχύτερο και έμοιαζε περισσότερο με βράχο. Τίναξε το περιττό αίμα από τη μορφή του σαν σκύλος, με σταγόνες από το παχύρρευστο σκούρο υγρό να πιτσιλίζουν τη γη γύρω του, και άρχισε να συσσωρεύεται έξω από τον κρατήρα.

Πέρασε πάνω από το χείλος της ρωγμής που είχε δημιουργήσει, μόνο για να υποδεχτεί ένα μεγάλο τσάκραμ που έσκαβε τη σάρκα του, με το δαχτυλίδι να σκαλίζει καθώς οι εξωτερικές λεπίδες του πριονιού περιστρέφονταν και το πίεζαν όλο και πιο βαθιά στην πληγή. Αρκετά ακόμα ακολούθησαν, πετώντας από τα χέρια του Αβέλ καθώς τα έβγαζε από τις σκιές, τρέχοντας προς τον αντίπαλό του.

Πέταξε τον εαυτό του στον αέρα, εξαπολύοντας ένα τερατώδες τσεκούρι από τις πτυχές του μανδύα του, και χτύπησε τον αντίπαλό του σαν βόμβα.

Απέκρουσε την επίθεση όπως ένα άλογο μια σκνίπα, προσπαθώντας να χτυπήσει τον Αβέλ με τα τεράστια νύχια του. Εκείνος απέφυγε και έστριψε γύρω από τις ιστιοφόρες γροθιές του, φυτεύοντας τρυπάνια σαν μαχαίρια στο παχύ δέρμα του, αφήνοντάς τα να σκίσουν και να σχίσουν τη σάρκα του. Κάθε φορά που μια επίθεση πλησίαζε να προσγειωθεί πάνω του, παραμέριζε τον εαυτό του χρησιμοποιώντας ένα ενσωματωμένο μαχαίρι που βρισκόταν κοντά του.

Παρόλα αυτά, το πλάσμα δεν έδειχνε κανένα σημάδι επιβράδυνσης των επιθέσεών του, ούτε καν ότι ένιωθε καθόλου πόνο. Η επίθεσή του ήταν μονοσήμαντη, με έναν και μόνο στόχο στο στόχαστρό του.

ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ.

Ξαφνικά, ένα αδέσποτο νύχι έπιασε τον Αβέλ στον ώμο, κάνοντάς τον να παραπατήσει. Ανταμείφθηκε γι' αυτή του την ενέργεια με άλλη μια συντριπτική γροθιά στο στομάχι, καθηλώνοντάς τον γερά στο έδαφος. Το θηρίο σήκωσε το άλλο του νύχι για να δώσει το τελειωτικό χτύπημα, ένα τσεκούρι δήμιου υψωμένο για τον αντιαισθητικό του σκοπό, και στη συνέχεια κατέβηκε μέσα σε μια λάμψη φωτός και σκιάς.

Σήκωσε ξανά το χέρι του για να συνθλίψει ό,τι είχε απομείνει από τον Αβέλ, αλλά με ελαφρά έκπληξη διαπίστωσε ότι το χέρι του ξαφνικά τελείωνε στον αγκώνα, με ένα ποτάμι λιωμένου αίματος να ρέει ελεύθερα από την πληγή.

Το άλλο χέρι ακολούθησε γρήγορα, αποκομμένο στην άρθρωση από ένα γιγάντιο μηχανικό ψαλίδι που κρατούσε ο Αβέλ, με τις εσωτερικές λεπίδες να περιστρέφονται πυρετωδώς, με φρέσκο αίμα να εκτοξεύεται από τα κινούμενα δόντια τους.

Το τέρας προσπάθησε να καταναλώσει τα πεσμένα άκρα και να αντικαταστήσει ό,τι είχε χάσει, για να συναντήσει τη λεπίδα της μπότας του Αβέλ, που το κλώτσησε κατευθείαν στο κάτω μέρος του σαγονιού και το έριξε ανάσκελα.

Ο Αβέλ έπεσε πάνω στο πεσμένο πλάσμα όπως ένα τσακάλι πάνω στο θήραμά του, χτυπώντας το πλάσμα με ζωώδη αγριότητα, ουρλιάζοντας ασυνάρτητα μέσα στην οργή του για το αίμα του. Συνέχισε να χτυπάει το θηρίο με τα όπλα του, βγάζοντας ένα καινούργιο κάθε φορά που ένα άλλο σφηνώθηκε πολύ βαθιά για να βγει ή έσπασε από την πίεση.

Τελικά, τραβήχτηκε πίσω, με την αναπνοή του βαριά, βουτηγμένος εντελώς στο βρώμικο βυσσινί υγρό, μια αιματηρή, κολασμένη οπτασία. Το παρακολουθούσε να πασχίζει ακόμα να αναπνεύσει, το σώμα του να προσπαθεί ακόμα να αναμορφωθεί.

Και τότε ήταν που το είδε. Ένας παλμός εκπέμφθηκε από το πλάσμα, ένα ωστικό κύμα που παραμέρισε την ίδια τη δομή της πραγματικότητας, ο κόσμος στρεβλώθηκε γύρω από το θηρίο, καθώς ένα ηλεκτρικό ρεύμα διέτρεξε γρήγορα το ακρωτηριασμένο σώμα του.

Αλλά ό,τι κι αν ήταν, δεν τον ένοιαζε. Δεν περίμενε κανένα περιθώριο και δεν θα του έδινε κανένα.

Τον κοίταξε αδύναμα, με την απροκάλυπτη αηδία και το μίσος να είναι ακόμα τόσο ισχυρά, τόσο ξεκάθαρα όσο ήταν πάντα. Έβγαλε ένα τελευταίο μακρύ σπαθί από τον κομματιασμένο μανδύα του και σκόπευε να δώσει το τελικό χτύπημα.

Το θηρίο έδειξε τους κυνόδοντές του και πετάχτηκε προς τα πάνω καθώς το σπαθί του κατέβαινε. Η λεπίδα του χώθηκε στην οροφή του στόματος του πλάσματος, περνώντας κατευθείαν μέσα από τον εγκέφαλό του και βγαίνοντας από την κορυφή του κεφαλιού του, με τις λεπίδες να περιστρέφονται ακόμα καθώς διέσχιζαν την παλλόμενη γκρίζα ύλη.

Το τέρας εξακολουθούσε να ζει, με το οδοντωτό του στόμα τυλιγμένο γύρω από το χέρι του Αβέλ. Τον κοίταξε αυτάρεσκα και δάγκωσε απαλά, σχεδόν ευλαβικά, κατευθείαν το χέρι του, με τα ελεφαντόδοντα να κόβουν αβίαστα τους μυς και τα οστά για να συναντηθούν με ένα ελαφρύ κλικ.

Ο Αβέλ παραπάτησε προς τα πίσω από έκπληξη, και το πλάσμα ξαναγύρισε πίσω, χτυπώντας τον με το κεφάλι στο κρανίο με ένα διαπεραστικό κρότο, ρίχνοντάς τον στον κώλο του. Του έριξε μια τελευταία ψυχρή ματιά και άνοιξε το στόμα του για να τον κατασπαράξει.

Πριν τα σαγόνια του κλείσουν γύρω του, ο Αβέλ άρπαξε το σπαθί που ήταν ακόμα ενσωματωμένο στο κεφάλι του, πιάνοντας τη λαβή μέσα από το στόμα του. Καθώς το στόμα του θηρίου έκλεισε γύρω του, το πίεσε με όλη του τη δύναμη, κόβοντας το θηρίο στα δύο.

Όμως οι κινήσεις του, μόλις τέθηκαν σε λειτουργία, δεν μπορούσαν να σταματήσουν. Τα δόντια του έκοψαν το πάνω μέρος του κορμού του στα δύο, ελευθερώνοντας το εναπομείναν χέρι και το κεφάλι του για να σωριαστούν άψυχα στο έδαφος.

Με τις τελευταίες στιγμές της συνείδησής του, ο Αβέλ νόμιζε ότι άκουσε έναν παράξενο σφυριχτό ήχο, σαν κάτι που έπεφτε από μεγάλο ύψος.

Μετά… μόνο σκοτάδι.

Ο χρόνος πέρασε σαν ένας ύπνος χωρίς όνειρα, και ο Αβέλ ξύπνησε και βρέθηκε υγιής και αναζωογονημένος, πίσω στον τάφο του. Κινήθηκε σπασμωδικά, ανοίγοντας το φέρετρο που τον κρατούσε, παραμερίζοντας βιαστικά τις αλυσίδες σε μια προσπάθεια να βγει από το τσουχτερό κρύο.

Του πήρε αρκετά λεπτά για να ξεκλειδώσει την πέτρινη πόρτα που εμπόδιζε τη διαφυγή του, ενώ όλη την ώρα χτυπούσε το παγωμένο έδαφος με τις μπότες του, με την ανάσα του να κρυσταλλώνει μπροστά του.

Όταν επιτέλους βγήκε, ανέπνευσε ανακουφισμένος. Ποτέ δεν του άρεσε το κρύο, ήταν περισσότερο άνθρωπος της φωτιάς και της ζεστασιάς.

Παρόλα αυτά, σκέφτηκε στον εαυτό του, αυτή ήταν πιθανότατα η καλύτερη μάχη που είχε εδώ και αιώνες. Θα έπρεπε να γίνει μια πανδαισία για να το γιορτάσει, με όλη την ομάδα του. Πού να είχαν βάλει αυτό το περίεργο κουτί πίτσας;