Ελληνόφωνες Ειδικές Κινητές Μονάδες

Αγγλόφωνες Ειδικές Κινητές Μονάδες

Ελληνόφωνες Ειδικές Κινητές Μονάδες

Λίστα Ειδικές Κινητές Μονάδες Ελληνόφωνο

ΕΚΜ Delta-1 ("Μπλε κατσίκα")

Delta1-el.png

Αποστολή μονάδας: Η Ειδική Κινητή Μοναδα Delta-1 είναι ομάδα ασφαλείας του Ελληνικού τομέα. Αποτελείται κυρίως από άντρες ιδιωτικής ασφάλειας, ενώ μερικά από τα καθήκοντά τους είναι παρακολούθηση, ασφάλεια εγκαταστάσεων, συλλογή πληροφοριών και μυστική δουλειά. Η συγκεκριμένη μονάδα δεν είναι σχεδιασμένη για να μπλέκεται σε ένοπλη μάχη καθώς είναι οπλισμένη με όπλα όπως πιστόλια, taser, γκλομπ και αναισθητικά.

Άρθρα:

Αναφορές δράσης:

  • [ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΒΗΣΤΗΚΑΝ]

Πρόσθετοι ΕΚΜ

Αυτά είναι μερικά ανεπίσημα ΕΚΜ που λόγω της σημασίας τους στο μέλλον, αξίζουν να είναι σε αυτή τη λίστα. Πρέπει να καταλάβουν ότι δεν έχουν ακόμη εκπληρώσει τις απαιτήσεις τους για να είναι επίσημοι.

ΕΜΚ Alpha-7 (Θαλάσσιοι φύλακες)

Αποστολή μονάδας: Η ΕΚΜ Alpha-7 είναι ομάδα ασφαλείας του Ελληνικού τομέα, η οποία εκτελεί καθήκοντα περιπολίας και περιορισμού SCP σε όλη την ελληνική θαλάσσια ζώνη.

Το προσωπικό της μονάδας αποτελείται από ένοπλο προσωπικό που φέρει τον ίδιο εξοπλισμό με το Ελληνικό Λιμενικό Σώμα ώστε να μην καταλαβαίνει κανένας που ανήκουν, και βιολόγους, δουλειά των οποίων είναι η παρατήρηση και καταγραφή συμβάντων καθώς και η προσπάθεια εξήγησης των φαινομένων ή οντοτήτων που συναντούν.

Για την εκτέλεση της αποστολής της, η ομάδα είναι εφοδιασμένη με μεγάλο αριθμό ταχύπλοων, φρεγατών και ελικοπτέρων μεταφοράς προσωπικού.

Μέγεθος μονάδας: 2000 άντρες, εκ των οποίων 1500 είναι ένοπλοι και 500 είναι βιολόγοι.

Διοικητής: [ΑΠΌΡΡΗΤΟ]

Άρθρα :

ΕΚΜ Koppa-2 (Ο αρχαίος πολιτισμός)

Αποστολή μονάδας: Η ΕΚΜ Koppa-2 είναι μια ομάδα που συνήθως παρακολουθεί και προστατεύει αντικείμενα που προέρχονταν από την αρχαία Ελλάδα.

Άρθρα:

  • [ΑΠΟΡΡΗΤΟ]

ΕΚΜ Omega-5 (Η Μονάδα)

Αποστολή μονάδας: Η ΕΚΜ Omega-5 είναι το δεξί χέρι του Ελληνικού τομέα και δίνει πλήρη αναφορά κατευθείαν στο Συμβούλιο. Είναι υπεύθυνη για τις πιο περίπλοκες και επικίνδυνες αποστολές όπως παραβιάσεις περιορισμού από SCP, και αντιμετώπιση εξωτερικών ανθρωπογενών απειλών. Το μέγεθος της μονάδας είναι απόρρητο, όπως και το όνομα του διοικητή τους.

Η επιλογή των αντρών γίνεται κάτω από πάρα πολύ αυστηρά κριτήρια σε συνεργασία με εκπαιδευτές του Ιδρύματος, ενώ η εκπαίδευση τους είναι σκληρή και συνεχής.

Άρθρα:

  • [ΑΠΟΡΡΗΤΟ]

ΕΚΜ Sampi-1 (Μεσόγειος θάλασσα)

Αποστολή μονάδας: Η ΕΚΜ Sampi-1 είναι μια ομάδα ναυτικών που συχνά ερευνούν και βρίσκουν ανώμαλη αυτή της βαθιάς Ελληνικής Μεσογείου.

Άρθρα:

  • [ΑΠΟΡΡΗΤΟ]