SCP-ES-005

Μετάφραση χωρίς αναθεώρηση: Ενδέχεται να αντιμετωπίσετε σφάλματα σε αυτό το έγγραφο. Μπορείτε να διορθώσετε τυχόν προβλήματα που βλέπετε, αλλά η αναθεώρηση δεν θα εγκριθεί μέχρι να αναλάβει η ομάδα μετάφρασης.

αξιολόγηση: +2+x
photoboothbcn.JPG

SCP-ES-005 στην αρχική του θέση

Αριθμος Αντικειμένου #: SCP-ES-005

Κατηγορία αντικειμένου: Safe

Ειδικές διαδικασίες περιορισμού: Το SCP-ES-005 contention chamber πρέπει να είναι κατάλληλο για να έχει βασικές λειτουργικές ιατρικές ομάδες υποστήριξης ζωής, αναζωογόνησης και τροφοδοσίας με καθετήρα. Το υποκείμενο που διατηρείται αυτή τη στιγμή μέσα στο SCP-ES-005 πρέπει να επισκέπτεται ένας ψυχολόγος κάθε 12 ώρες ή από τη δική του απαίτηση σε καταστάσεις άγχους. Σε αυτή την περίπτωση, επιτρέπεται η χορήγηση ηρεμιστικών στο υποκείμενο. Εάν το άτομο παρουσιάζει δυσκολίες στην κατάποση τροφής, πρέπει να τροφοδοτείται με ρινογαστρικό σωλήνα.

Σε περίπτωση θανάτου ή αλλαγής αντικειμένου, πρέπει να ιδρυθεί αμέσως υποκατάστατο μεταξύ των μελών του προσωπικού της Κατηγορίας-D, το οποίο πρέπει να εισαχθεί στο SCP-ES-005 και να διατηρηθεί με τα στοιχεία υποταγής που παρουσιάζονται στο εσωτερικό του. Εάν ένα θέμα δεν βρεθεί σε λιγότερο από 48h, η πτέρυγα 5 πρέπει να απομονωθεί προσωρινά, διατηρώντας μέσα στην ομάδα που έχει ανατεθεί στο SCP-ES-005, μέχρι να φτάσει ένα νέο θέμα.

Περιγραφή: Το SCP-ES-005 είναι μια καμπίνα photobooth που κατασκευάζεται από το εμπορικό σήμα █████████ που επηρεάζει την απτική αντίληψη στους ανθρώπους στο περιβάλλον του, και πιο αξιοσημείωτα, στα εσωτερικά του. Οι άνθρωποι που βρίσκονται στην περιοχή SCP-ES-005, θα αισθάνονται ελαφρές αισθήσεις πίεσης, κρύες ή ζεστές σε εντοπισμένες περιοχές του δέρματός τους.

Οι ανώμαλες αντιλήψεις μπορούν να παρατηρηθούν έμμεσα, αν και οι διακυμάνσεις της θερμοκρασίας στην υποκείμενη επιδερμίδα ή η μείωση της ροής αίματος στο τριχοειδές των πιεσμένων περιοχών. Αυτό το φαινόμενο μπορεί να παρουσιαστεί σε πολλούς ανθρώπους ταυτόχρονα και δεν επηρεάζεται από την ύπαρξη φυσικών φραγμών μεταξύ αυτών των ανθρώπων και του SCP-ES-005. Το SCP-ES-005 θα αυξήσει την ακτίνα δράσης του μέχρι να επηρεαστεί ένας άνθρωπος. Οι επιδράσεις που προκαλούνται από το SCP-ES-005 δεν αλλάζουν όσον αφορά τον χρόνο έκθεσης ή άλλους παράγοντες, διατηρώντας σταθερές έως ότου ένα άτομο εισέλθει μέσα στο SCP-ES-005.

Εάν ένα άτομο παίρνει το κάθισμα μέσα SCP-ES-005, τα ανώμαλα αποτελέσματα θα σταματήσουν αμέσως στους ανθρώπους που βρίσκονται στο εξωτερικό. Μόνο σε αυτή την περίπτωση το SCP-ES-005 επηρεάζει μόνο ένα άτομο, οπότε διαπιστώνεται ότι η βέλτιστη μέθοδος αμφισβήτησης είναι πάντα η διατήρηση κάποιων μέσα σε αυτό.

Ενώ όταν το SCP-ES-005 επηρεάζει ένα άτομο που βρίσκεται στο εξωτερικό του, οι απτικές αισθήσεις διατηρούνται σταθερές, το υποκείμενο που βρίσκεται μέσα στο SCP-ES-005 θα αυξήσει τη δική του αντίληψη για το φαινόμενο όσο περνάει ο καιρός. Αυτό μεταφράζεται σε έναν καλύτερο ορισμό της ζώνης που αισθάνεται πίεση ή διαφορετικές θερμικές αισθήσεις. Όλα τα υποκείμενα που χρησιμοποιήθηκαν στον ισχυρισμό του SCP-ES-005 μέχρι την ημερομηνία έχουν ορίσει τις ανώμαλες αισθήσεις ως πολύ παρόμοιες με την επαφή με τα χέρια ενός ενήλικου ανθρώπου. Παρά τις δοκιμές φισικών που εφαρμόστηκαν σε υποκείμενα που έδειξαν ότι πράγματι, φαινόταν να έχει ένα σώμα που ασκεί πίεση στο δέρμα του, η πηγή δεν θα μπορούσε να προσδιοριστεί και αυτές οι επαφές δεν θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί.

Ο αριθμός των "χεριών" που αισθάνεται ένα υποκείμενο στο δέρμα του αυξάνει την αναλογικότητα στο χρόνο που κατοικεί μέσα στο θάλαμο και έτσι η σαφήνεια στην εν λόγω αίσθηση. Όταν το δέρμα καλύπτεται πλήρως από περιοχές υπό πίεση, τα άτομα ενημερώνουν ότι αισθάνονται αυτά τα "χέρια" να κινούνται, να σέρνουν πάνω από το υποκείμενο δέρμα. Η επίδραση που προκαλείται από το SCP-ES-005 δεν έχει εκδηλωθεί ως ενεργά επιβλαβής για την υγεία πέρα από το φυσικό στρες που προκαλείται από την κατάσταση, με εξαίρεση το περιστατικό συνέβη στο θέμα D-33760 (βλέπε την προσθήκη που επισυνάπτεται στο παρόν έγγραφο).

Συμπληρωματικό Έγγραφο: File 005/D-33760

Το ακόλουθο αρχείο έχει επεξεργαστεί για να διαγράψει επιφανειακά περάσματα. Εάν χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με ένα μέλος της ερευνητικής ομάδας Με Επίπεδο 2 ή υψηλότερο.

00:00: D-33760 εισάγεται στο SCP-ES-005.

06:14: D-33760 αναφορές για αίσθημα ψυχρότητας στον δεξιό ώμο.

[ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΒΗΣΤΗΚΑΝ]

24:56: D-33760 αναφορές για δυσφορία που προκαλείται από την πίεση. Ένα μέλος της ιατρικής ομάδας ελέγχει την κατάστασή του. Το D-33760 προσπαθεί να κουνηθεί με μανία από τα δεσμά περιορισμού κατά τη διάρκεια της ιατρικής εξέτασης. Δεν υπάρχουν ενδείξεις τραυματισμών που προκαλούνται από την επίδραση SCP-ES-005.

[ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΒΗΣΤΗΚΑΝ]

60:00: Παρατηρείται κατά τη διάρκεια του συνήθους ελέγχου ότι περισσότερο από το 50% της επιδερμίδας D-33760 παρουσιάζει σημάδια πίεσης.

[ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΒΗΣΤΗΚΑΝ]

129:56: Το D-33760 αναφέρει ότι για πρώτη φορά αισθάνεται κίνηση στο δέρμα του. Λόγω της σοκαρισμένης συμπεριφοράς του, χορηγείται ένα μαλακό ηρεμιστικό.

132:00: Κατά τη διάρκεια του τακτικού ελέγχου παρατηρείται ότι τα σημάδια πίεσης μετακινούνται αργά πάνω από το δέρμα του υποκειμένου. Αξιοποιώντας την ημι-ασυνείδητη κατάσταση του D-33760, γίνεται μια μέτρηση των σημάτων πίεσης που είναι σαφώς αναγνωρίσιμα ως χέρια, έχοντας βρει συνολικά 137.

143:02: Το D-33760 πέφτει ξανά σε κατάσταση άγχους, προσπαθώντας να ξεφύγει από τα δεσμά. Εκθέτει ότι τα" χέρια " άρχισαν να κινούνται στο πρόσωπό του. Ποτέ πριν δεν παρατηρήθηκε μια συντονισμένη κίνηση των αποτελεσμάτων SCP-ES-005.>

144:32: Μετά τη χορήγηση ενός ηρεμιστικού, πραγματοποιείται έκτακτη ιατρική εξέταση στο D-33760, με τη βοήθεια του Dr.Santamaria για την πραγματοποίηση συνέντευξης στο D-33760.

145:21: Το D-33760 επιμείνετε ότι τα "χέρια" προσπαθούν να ανοίξουν το στόμα του χωρίζοντας το σαγόνι του.

147:07: Το στόμα D-33760 παραμένει ανοιχτό παρά τις προφανείς προσπάθειές του να το κλείσει. Ένα μέλος της ιατρικής ομάδας επιβεβαιώνει ότι η εσωτερική στοματική κοιλότητα D-33760 πιέζεται από μέσα. Κατά τη διάρκεια της εξέτασης, παρατηρείται μια διαστολή της αρχής του λαιμού D-33760, η οποία αυτή τη στιγμή υποφέρει από ναυτία και έμετο.

149:28: Μπροστά στις παρούσες δυσκολίες του D-33760 στην αναπνοή, παρέχεται τεχνητή αναπνοή.

159:47: Κατά τη διάρκεια μιας ενδοσκοπικής κάμερας, παρατηρείται ότι το D-33760 των εσωτερικών του στομάχου παραμορφώνεται και διογκώνεται. Το D-33760 εκπέμπει μη αρθρωτούς θορύβους μπροστά από τις παρουσίες του ιατρικού προσωπικού.

161:27: Μια αναφορά εξάλειψης εκπέμπεται, υπογεγραμμένη από τον Δρ. Santamarina και τα μέλη της ομάδας επιπέδου 2 ή παραπάνω.

163:41: Το D-33760 περνάει μακριά. Το SCP-ES-005 εκτυπώνει μια σειρά από 16 εικόνες ταυτότητας του D-33760.

Η αυτοψία αποκάλυψε εσωτερικές αιμορραγίες που προκλήθηκαν από τη ρήξη διαφόρων οργάνων. Είναι δεν έχει παραχθεί καμία εκτύπωση φωτογραφιών από την εκδήλωση.