SCP-875
αξιολόγηση: 0+x
875.jpg

Είσοδος στο SCP-875.

Αριθμος Αντικειμένου: SCP-875

Κατηγορία αντικειμένου: Safe

Ειδικές Διαδικασίες περιορισμού: Το SCP-875 πρέπει να σημειωθεί σε όλους τους χάρτες ως στρατιωτική βάση και όλες οι δορυφορικές εικόνες που λαμβάνονται από την περιοχή πρέπει να τροποποιηθούν σύμφωνα με τη Διαδικασία Γουάτσον-24. Οποιοσδήποτε πολίτης πλησιάζει το SCP-875 πρέπει να τεθεί υπό την επιτήρηση του Ιδρύματος και να του χορηγηθεί αμνηστικό κατηγορίας Α. Μετά τη χορήγηση της δόσης, οι πολίτες πρέπει να επιστραφούν στην πλησιέστερη πόλη στο SCP-875, █████.

Τα τσιμπήματα SCP-875-1 πρέπει να αντιμετωπίζονται από το ιατρικό προσωπικό του χώρου με τη χρήση αλκαλίου που προβλέπεται στο ιατρικό διάγραμμα 875-1-1. Σε ακραίες περιπτώσεις, επιτρέπεται ο ακρωτηριασμός των προσβεβλημένων άκρων.

Κανένα ερευνητικό προσωπικό δεν επιτρέπεται να εισέλθει στο SCP-875 χωρίς τη συνοδεία δύο (2) μελών της ασφάλειας. Έξι (6) μέλη του προσωπικού συντήρησης πρέπει να βρίσκονται σε υπηρεσία στο δωμάτιο του αντιδραστήρα του SCP-875 ανά πάσα στιγμή. Ο αντιδραστήρας του SCP-875 πρέπει να ελέγχεται για παραβιάσεις κάθε ώρα. Σε περίπτωση παραβίασης, το SCP-875 πρέπει να εκκενωθεί αμέσως.

Σε περίπτωση που δείγματα του SCP-875-3 ενεργοποιηθούν, το προσωπικό ασφαλείας πρέπει να ανταποκριθεί αμέσως και να ακινητοποιήσει τα δείγματα με μη θανατηφόρο τρόπο. Τα δείγματα θα πρέπει στη συνέχεια να μεταφερθούν στη Βάση ██, όπου το ερευνητικό προσωπικό θα αναλάβει την επιχείρηση.

Περιγραφή: Το SCP-875 είναι μια υπόγεια πυραμίδα που εκτιμάται ότι έχει ηλικία ████ ετών και βρίσκεται στην έρημο ████████. Δεν υπάρχουν αποδείξεις για την κατασκευή του SCP-875 σε αρχεία της εποχής, αν και τα στοιχεία δείχνουν ότι το SCP-875 ήταν ανθρώπινο δημιούργημα. Το εξωτερικό στρώμα του SCP-875 είναι κατασκευασμένο από κανονικό ψαμμίτη, αλλά διαθέτει ένα εσωτερικό στρώμα που αποτελείται από ένα άγνωστο μέχρι στιγμής κράμα.

Ο πρώτος όροφος του SCP-875, προσβάσιμος μέσω της σήραγγας εισόδου, έχει τη διάταξη ενός λαβύρινθου. Μηχανισμοί που περιέχονται στο δάπεδο και στους τοίχους του λαβύρινθου αλλάζουν τη διαμόρφωση αυτού του δαπέδου κάθε σαράντα οκτώ (48) ώρες. Ειδικότερα, οι διάδρομοι σε αυτό το τμήμα της δομής φαίνεται να έχουν κατασκευαστεί με γνώμονα οντότητες πολύ ψηλότερες από τους ανθρώπους. Αρκετές πλάκες πίεσης και κρυφοί μοχλοί είναι ικανές να ανοίξουν ορισμένα τμήματα του λαβύρινθου και να απελευθερώσουν σμήνη του SCP-875-1.

Οι περιπτώσεις του SCP-875-1 είναι μικρά ιπτάμενα πλάσματα που μοιάζουν με έντομα μήκους περίπου έξι (6) εκατοστών και μάζας τριών (3) γραμμαρίων. Η εμφάνισή τους δεν έχει καμία ομοιότητα με κανένα γνωστό είδος, γεγονός που υποδηλώνει εξωγήινη προέλευση. Το SCP-875-1 διαθέτει ένα ιδιαίτερα όξινο τσίμπημα που έχει παρατηρηθεί ότι προκαλεί σοβαρές βλάβες σε νεύρα και τένοντες. Λόγω της συμπεριφοράς τους ως σμήνος, οι επιθέσεις των SCP-875-1 μπορούν να οδηγήσουν και έχουν οδηγήσει σε πλήρη ρευστοποίηση των άκρων. Λόγω της προηγούμενης χρήσης εκρηκτικών, η πρόσβαση στον δεύτερο όροφο του SCP-875 δεν είναι δύσκολη, υπό την προϋπόθεση ότι η παραβιασμένη τοποθεσία μπορεί να προσεγγιστεί στην τρέχουσα διαμόρφωση του λαβύρινθου. Ο δεύτερος όροφος του SCP-875 φιλοξενεί τέσσερις μεγάλες δεξαμενές που περιέχουν ένα υγρό που μοιάζει με νερό. Αυτό το υγρό θα αναφέρεται στο εξής ως SCP-875-2. Η έκθεση των ανθρώπων στο SCP-875-2 οδηγεί σε αποτελέσματα παρόμοια με ένα αμνηστικό, αλλά με την προσθήκη μιας αίσθησης ικανοποίησης και ευτυχίας.

Σήραγγες που μοιάζουν με τούνελ συντήρησης οδηγούν στον τρίτο όροφο του SCP-875, στον οποίο περιέχει έναν μεγάλο πυρηνικό αντιδραστήρα που καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του επιπέδου. Αυτός ο αντιδραστήρας φαίνεται να είναι αυτοψυχόμενος, καθώς δεν είχε υποστεί τήξη κατά την περίοδο μεταξύ της εγκατάλειψης του SCP-875 και της ανακάλυψής του από το Ίδρυμα. Ωστόσο, έχουν ληφθεί μέτρα για την παρακολούθηση και τη συντήρηση αυτού του αντιδραστήρα, ο οποίος φαίνεται να τροφοδοτεί τα μηχανήματα του πρώτου, δεύτερου και τέταρτου ορόφου.

Η διάνοιξη σήραγγας στη βάση του τρίτου ορόφου αποκάλυψε έναν μικρό θάλαμο που περιέχει δέκα (10) κρυογονικούς θαλάμους στάσης τοποθετημένους σε κυκλική διάταξη. Κάθε θάλαμος στάσης περιέχει ένα μεγάλο εντομοειδές πλάσμα ύψους περίπου τριών (3) μέτρων και βάρους διακοσίων σαράντα (240) κιλών. Τρία (3) δείγματα φαίνεται να έχουν πεθάνει και να έχουν αποσυντεθεί σε μεγάλο βαθμό από την αποτυχία των θαλάμων στάσης και αρκετά από τα δείγματα είναι βαριά τραυματισμένα. Αυτά τα πλάσματα θα αναφέρονται ως SCP-875-3. (Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη βιολογία του SCP-875-3, βλέπε αυτοψία 875-3-1).

ΑΠΟΡΡΗΤΟ - ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΔΕΙΑ O5