SCP-838
αξιολόγηση: 0+x

Αριθμος Αντικειμένου: SCP-838

Κατηγορία αντικειμένου: Safe

Ειδικές Διαδικασίες περιορισμού: Για να αποτραπεί η επίδραση του SCP-838 στους πολίτες, οι πράκτορες του Ιδρύματος θα τοποθετηθούν στο προσωπικό που είναι υπεύθυνο για τη διαχείριση του τμήματος αγγελιών σε μεγάλες εφημερίδες στην περιοχή του Σικάγο. Εναλλακτικά, μπορεί να επιτευχθεί η συνεργασία της εφημερίδας για παρόμοιους σκοπούς. Δεν πρέπει να τυπωθούν αγγελίες που να ταιριάζουν με τη μορφή που πήρε το SCP-838.

Περιγραφή: SCP-838 είναι ο συλλογικός όρος για μια σειρά από μικρές αγγελίες εργασίας που εμφανίζονται σε εφημερίδες που τυπώνονται στην περιοχή του Σικάγο, καθώς και για οποιοδήποτε πρακτορείο βρίσκεται πίσω από αυτές. Η προσφερόμενη εργασία ποικίλλει από περίπτωση σε περίπτωση, και έχει συμπεριλάβει μεταξύ άλλων θέσεις λογιστικής, διοίκησης και καθαρισμού. Οι αγγελίες αυτές είναι εντελώς τετριμμένες, εκτός αν υπάρξει ανταπόκριση. Οι προσπάθειες εντοπισμού αυτών των αγγελιών έχουν αποδειχθεί ανεπιτυχείς.

Την επόμενη φορά που ένα άτομο που έχει ανταποκριθεί στο SCP-838 αποκοιμηθεί, μπαίνει αμέσως σε ύπνο REM. Κατά την αφύπνιση, τα επηρεαζόμενα άτομα αναφέρουν ότι βλέπουν εξαιρετικά ζωντανά όνειρα ότι είχαν μια συνέντευξη για την προκηρυχθείσα θέση εργασίας, σε ένα μεγάλο κτίριο γραφείων χωρίς παράθυρα σε μια εταιρεία που ονομάζεται Pellus, ΑΕ. Στα άτομα που κρίνονται κατάλληλα προσφέρεται μια θέση εργασίας. Οποιοσδήποτε προσληφθεί από την Pellus, ΑΕ. πρέπει να θεωρείται μέλος του SCP-838-1. Όσοι δεν έχουν προσφερθεί σε θέσεις εργασίας δεν επηρεάζονται.

Όταν τα μέλη του SCP-838-1 κοιμούνται κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, αναφέρουν έντονα όνειρα εργασίας σε ένα κτίριο που πιστεύεται ότι είναι το ίδιο με αυτό που έλαβε χώρα η συνέντευξη. Σε αυτά τα όνειρα, το εργατικό δυναμικό του Pellus φαίνεται να αποτελείται αποκλειστικά από άτομα που έχουν απαντήσει στο SCP-838. Οι δοκιμές έδειξαν ότι η επικοινωνία κατά τη διάρκεια του ύπνου μεταξύ των μελών του SCP-838-1 είναι δυνατή, υποδεικνύοντας κάποιο βαθμό σύνδεσης μεταξύ των ονείρων.

Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, τα μέλη του SCP-838-1 βλέπουν καλά όνειρα. Αν και η ακριβής φύση αυτών των ονείρων ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό μεταξύ των ατόμων, αναφέρεται παγκοσμίως ότι είναι ιδιαίτερα ευχάριστα. Το φαινόμενο αυτό φαίνεται να αποτελεί "πληρωμή" για την εργασία που γίνεται κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, καθώς τα άτομα με υψηλότερη ιεραρχική θέση φαίνεται γενικά να αναφέρουν καλύτερα όνειρα από τα άτομα με χαμηλότερη ιεραρχική θέση.

Μια "εργάσιμη ημέρα" για ένα μέλος του SCP-838-1 φαίνεται να είναι 8 ώρες, ενώ ο ύπνος πέρα από αυτό το σημείο είναι φυσιολογικός. Κατά συνέπεια, εάν ένα μέλος του SCP-838-1 δεν μπορεί να κοιμηθεί 8 ώρες την ημέρα για μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορεί να "απολυθεί". Τα επηρεαζόμενα άτομα μπορούν επίσης να απολυθούν για κακή απόδοση. Τα απολυμένα μέλη του SCP-838-1 αναφέρουν μόνο όνειρα ότι είναι άστεγοι.

Συνέντευξη 838-5:

Συνέντευξη μεταξύ του Δρ. Αϊζεν και του D-41157, ο οποίος ήταν λογιστής πριν από την καταδίκη του.

Δρ. Αϊζεν: D-41157. Θα μπορούσες να αναφέρεις πόσο καιρό είσαι μέλος του SCP-838-1;

D-41157: Με έβαλες να διαβάσω την αγγελία πριν από πέντε εβδομάδες.

Δρ. Αϊζεν: Ποια ήταν η εμπειρία σου όταν κοιμόσουν;

D-41157: Μάλλον βαρετά όνειρα. Σε αυτά, είμαι λογιστής αυτής της εταιρείας. Και αυτό ήταν όλο. Είναι σαν την πραγματική ζωή, μόνο που δεν μπορώ να βγω από το κτίριο και δεν υπάρχει γεύμα.

Δρ. Αϊζεν: Τι συμβαίνει αν προσπαθήσεις να φύγεις από το κτίριο;

D-41157: Απλά δεν μπορώ. Δεν υπάρχουν πόρτες ή παράθυρα. Δεν είμαι καν σίγουρος αν υπάρχει πρώτος όροφος. Δεν υπάρχουν ανελκυστήρες.

Δρ. Αϊζεν: Και τι γίνεται το Σαββατοκύριακο;

D-41157: Ω, είναι υπέροχο. Διαφέρει. Το βράδυ του περασμένου Σαββάτου ήταν σαν να ήμουν πέντε χρονών και είχα ένα υπέροχο πάρτι γενεθλίων όπου έκανα βόλτες με δεινόσαυρους. Ναι, λίγο ανόητο, αλλά ένιωθα υπέροχα. Όλα είναι έτσι.

Δρ. Αϊζεν: Τι είδους λογιστικές εργασίες κάνετε γι' αυτούς; Τι κάνει η Pellus;

D-41157: Αστείο πράγμα αυτό. Δεν ξέρω… Απ' όσο μπορώ να καταλάβω, η Pellus δεν κάνει τίποτα άλλο εκτός από το να εργοδοτεί ανθρώπους για να την κρατάει σε λειτουργία. Αλλά αυτό είναι λογικό. Δεν είναι ότι είναι αληθινό ή κάτι τέτοιο.

Συνέντευξη 838-12:

Συνέντευξη μεταξύ του Δρ. Αϊζεν και του D-2028, στον οποίο δόθηκε εντολή να δράσει για να απολυθεί.

Δρ. Αϊζεν: Καλημέρα, D-2028. Θα μπορούσες να μας πεις πόσο καιρό είσαι μέλος του SCP-838-1;

D-2028: [ΕΞΥΒΡΙΣΗ]. Μου είπατε να απολυθώ.

Δρ. Αϊζεν: D-2028, παρακαλώ να είσαι συνεργάσιμος.

D-2028: Γιατί; Έχεις καθόλου ιδέα πώς είναι; Έχω μείνει άστεγος πραγματικά και δεν έχω ιδέα πώς είναι εκεί μέσα. Στον πραγματικό κόσμο, οι αρουραίοι δεν σε ψάχνουν. Στον πραγματικό κόσμο, δεν κάνει πάντα κρύο. Στον αληθινό κόσμο μπορείς να βρεις άλλη δουλειά!

Περιστατικό 838-2: Ο D-1950 απάντησε σε μια αγγελία της SCP-838 για μια θέση διοίκησης και προσλήφθηκε ως μεσαίος διευθυντής. Μετά από έξι μήνες, είπε στους ερευνητές ότι επρόκειτο να προαχθεί σε ανώτερο στέλεχος και ότι του είπαν ότι η θέση αυτή είχε πολλά νέα δικαιώματα και ευθύνες. Την επόμενη νύχτα, ο D-1950 έπεσε σε κώμα, αν και η εγκεφαλική δραστηριότητα ήταν ίδια με εκείνη κατά τη διάρκεια του ύπνου REM. Ο D-1950 διατηρήθηκε στη ζωή με συσκευή υποστήριξης της ζωής για τον επόμενο μήνα, κατά τη διάρκεια του οποίου δεν παρατηρήθηκαν σημαντικές αλλαγές, εκτός από μαζικές αυξήσεις ντοπαμίνης κατά τη διάρκεια των Σαββατοκύριακων.