SCP-821
αξιολόγηση: +3+x
821.jpg

SCP-821.

Αντικείμενο #: SCP-821

Κατηγορία αντικειμένου: Safe Neutralized

Ειδικές διαδικασίες περιορισμού: Η περιοχή SCP-821 βρίσκεται στην περιοχή που έχει αγοραστεί από το ίδρυμα, με μια τυποποιημένη αποθήκη περισυλλογής που κατασκευάστηκε γύρω από αυτό, με την ονομασία Containment Outpost 821. Οι καθημερινές επιθεωρήσεις της εξωτερικής δομής του SCP-821 πρέπει να εκτελούνται από προσωπικό ασφαλείας οποιεσδήποτε σημαντικές αλλαγές έχουν αναφερθεί στον επιβλέποντα περιορισμό. Δεν εισέρχεται προσωπικό στο SCP-821 λόγω της δομικής αστάθειας του.

Περιγραφή: Το SCP-821 είναι μια δομή που βρίσκεται στην πρώην πόλη του Esheville, FL. Τα αρχεία που ανακτώνται από την τοπική κυβέρνηση δείχνουν ότι κατασκευάστηκε κάποια στιγμή μεταξύ 1955-1957. Το εσωτερικό είναι σε μόνιμη κατάσταση υποβάθμισης, με όλες τις προσπάθειες συντήρησης ή αποκατάστασης να είναι ανεπιτυχείς.

Το εσωτερικό του SCP-821 περιέχει ποικίλο αριθμό συσκευών που προορίζονται για παιδιά, όπως ένα καρουζέλ, ένα σκηνικό με σύνολο 4 κινούμενων εικόνων και μια ποικιλία παιχνιδιών στο μέσο. Υπάρχουν επίσης πολλά περίπτερα που πωλούσαν φαγητό και αναμνηστικά όταν ο SCP-821 ήταν ενεργός. Κατά την αρχική συγκράτηση, αυτές οι συσκευές ήταν πλήρως λειτουργικές. Η συντήρηση πραγματοποιήθηκε από ανθρωποειδή εντός SCP-821, παλαιότερα γνωστή ως SCP-821-1, η οποία χειρίστηκε επίσης τις συσκευές εντός του SCP-821. Οι περιπτώσεις SCP-821-1 ήταν ανθρωποειδείς αυτοματοποιημένες μονάδες αποτελούμενες από βαμμένο χαλκό. Οι συσκευές που περιέχονται στο SCP-821 εμφάνισαν ανώμαλες ιδιότητες όταν λειτουργούσαν, συμπεριλαμβανομένων:

  • Τα μοντέλα των ζώων που συνδέονται με το καρουσέλ θα κινούνταν αυτόνομα.
  • Τα Animatronics αποδείχθηκαν ικανά να εμπλέκουν τα άτομα που έλαβαν prepubescent σε συνομιλία.
  • Τα τρόφιμα και τα ποτά παρήχθησαν εντός του SCP-821 χωρίς πηγή.
  • Παιχνίδια Midway που θα εκπέμπουν φωνητικές εντυπώσεις για χρήστες με υψηλές βαθμολογίες.

Το animatronic συγκρότημα αποτελείται από τέσσερα μηχανήματα, καθένα από τα οποία παίζει διαφορετικό όργανο. Μια φορά την ώρα, θα έπαιζαν ένα σύνολο δημοφιλών τραγουδιών από το 1957-1960. Όταν δεν παίζουν, αυτά τα animatronics θα μπορούσαν να επικοινωνούν με τα θέματα που τις παρατηρούσαν και ήταν ικανά να διεξάγουν μια βασική συζήτηση. Συγκεκριμένα, οι φωνητικές αποδόσεις που παρήχθησαν κατ 'αυτόν τον τρόπο αποδείχτηκαν μοναδικές, με καταγραφές που καταρτίστηκαν μεταξύ 1959-1961 και έδειξαν ότι δεν είχε επαναληφθεί καμία συζήτηση.

Εντούτοις, μετά από το περιστατικό SCP-821-A, όλες οι περιπτώσεις του SCP-821-1 προφανώς καταστράφηκαν ή με άλλο τρόπο αφαιρέθηκαν και το SCP-821 άρχισε να παρουσιάζει ταχεία δομική υποβάθμιση. Οι συσκευές που περιέχονται στο SCP-821 άρχισαν να λειτουργούν ακανόνιστα, παρουσιάζοντας πολύ πιο επικίνδυνες ιδιότητες από αυτές που είχαν παρατηρηθεί προηγουμένως. Επιπλέον, το ίδιο το SCP-821 δεν είναι πλέον ασφαλές να εισέλθει λόγω των δομικών βλαβών του. Οι μεταβολές στις συσκευές περιλαμβάνουν τμήματα του καρουσέλ και της ταινίας animatronic που γίνονται επιθετικά, χτυπάνε και δαγκώνουν τα θέματα που τους προσέγγιζαν. Συγκεκριμένα, τμήματα του SCP-821 ικανά για ομιλία ήταν εξαιρετικά απολογητικά, προσφέροντας βοήθεια στο υποκείμενο που είχε τραυματιστεί. Επί του παρόντος, δεν υπάρχουν λειτουργικά εξαρτήματα του SCP-821 ικανά να παράγουν ομιλία.

Προσθήκη: Incident 821-A.

Στις 4/11/1989, το προσωπικό που προσπάθησε να εισέλθει στο SCP-821 διαπίστωσε ότι η
είσοδος είχε σφραγιστεί και μια σημείωση με την ένδειξη "OUT OF BUSINESS" που τοποθετήθηκε
στην πόρτα. Η έρευνα στο εσωτερικό του SCP-821 έδειξε ότι δεν μπορούσαν να εντοπιστούν
περιπτώσεις SCP-821-1. Στο κέντρο του κεντρικού ορόφου βρέθηκε μια επιστολή. Το κείμενο της
επιστολής περιλαμβάνεται στην παρούσα έκθεση. Από τις 5/16/1999, ο SCP-821 χαρακτηρίστηκε
ως εξουδετερωμένος.
Γεια σας φίλοι μου. Αυτή είναι μια μέρα που όλοι μας φοβόμαστε και είμαι λυπημένος που είναι
αυτός που πρέπει να σπάσει τα νέα. Έχετε όλοι γνωστοί για λίγο ότι το Funland έζησε δύσκολες
στιγμές για πολύ καιρό και παρόλο που οι καιροί ήταν δύσκολες, καταφέραμε πάντα να περάσουμε.
Αλλά δεν μπορούμε να το κάνουμε πια. Έχω δει τα πάρκα και τα αξιοθέατα που προέρχονται από τις
τεράστιες εταιρείες διασκέδασης και δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε. Τα παιδιά απλά δεν
ενδιαφέρονται για παλιά μέρη όπως αυτό. Η skee-ball, η πλατεία του Big Bertha, το καρουσέλ … απλά
δεν με νοιάζουν. Είναι βαρεθεί από αυτό. Ο κόσμος έχει προχωρήσει.
Ξέρω ότι ο καθένας από εσάς έχει βάλει μια ζωή στην επιτυχία του Funland και αυτό είναι το πιο δύσκολο για μένα. Καθένας από εσάς θα λάβει ένα γενναιόδωρο πακέτο αποχώρησης,
ακολουθούμενο από ένα δελτίο για να επιστρέψετε στο σπίτι σας. Σας ευχαριστώ για την υπηρεσία σας.

Κ. Funland