SCP-727
αξιολόγηση: +1+x
Garden_Triclinium_Petra_Jordan1415.jpg

Καταχώριση στο SCP-727.

Αντικείμενο #: SCP-727

Κατηγορία αντικειμένου: Safe

Ειδικές διαδικασίες περιορισμού: Ένας φράχτης ασφαλείας έχει χτιστεί γύρω από την περιοχή SCP-727. Πολίτες αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την περιοχή και οι αξιωματούχοι έχουν πει ότι η περιοχή γύρω από SCP-727 είναι γεωλογικά ασταθής. Πρόσβαση SCP-727 επιτρέπεται μόνο για τον έλεγχο και απαιτεί τουλάχιστον έναν οπλισμένο φρουρό έξω από την είσοδο. Όλα τα αντικείμενα που κατασκευάζονται εντός του SCP-727 πρέπει να αποθηκεύονται στο δωμάτιο περιορισμού 727-H στο βαση-██.

Περιγραφή: SCP-727 μοιάζει με ένα σιδηρουργό σχέδιο Αρχαία Ελληνικά. Περιέχει εργαλεία χειροτεχνίας από μια μεγάλη ποικιλία χρόνων και χωρών, μερικά από τα οποία δεν έχουν ακόμη εντοπιστεί. Οι τοίχοι και το ταβάνι είναι καλυμμένα με μάζες από αλυσίδες φτιαγμένες από σιδερένιο υλικό. Η φύση του SCP-727 καθιστά αυτές τις αλυσίδες αδύνατο να μετρηθεί.

Όταν ένας άνθρωπος μπαίνει στο SCP-727, οι αλυσίδες γίνονται ενεργές και παγιδεύουν το υποκείμενο με δύναμη. Η παγίδευση δεν σκοτώνει το υποκείμενο, αλλά πάντα σπάει αρκετά από τα οστά του. Άτομα με ενισχυμένα άκρα δεν έχουν ανοσία στην παραμόρφωση. Εάν περισσότερα από ένα άτομο εισέρχεται SCP-727 σε ένα χρόνο, οι αλυσίδες θα σκοτώσει όλα τα άτομα εκτός από ένα από στραγγαλισμό. Τα ζώα και τα άψυχα αντικείμενα είναι απλά ρίχνονται από SCP-727 με αλυσίδες. Μια φορά, πήραν τον πλήρη έλεγχο ενός θέματος, που τον χειραγωγεί με παρόμοιο τρόπο όπως μια μαριονέτα, αναγκάζοντάς τον να κατασκευάσει μια σειρά από αντικείμενα διαφορετικής φύσης και εξαιρετικής ποιότητας. Τα υποκείμενα περιγράφουν αυτή τη διαδικασία ως εξαιρετικά επώδυνη. Η πηγή των πρώτων υλών είναι άγνωστη. Μετά από ένα απροσδιόριστο χρόνο, οι αλυσίδες θα ρίξει το θέμα και τα αντικείμενα που κατασκευάζονται έξω από SCP-727 και να καταστεί ανενεργό μέχρι ένα άλλο πρόσωπο εισέρχεται. Τα άτομα που παγιδεύονται από το SCP-727 δεν τρέφονται ή δεν επιτρέπεται να κοιμηθούν; αν κάποιος χάσει τις αισθήσεις του, θα τον πετάξουν έξω από το μαγαζί του σιδερά.

Ο επιζών θέματα είναι σοβαρά ανάπηροι και παραμορφωμένα, με σπασμένα κόκαλα και στριμμένα αρθρώσεις, αλλά δείχνουν μεγάλη επιδεξιότητα. Οι άνθρωποι που αλληλεπιδρούν με την επιβίωση θέματα, συμπεριλαμβανομένων και αυτών με προηγούμενη εμπειρία με άτομα με ειδικές ανάγκες, εκφράζουν τα αισθήματα της αηδίας τους παραμόρφωση. Ο μόνος μακροπρόθεσμος ψυχολογικός αντίκτυπος στους ίδιους τους επιζώντες είναι η εγκατάλειψη κάθε κοινωνικής δραστηριότητας και η αποτυχία αναζήτησης ανθρώπινης επαφής.

Περιοδικά, αλυσίδες, θα κρατήσει ένα θέμα μέσα SCP-727 για μέρες, αναγκάζοντάς τον να δουλέψει σε ένα μεγάλο αντικείμενο αντί για πολλά μικρά. Μέχρι σήμερα, όλα αυτά τα προγράμματα ήταν μια αποτυχία, καθώς τα θέματα πεθαίνουν πριν από την ολοκλήρωση της εργασίας τους. Για μια λίστα ανολοκλήρωτων αντικειμένων, Βλέπε Παράρτημα-727.

SCP-727 ανακαλύφθηκε με την κατάρτιση επαναλαμβανόμενων εκθέσεων για ένα "θαυματουργό σιδηρουργό" από μυστηριώδεις και παραμορφωμένους ανθρώπους σε ██████, Ελλάδα. Το αντικείμενο περιορίστηκε, χορηγήθηκε στα αμνιέστικα θύματα της κατηγορίας Β και στάλθηκε σε νοσοκομεία σε όλη την Ελλάδα.

Παράρτημα-727: ο κατάλογος των χειροτεχνιών απέτυχε από SCP-727 παρακάτω:

Ένα ανθρωποειδές χτισμένο 10 m ύψος, με αρθρωτά άκρα.
Ένα τεράστιο κάρο από άγνωστο μέταλλο, ικανό να φέρει θερμοκρασίες πάνω από 6.000°C.
Ένα κράνος και ένα ζευγάρι σανδάλια με περίπλοκα ασημένια φτερά. Το θέμα έληξε ενώ σκάλιζε τα "φτερά".
Ένα μεγάλο κομμάτι από άγνωστο μέταλλο, σχεδόν άφθαρτο. Το μέταλλο έμεινε μέσα στο SCP-727 forge για 65 ώρες, όπου το αντικείμενο έληξε.
Μια μεγάλη πόρτα με το πλαίσιό της. Το θέμα έληξε, ενώ εργάζονται για το μηχανισμό ανοίγματος του, η οποία δεν ταιριάζει με κανένα γνωστό σχεδιασμό.
Χρησιμοποιεί ένα πήλινο άγαλμα που μοιάζει με μια νεαρή γυναίκα. Το αντικείμενο στραγγαλίστηκε από αλυσίδες χωρίς γνωστό λόγο. το άγαλμα έσπασε όταν το πέταξαν έξω από το SCP-727.