SCP-691
αξιολόγηση: +1+x

Αριθμος Αντικειμένου: SCP-691

Κατηγορία αντικειμένου: Euclid (Αναταξινόμηση σε Safe εκκρεμεί επιβεβαίωση από το θεμέλιο πληροφοριών του Ιδρύματος ότι [ΑΠΟΡΡΗΤΑ]

Ειδικές Διαδικασίες περιορισμού: Ένα παράδειγμα του SCP-691 (SCP-691-0) πρέπει να αποθηκευτεί σε μια θυρίδα ασφαλείας εντός των αρχείων του Ιδρύματος στην Βάση-██. Οποιεσδήποτε άλλες περιπτώσεις πρέπει να καταστραφούν μετά την επιβεβαίωση ότι είναι πανομοιότυπες με το SCP-691-0. Η πρόσβαση περιορίζεται στήν Δρ. ████-████████ και στους βοηθούς της. Μετά το περιστατικό SCP-691-I1, απαγορεύονται οι μεταχειρισμένες ηχογραφήσεις του SCP-691, εκτός εάν δοθεί άδεια από ένα μέλος του προσωπικού επίπεδου 5. Βλέπε τα αρχεία έρευνας για λεπτομέρειες της τυπικής πειραματικής διαδικασίας σε σχέση με οποιαδήποτε περίπτωση του SCP-691.

Περιγραφή: Υπάρχουν επί του παρόντος δεκαπέντε ίδιες περιπτώσεις του SCP-691 που βρίσκονται, ή έχουν τεθεί, υπό τον έλεγχο του Ιδρύματος. Το SCP-691 είναι μια απλή μπλε κασέτα στην οποία τυπώνεται "Απόλυτη Φυγή-Ειδική Εκδοση. 1/250!" Η μία πλευρά της κασέτας περιέχει ένα σύντομο πρόλογο από έναν άγνωστο άντρα, εισάγοντας ένα κομμάτι μουσικής (βλ. Συμπληρωματικό έγγραφο SCP-691-A1 για περισσότερες λεπτομέρειες). Στην αντίθετη πλευρά, το Aquarela do Brasil, με τούς Αγγλκούς στοίχους του S.K. Ράσσελ μπορεί να ακουστεί. Αυτή η συγκεκριμένη έκδοση παίζεται από μια σύγχρονη συμφωνική ορχήστρα με έναν άγνωστο λυρικό τενόρο που παρέχει τα φωνητικά. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο πρόλογος παίζεται πάντα πρώτα, ανεξάρτητα από το ποια πλευρά της κασέτας έχει μπεί σε ένα κασετόφωνο και τα δύο κομμάτια θα παίζονται πάντα από την αρχή.

Ο πρόλογος είναι ακίνδυνος και δεν έχει ακόμη συνδεθεί με οποιοδήποτε από τα αποτελέσματα του SCP-691, εκτός από το να ενθαρρύνει τον ακροατή να γυρίσει την κασέτα. Τα άτομα που ακούνε το μουσικό κομμάτι έχουν αναφέρει οπτικές, ακουστικές και απτικές ψευδαισθήσεις μαζί με μια αίσθηση χαλάρωσης και ευεξίας. Ωστόσο, δεν είναι σαφές εάν αυτό οφείλεται στη φύση των ψευδαισθήσεων ή εάν είναι ένα από τα γνωστικά αποτελέσματα της κασέτας. Οι ψευδαισθήσεις πάντα περιγράφονται ως καλοήθεις από τους ακροατές και δεν αναφέρονται ως άμεση αιτία ψυχολογικού τραύματος. Παρόλο που οι ψευδαισθήσεις ποικίλλουν, έχουν δείξει κάποια συνέπεια για τους επαναλαμβανόμενους ακροατές.

Τα άτομα στα οποία επιτρέπεται η ελεύθερη πρόσβαση στο SCP-691 θα είναι τελικά ικανά να μην κάνουν περισσότερα από το να ακούνε επανειλημμένα την κασέτα, σε αρκετές ακραίες περιπτώσεις να αποφεύγουν το φαγητό και το ποτό. Οι τακτικοί ακροατές που δεν έχουν πρόσβαση δεν θα εμφανίζουν παραδοσιακά συμπτώματα στέρησης. Αντ 'αυτού, θα δείξουν δυσκολία στην αναγνώριση οπτικών και ακουστικών ερεθισμάτων. Σε μερικές περιπτώσεις, τα άτομα είτε αρνήθηκαν είτε δεν ήταν σε θέση να αναγνωρίσουν οποιοδήποτε εξωτερικό ερέθισμα.

Συμπληρωματικό έγγραφο SCP-691-A1: Μεταγραφή του προλόγου του SCP-691:

Γεια σας. Εάν το ακούτε αυτό, τότε μπορώ να υποθέσω ότι η ζωή σας έχει κατακλύσει. Τα πράγματα δεν λειτούργησαν όπως τα θέλατε, έτσι? Μερικές φορές είναι κακή τύχη, μερικές φορές είστε η αιτία της δικής σας καταστροφής, ή ίσως απλά δεν πάτε πουθενά, δεν είμαι αυτός που κρίνω. Ο κάθε άνθρωπος έχει μετανιώσει κάτι, είναι απολύτως φυσιολογικό, δεν χρειάζεται να λέτε ψέματα στον εαυτόν σας. Αλλά ξεφεύγω αρκετά, ας μπώ στο ψητό. Έχω κάποια καλά νέα για σάς, κυρίες και κύριοι! Μπορώ να σας προσφέρω μια διέξοδο - όχι όχι όχι, δεν είναι αυτοκτονία, ξέρω ότι δεν έχετε το στομάχι για κάτι τόσο δυσάρεστο. Σας προσφέρω κάτι πολύ καλύτερο, εκτός από αυτό. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αναστρέψτε αυτήν την κασέτα, κλείστε τα μάτια σας και χαλαρώστε. Σκεφτείτε κάπου ωραίο. Σκεφτείτε καλές στιγμές. Σκεφτείτε εκείνα τα πράγματα που πάντα θέλατε να κάνετε. Τώρα δεν μπορώ να σας υποσχεθώ ότι μπορώ να σας δώσω αυτά, αλλά αυτό που μπορώ να σας υποσχεθώ είναι αυτό. από την άλλη πλευρά αυτής της κασέτας θα βρείτε μια απόδραση από της δικές σας αποτυχίες. Καλά να περάσετε.

Συμπληρωματικό έγγραφο SCP-691-A2: Όλη η περαιτέρω μελέτη σχετικά με το SCP-691 πρέπει να επικεντρωθεί στον εντοπισμό χαρακτηριστικών που σχετίζονται με τη χρήση του σύμφωνα με τις οδηγίες του Δρ.████-████████. Έγινε επίσης ένα αίτημα για τη μελέτη των επιπτώσεων των μεταχειρισμένων ηχογραφήσεων του SCP-691-0 σε διάφορους τόμους (εκκρεμεί έγκριση). Το Θεμέλιο Πληροφοριών του Ιδρύματος και μια αποσύνδεση της ΕΚΜ Άλφα-2 εργάζονται για τον εντοπισμό και την ανάκτηση οποιωνδήποτε άλλων περιπτώσεων του SCP-691 που μπορούν να είναι διαθέσιμα στο ευρύ κοινό.