SCP-689
αξιολόγηση: +1+x

Αριθμος Αντικειμένου: SCP-689

Κατηγορία αντικειμένου: Keter

Ειδικές Διαδικασίες περιορισμού: Το SCP-689 πρέπει να περιορίζεται σε ένα μεγάλο θάλαμο τσιμέντου εξοπλισμένο με φώτα ιωδιούχου νατρίου υψηλής έντασης. Αυτά τα φώτα πρέπει να είναι ενσύρματα για να διαχωρίζονται τα περιττά κυκλώματα έτσι ώστε το SCP-689 να ανάβει έντονα ανά πάσα στιγμή.

Τουλάχιστον τρία άτομα πρέπει να φυλάνε την εγκατάσταση συγκράτησης ανά πάσα στιγμή: δύο άτομα κατηγορίας D να βρίσκονται εντός του θαλάμου και ένα προσωπικό επιπέδου 2 ή ανωτέρο να βρίσκεται στον σταθμό του χειριστή έξω από τον θάλαμο. Ο χειριστής πρέπει είτε να είναι εντελώς τυφλός ή να φοράει ένα ελαστικό κράνο επαρκές για να εμποδίσει όλη την όραση, το οποίο δεν πρέπει να αφαιρείται κατά τη διάρκεια του ωραρίου του. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει ο χειριστής να κοιτάξει τον θάλαμο. Οι παρατηρητές κατηγορίας D πρέπει να διατηρούν οπτική επαφή με το SCP-689 ανά πάσα στιγμή χωρίς εξαίρεση. Το ανοιγοκλείσιμο των ματιών, κ.λπ. επιτρέπεται, αλλά πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένα σύνολο ματιών που να κοιτάζουν στο SCP-689 ανά πάσα στιγμή. Εάν τα φώτα σβηστούν εντός του θαλάμου οποιαδήποτε στιγμή για οποιονδήποτε λόγο ή εάν υπάρχει διακοπή στην παρατήρηση, όλο το υπάρχον προσωπικό που έχει δει το SCP-689 πρέπει να τερματιστεί χωρίς καθυστέρηση. Συνιστάται να είναι εξοπλισμένοι με απομακρυσμένες ενεργοποιημένες συσκευές θανάτωσης που μπορούν να ενεργοποιηθούν από τον θάλαμο ελέγχου.

Εάν το SCP-689 έχει αποχωρήσει από την αίθουσα ανά πάσα στιγμή, οι ομάδες ανάκτησης που αποτελούνται από τυφλό προσωπικό εφοδιασμένο με ηχοκατευθυνόμενους και παρατηρητές της κατηγορίας D πρέπει να αποστέλλονται στην θέση όλου του προσωπικού που έχει δει προηγουμένως το SCP-689. Οι ομάδες ανάκτησης θα καθορίσουν μια άμεση περίμετρο και θα καλύψουν το αντικείμενο πριν το επιστρέψουν στον θάλαμο το συντομότερο δυνατό. Ενώ το SCP-689 βρίσκεται σε διαμετακόμιση, οι παρατηρητές κατηγορίας D θα στέκονται κάτω από το κάλυμμα και θα το παρακολουθούν ανά πάσα στιγμή. Οποιοδήποτε προσωπικό επιπέδου 1 ή κατωτέρο έχει δει το SCP-689 ως αποτέλεσμα παραβίασης περιορισμού πρέπει να τερματιστεί αμέσως. Το προσωπικό υψηλότερης εκκαθάρισης θα διατηρηθεί προσωρινά, αλλά σε περίπτωση άλλης αποτυχίας περιορισμού πρέπει να τερματιστεί.

Τα αιτήματα για την μελέτη του SCP-689 πρέπει να υποβληθούν στον Δρ. ████████████ τουλάχιστον 7 ημέρες νωρίτερα με λεπτομερή περιγραφή του προτεινόμενου πειράματος και αιτιολόγηση. Οποιοσδήποτε ερευνητής βλέπει απευθείας το SCP-689 θα πρέπει να γνωρίζει ότι κάτι τέτοιο τους καθιστά υπεύθυνους για άμεσο και συνοπτικό τερματισμό σε περίπτωση αποτυχίας περιορισμού, όπως περιγράφεται παραπάνω.

Περιγραφή: Το SCP-689 φαίνεται να είναι ένα μικρό πράσινο άγαλμα απόσαπουνόχωμα, με ύψος 30 cm. Είναι σκαλισμένο σε αυτό που φαίνεται να είναι μια άγνωστη θεότητα του κάτω κόσμου, μια καθιστή σκελετική φιγούρα με χέρια ενωμένα στα γόνατα. Ανακαλύφθηκε από τον ███████ ██████████████ κατά τη διάρκεια μιας από τις προπολεμικές γερμανικές αρχαιολογικές αποστολές στην περιοχή of της Ινδίας και αποκτήθηκε μετά τον πόλεμος από το OSS. Η θέση του κατά τη διάρκεια του πολέμου είναι άγνωστη.

Το SCP-689 είναι εντελώς αδρανές για όσο διάστημα παρακολουθείται από τουλάχιστον έναν άνθρωπο. Οι φυσιολογικές συμπεριφορές, όπως το ανοιγοκλείσιμο των ματιών, δεν φαίνεται να διακόπτουν την "παρακολούθηση" για τον σκοπό αυτό, αλλά οποιαδήποτε διακοπή της προσοχής, όσο στιγμιαία, καθιστά τον παρατηρητή ευάλωτο. Μόλις το SCP-689 είναι ανεπιτήρητο, εξαφανίζεται από την τρέχουσα θέση του. Εντός 15-20 δευτερολέπτων, ένα άτομο που έχει δει προηγουμένως το SCP-689 πεθαίνει ακαριαία, το SCP-689 επανεμφανίζεται πάνω από το πτώμα του. Εάν κάποιος προηγούμενος θεατής δεν είναι προς το παρόν ζωντανός, επανεμφανίζεται στην ίδια θέση που ήταν προηγουμένως.

Τα πειράματα έχουν αποδείξει ότι αυτό το αποτέλεσμα δεν είναι λειτουργικό σε μη ανθρώπους, αλλά οποιοσδήποτε άνθρωπος που έχει δει άμεσα το SCP-689 είναι δυνητικά ευάλωτος. Δεν έχει βρεθεί σταθερή αιτία θανάτου, με αποτελέσματα αυτοψίας που κυμαίνονται από καρδιακές προσβολές και εγκεφαλικά επεισόδια έως πλήρη ρήξη όλων των εσωτερικών οργάνων. Ο μηχανισμός με τον οποίο επιλέγεται το θύμα είναι επί του παρόντος άγνωστος, εκτός από την προτίμηση που φαίνεται να δίνεται σε άτομα σε πλήθη ή αλλιώς να περιβάλλεται από μεγάλο αριθμό ανθρώπων, πιθανώς να αυξήσει τον αριθμό των ατόμων που βλέπουν το άγαλμα. Οι εγγεγραμμένες εικόνες του SCP-689 δεν φαίνονται να έχουν αυτήν την ιδιότητα.

Λόγω της πιθανότητας μιάς «αλυσιδωτής αντίδρασης» όταν επιτραπεί στο SCP-689 να φύγει από το θάλαμο, θεωρείται απολύτως κρίσιμο το γεγονός ότι όλο το προσωπικό που έχει δει το αντικείμενο να τερματιστούν αμέσως σε οποιαδήποτε διακοπή της παρατήρησης.

Συμπληρωματικό έγγραφο: Όσοι έχουν άδεια ασφαλείας επιπέδου 2 θα πρέπει να δουν το Εγγραφο # 689-B

Έγγραφο #689-B: Προτεινόμενο πείραμα με το SCP-682

Μετά την αποτυχία άλλων επιλογών και δεδομένης της προτεραιότητας που αποδίδεται στον τερματισμό του SCP-682, ο Δρ. ████████ και ο Δρ. █████ έχουν προτείνει να εκτίθεται σκόπιμα το SCP-682 στο SCP-689, πιθανώς ακολουθούμενο από σβήσιμο των φώτων ή ένα παρόμοιο μέτρο. Το προσωπικό του SCP-689 προειδοποιεί ότι σε περίπτωση μιας σκόπιμης αποτυχίας παρατήρησης, όλο το προσωπικό που έχει δει το SCP-689 εκτός από το επιδιωκόμενο άτομο πρέπει είτε να τερματιστούν εκ των προτέρων είτε να τοποθετηθούν στον θάλαμο περιορισμού με το άτομο για να διασφαλίσει ότι το αντικείμενο δεν θα παραβιάσει τον περιορισμό. Δεδομένης της φαινομενικά τυχαίας φύσης της διαδικασίας επιλογής, είναι επίσης πιθανό να απαιτηθούν πολλαπλά πειράματα προτού επιτέθηκε το άτομο. Το προσωπικό συνιστά ότι εάν ενεργοποιηθεί μια τέτοια επιλογή, όλο το προσωπικό κατηγορίας D θα απολυθεί πριν από την προσπάθεια βελτίωσης των πιθανοτήτων επιτυχίας.