SCP-687
αξιολόγηση: +1+x

Αριθμος Αντικειμένου: SCP-687

Κατηγορία αντικειμένου: Safe

Ειδικές Διαδικασίες περιορισμού: Το SCP-687 πρέπει να περιορίζεται σε ένα ασφαλές δωμάτιο στην Βάση-15. Το δωμάτιο πρέπει να περιλαμβάνει ένα γραφείο με συρτάρια κλειδώματος, μια τυπική καρέκλα γραφείου και μια αναλογική έγχρωμη τηλεόραση 12 ιντσών, καθώς και εξοπλισμό για καταγραφή και παρακολούθηση του πειραμτισμού του SCP-687.

Όταν δεν πειραματίζεται ενεργά, το SCP-687-1 πρέπει να απενεργοποιηθεί και να αποσυνδεθεί από την πηγή τροφοδοσίας του και το SCP-687-3 πρέπει να διατηρείται σε έναν αντιστατικό φάκελο και να κλειδώνεται στο επάνω συρτάρι του γραφείου που υποστηρίζει το SCP -687-1 και το SCP-687-2. Το SCP-687-2 πρέπει να παραμείνει συνδεδεμένο στο SCP-687-1 για να αποφευχθεί η φθορά του υλικού.

Κατά τον πειραματισμό, το SCP-687-1 και το SCP-687-2 πρέπει να συνδεθούν σε ένα τυπικό ███ ΑΠΡ (Αδιάλειπτη Παροχή Ρεύματος) που είναι συνδεδεμένο στο δίκτυο τροφοδοσίας. Η ΑΠΡ πρέπει να αντικαθίσταται μετά από κάθε 100 ώρες χρήσης.

Σε καμία περίπτωση το προσωπικό της Κατηγορίας D δεν θα χρησιμοποιηθεί για πειραματισμό στο SCP-687 (Βλ.: Περιστατικό I-687-1). Ο πειραματισμός επιτρέπεται από προσωπικό με άδεια επιπέδου 3 ή ανώτερο με γραπτή έγκριση από τον διευθυντή της βάσης.

Περιγραφή: Το SCP-687-1 είναι ένας οικιακός υπολογιστής Commodore 64 που κατασκευάστηκε το 198█, σειριακός αριθμός S000█████. Η μη επεμβατική εξέταση του υλικού επιβεβαιώνει ότι δεν έχει προφανώς τροποποιηθεί και ότι όλα τα ανταλλακτικά φαίνονται να προέρχονται από τον αρχικό κατασκευαστή.

Το SCP-687-2 είναι μια μονάδα δίσκου Commodore 1541 5,25 ”που δημιουργήθηκε την ίδια χρονιά με το SCP-687-1, σειριακό αριθμό S000█████. Όπως το SCP-687-1, όλα τα μέρη φαίνονται πρωτότυπα και δεν είναι προφανώς τροποποιημένα. Εάν γίνει προσπάθεια ενεργοποίησης του SCP-687-2 όταν είναι αποσυνδεδεμένο ή συνδεδεμένο σε έναν υπολογιστή διαφορετικό από το SCP-687-1, δεν θα λειτουργήσει. Όταν το SCP-687-2 είναι συνδεδεμένο στο SCP-687-1, και οι δύο μονάδες αποδίδουν στις προδιαγραφές του κατασκευαστή (εκτός από την φόρτωση του SCP-687-3 όπως ορίζεται παρακάτω).

Το SCP-687-3 είναι μια δισκέτα 5,25 "χωρίς σημάδια του κατασκευαστή. Στο δίσκο τοποθετείται μια χειρόγραφη ετικέτα με τη λέξη «ΕΓΓΡΑΦΑ» σε κεφαλαία γράμματα. Οι προσπάθειες ανάγνωσης του δίσκου με οποιαδήποτε άλλη μονάδα δίσκου εκτός από το SCP-687-2 οδηγεί σε σοβαρά σφάλματα και πιθανή ζημιά στο υλικό. Παθητικές σαρώσεις χρησιμοποιώντας [ΑΠΟΡΡΗΤΑ] είναι ασαφή και παράγουν αντικρουόμενα δεδομένα

Όταν το SCP-687-2 είναι συνδεδεμένο στο SCP-687-1, το SCP-687-3 μπορεί να φορτωθεί στη μονάδα δίσκου και να διαβαστεί όπως κάθε κανονικός δίσκος. Μόνο ένα αρχείο, "NOIR" είναι ορατό στο λειτουργικό σύστημα. Αυτό το αρχείο μπορεί να εκτελεστεί πληκτρολογώντας ΕΝΑΡΞΗ “NOIR”,8,1.

Κατά τη φόρτωση και την εκτέλεση του προγράμματος "NOIR", η θερμότητα του SCP-687-1 και του SCP-687-2 αυξάνεται κατά 400% και η κατανάλωση του ρεύματος θα διπλασιαστεί. Οποιοσδήποτε πειραματικός εξοπλισμός που είναι συνδεδεμένος στις θύρες του υπολογιστή ή του δίσκου θα αντιμετωπίσει σοβαρή και τυχαία αύξηση τάσης. Αυτές οι ανωμαλίες δεν φαίνονται να επηρεάζουν την απόδοση ή να προκαλούν ζημιά στο SCP-687-1 ή στο SCP-687-2.

Μόλις φορτωθεί το πρόγραμμα "NOIR", παρουσιάζεται στον χρήστη ένα σύντομο γραφικό που αναφέρει "Ραγισμένο από τους Timelordz". Μετά από περίπου ένα λεπτό, εμφανίζεται μια οθόνη τίτλου. Η οθόνη γράφει «NOIR: μια σκληρή περιπέτεια από το ██████████ Games. Πνευματικά δικαιώματα 198█. " Δεν υπάρχει ρεκόρ του ██████████ Games που αναφέρουν ένα βιντεοπαιχνίδι με αυτόν τον τίτλο. Πατώντας το πλήκτρο κενού θα ξεκινήσει το παιχνίδι.

Το "NOIR" φαίνεται να είναι ένα παιχνίδι περιπέτειας που βασίζεται σε κείμενο παρόμοιο με πολλά άλλα παιχνίδια που κυκλοφόρησαν περίπου την ίδια περίοδο. Ωστόσο, ο αναλυτής φαίνεται ικανό να κατανοήσει οποιαδήποτε κατανοητή Αγγλική εντολή, ακόμη και με κάποιες λέξεις που είναι λανθασμένες. Επιπλέον, φαίνεται ότι δεν υπάρχει λειτουργικό όριο στην περιοχή του παιχνιδιού και θα απαντήσει σε ερωτήματα σχετικά με το περιβάλλον του λεπτομερώς πέρα από αυτό που θα έπρεπε να είναι εφικτό, δεδομένων των περιορισμών αποθήκευσης δεδομένων του υλικού του παιχνιδιού. Η τοποθεσία του παιχνιδιού θα αλλάξει επίσης, ανάλογα με το ποιος παίζει. Ένας νέος παίκτης θα τοποθετηθεί σε ένα νέο τυχαίο περιβάλλον. ένας επιστρέφοντας παίκτης θα τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε σημείο που ο παίκτης βρισκόταν τελευταία. Όλα τα αρχικά περιβάλλοντα που παρουσιάστηκαν μέχρι στιγμής από το παιχνίδι ήταν εντός αστικών περιοχών στις Ηνωμένες Πολιτείες μεταξύ των ετών 1923 και 1942.

Χρησιμοποιώντας τις εντολές ΕΑΥΤΟΣ και ΑΠΟΘΕΜΑ, έχει επιβεβαιωθεί ότι ο χαρακτήρας του παίχτη ταιριάζει με την εμφάνιση που είχε ο παίκτης κατά την έναρξη του παιχνιδιού. Ο χαρακτήρας του παίκτη θα έχει επίσης οτι αντικείμενα ή εξοπλισμό είχε ο παίκτης πάνω του κατά την έναρξη του παιχνιδιού.

Το παιχνίδι είναι σε ελεύθερη μορφή και δεν δίνει προφανείς ενδείξεις για το πώς να κερδίσει παίχτης. Ωστόσο, διατηρεί μια βαθμολογία που εμφανίζεται μετά από κάθε πράξη. Το σκορ μπορεί να ανέβει ή να κατέβει χωρίς ένδειξη ενός άνω ή κάτω ορίου. Οι υψηλές και χαμηλές βαθμολογίες μέχρι σήμερα είναι ████ και -████. Εάν ένας παίκτης πεθάνει στο παιχνίδι, το σκορ ορίζεται στο 0 και οποιαδήποτε μελλοντική εντολή που πληκτρολογείται από αυτόν τον παίκτη κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου παιχνιδιού θα λάβει την απάντηση: ''Δεν μπορείς να το κανείς αυτό, είσαι νεκρός"

Δεν ανιχνεύονται μη φυσιολογικά αποτελέσματα σε έναν παίκτη κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Ωστόσο, μετά από λίγους γύρους, την επόμενη φορά που ο παίκτης μπαίνει σε μια κατάσταση REM, θα έχει ένα αφύσικο ρεαλιστικό όνειρο όπου βιώνει τα γεγονότα που έγιναν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Κατά τη διάρκεια του ονείρου, οι αντιλήψεις του παίκτη δεν διακρίνονται από την πραγματικότητα.

Οι ακραίες περιπτώσεις θα δείξουν φυσικές εκδηλώσεις τραυματισμών που υπέστησαν στο όνειρο. Στα παραδείγματα περιλαμβάνεται ένα άτομο που παρουσίασε αιμορραγία στα νύχια όταν ονειρευόταν ανεπιτυχείς προσπάθειες να ξεφύγει από το πορτ μπαγκάζ ενός αυτοκινήτου που οδηγούσε στον ████ ποταμό, ένα άλλο άτομο ανέπτυξε σοβαρές μώλωπες στο πρόσωπο και στο αντιβράχιο, αφού του έκανε επίθεση ένας εχθρικός αστυνομικός, και ένα άλλο άτομο παρουσίασε μερική παράλυση αφού ονειρευόταν ότι έγινε θύμα εκτέλεσης μιας συμμορίας του 1929 σε ένα γκαράζ στο Σικάγο.

Συνήθως, τέτοιοι τραυματισμοί είναι παροδικοί ακόμη και σε περιπτώσεις όπου τα όνειρα καταλήγουν σε θάνατο. Ωστόσο, είναι πιθανό να υπάρξουν σοβαρές ψυχολογικές παρενέργειες και θα τείνουν να είναι πιο σοβαρές εάν το ονειρεμένο τραύμα είχε πράγματι συμβεί σε κατάσταση αφύπνισης. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην έλλειψη βούλησης και την πρόγνωση του τι πρόκειται να συμβεί σε αυτά. Όλα τα άτομα αναφέρουν πλήρη πίστη στην πραγματικότητα του κόσμου των ονείρων, ακόμη και γνωρίζοντας ότι παίζουν γεγονότα από το παιχνίδι. Εάν ένα άτομο πέθανε βίαια στο παιχνίδι, το επόμενο όνειρο του μπορεί να είναι αρκετά τραυματικό, ώστε αυτή η πεποίθηση μπορεί να καλλιεργήσει μια αυταπάτη ότι ο πραγματικός κόσμος είναι ο εξωπραγματικός. Τα θύματα αυτής της ψευδαίσθησης αναφέρουν ότι είναι πεπεισμένοι ότι εξακολουθούν να ονειρεύονται ή είναι νεκροί. Τόσο οι φυσιολογικές όσο και οι ψυχολογικές αντιδράσεις δεν είναι κλινικά μη φυσιολογικές για το στρες που αναφέρουν τα άτομα που βίωσαν σε αυτά τα όνειρα.

Λαμβάνοντας υπόψη τα πειραματικά στοιχεία των ενεργειών εντός του παιχνιδιού που έχουν πραγματικό ιστορικό αντίκτυπο (Βλ: Αρχείο Πειραμάτων 687-A) είναι θεωρητικό ότι η κατάσταση των ονείρων είναι μια παρενέργεια που προκαλείται από τις αντιλήψεις του παίκτη για δραστηριότητα που κατευθύνεται από το παιχνίδι μέχρι σήμερα.

Συμπληρωματικό έγγραφο 1: Αρχείο Πειραμάτων για το SCP-687

Συμπληρωματικό έγγραφο 2: Αναφορά περιστατικού διαφυγής του D-67895