SCP-682
αξιολόγηση: +6+x
monster8editub9-new.jpg

Το SCP-682 λίγο μετά την απόδρασή του από τον περιορισμό, ακόμα αναρρώνει από βύθιση σε οξύ.

Αντικείμενο #: SCP-682

Κατηγορία αντικειμένου: Keter

Ειδικές διαδικασίες περιορισμού: Το SCP-682 πρέπει να καταστραφεί όσο το δυνατόν συντομότερα. Μέχρι τώρα, κανένα διαθέσιμο μέσο στις ομάδες SCP δεν είναι ικανό να καταστρέψει το SCP-682, παρά μόνο να του προκαλέσει μεγάλη φυσική ζημιά. Το SCP-682 πρέπει να κρατείται σε ένα κελί 5 μ x 5 μ x 5m με 25 εκ ενισχυμένη μεταλλική επένδυση από χάλυβα με αντοχή στο οξύ σε όλες τις εσωτερικές επιφάνειες. Το κελί περιορισμού θα πρέπει να είναι γεμισμένο με υδροχλωρικό οξύ μέχρι το SCP-682 να βυθιστεί και να αποδυναμωθεί. Οποιαδήποτε προσπάθεια του SCP-682 να κινηθεί, να μιλήσει ή να παραβιάσει τον περιορισμό του θα πρέπει να απαντηθεί γρήγορα και με πλήρη δύναμη όπως απαιτούν οι περιστάσεις.

Το προσωπικό απαγορεύεται να μιλήσει στο SCP-682, λόγω φόβου πρόκλησης κατάστασης οργής. Οποιοδήποτε μη εξουσιοδοτημένο μέλος του προσωπικού επιχειρήσει να επικοινωνήσει με το SCP-682 θα περιοριστεί και θα απομακρυνθεί δια της βίας.

Λόγω των συχνών προσπαθειών του για παραβίαση περιορισμού, δυσκολίας περιορισμού και αποδυνάμωσης του, και μεγάλου κινδύνου αποκάλυψης του Ιδρύματος, το SCP-682 πρέπει να περιορίζεται στην περιοχή [ΑΠΟΡΡΗΤΟ]. Το Ίδρυμα θα χρησιμοποιήσει όλους τους δυνατούς πόρους του για να διατηρήσει μια περιοχή σε απόσταση πενήντα (50) χιλιομέτρων καθαρή από ανθρώπινη δραστηριότητα.

Περιγραφή: Το SCP-682 είναι ένα τεράστιο, όμοιο με ερπετό, πλάσμα άγνωστης προέλευσης. Φαίνεται πως είναι εξαιρετικά έξυπνο, και έχει παρατηρηθεί να έρχεται σε περίπλοκη επικοινωνία με το SCP-079 κατά τη διάρκεια του περιορισμένου χρόνου έκθεσης μεταξύ τους. Το SCP-682 φαίνεται πως μισεί κάθε είδος ζωής, το οποίο έχει εκφράσει σε αρκετές συνομιλίες κατά τη διάρκεια του περιορισμού του. (Βλέπε Συμπληρωματικό Έγγραφο 682-B).

Το SCP-682 πάντα παρατηρείται να έχει εξαιρετικά μεγάλη δύναμη, ταχύτητα, και αντανακλαστικά, αν και τα συγκεκριμένα επίπεδα διαφέρουν με την μορφή του. Το φυσικό σώμα του SCP-682 μεγαλώνει και αλλάζει πολύ γρήγορα, μεγαλώνοντας ή μικραίνοντας σε μέγεθος καθώς καταναλώνει ή αποβάλλει υλικό. Το SCP-682 λαμβάνει ενέργεια από οτιδήποτε τρώει, οργανικό ή ανόργανο. Η πέψη φαίνεται πως βοηθιέται από ένα ζευγάρι βραγχίων φιλτραρίσματος μέσα στα ρουθούνια του SCP-682, τα οποία είναι ικανά να αφαιρούν χρήσιμη ύλη από οποιοδήποτε υγρό διάλυμα, βοηθώντας το να αναγεννάται συνέχεια από το οξύ στο οποίο περιορίζεται. Οι αναγεννητικές ικανότητες και η ελαστικότητα του SCP-682 είναι ιλιγγιώδεις, και το SCP-682 έχει παρατηρηθεί να κινείται και να μιλάει με το σώμα του να είναι κατά 87% κατεστραμμένο ή σάπιο.

Σε περίπτωση παραβίασης περιορισμού, το SCP-682 πρέπει να εντοπιστεί και να αιχμαλωτιστεί από όλες τις διαθέσιμες Κινητές Ειδικές Μονάδες, και καμία ομάδα με λιγότερα από επτά (7) μέλη δεν έχει άδεια να εμπλακεί. Μέχρι τώρα (██-██-████), οι απόπειρες παραβιάσεων έχουν μετρηθεί σε δεκαεπτά (17), ενώ οι επιτυχείς παραβιάσεις έχουν μετρηθεί σε έξι (6). (Βλέπε Συμπληρωματικό Έγγραφο 682-D).

Συμπληρωματικό Έγγραφο 682-B : Κομμάτι από το ηχογραφημένο αντίγραφο του ██████.

<Αρχή καταγραφής, αναπήδηση στο 00h-21m-52s>

Δρ. ██████ : Λοιπόν, γιατί σκότωσες αυτούς τους αγρότες;
SCP-682 : (καμία προφορική επικοινωνία)
Δρ. ██████ : Αν δεν μιλήσεις τώρα, θα σε απομακρύνουμε από αυτή την απόπειρα και θα σε βάλουμε πίσω στο-
SCP-682 : (ακαταλαβίστικα)
Δρ. ██████ : Συγνώμη; (κινείται για να μετακινήσει το μικρόφωνο πιο κοντά)
SCP-682 : (ακαταλαβίστικα)
Δρ. ██████ : Πιο δυνατά. (Προς το άτομο D-085) Μετακίνησε το μικρόφωνο πιο κοντά.
SCP-682 : …ήταν (ακαταλαβίστικα)…
Δρ. ██████ : (Προς το άτομο D-085) Υπάρχει ένα όριο στην ένταση του μικρόφωνου, μετακίνησε το πιο κοντά!
Άτομο D-085 : Ο λαιμός του έχει γαμηθεί φίλε, κοίτα το! Δεν μιλάει- (ασθμαίνει και ουρλιάζει)
SCP-682 : (Φαίνεται να επιτίθεται στο σώμα του D-085) …ήταν… αηδιαστικοί…
Δρ. ██████ : (φεύγει από το δωμάτιο)

<End Log>

Συμπληρωματικό Έγγραφο 682-D : Παραβιάσεις του SCP-682 :

1: Πρώτο Περιστατικό, ██-██-████: Χειρίστηκε από τους Πράκτορα ███████, Πράκτορα ███, Πράκτορα ████████ (KIA), Προσωπικό D-129 (KIA), Προσωπικό D-027 (KIA), Προσωπικό D-173 (KIA), Προσωπικό D-200 (KIA), Προσωπικό D-193 (KIA)

2: Δεύτερο Περιστατικό, ██-██-████: Χειρίστηκε από τους Πράκτορα ███, Πράκτορα ████████████, Δρ. ███████, Προσωπικό D-124, Προσωπικό D-137 (KIA), Προσωπικό D-201 (KIA), Προσωπικό D-202 (KIA), Προσωπικό D-203 (KIA)

3: Τρίτο Περιστατικό, ██-██-████: Χειρίστηκε από τους Πράκτορα ███████, Αρχιλοχία █████████, Πράκτορα ████████, Πράκτορα ██████ (KIA), Προσωπικό D-018 (KIA), Προσωπικό D-211 (KIA), Προσωπικό D-216

4: Τέταρτο Περιστατικό, ██-██-████: Χειρίστηκε από τους Πράκτορα ████████, Επιλοχία ██████, Τεχνικό Λοχία █████, Στρατιώτη ████████, Στρατιώτη █████, Υπολοχαγό ████████████, Επιλοχία ████████ (KIA), Συνταγματάρχη ████████ (KIA), Στρατιώτη ███████ (KIA), Στρατιώτη ██████ (KIA), Πράκτορα ███ (KIA)

5: Πέμπτο Περιστατικό, ██-██-████: Χειρίστηκε από τους Προσωπικό D-221, Πράκτορα ██████████ (KIA), Πράκτορα ████████ (KIA), Πράκτορα ██████ (KIA), Προσωπικό D-028 (KIA), Προσωπικό D-111 (KIA), Προσωπικό D-281 (KIA), Προσωπικό D-209 (KIA)

6: Έκτο Περιστατικό, ██-██-████: Χειρίστηκε από τους Πράκτορα ██████████, Πράκτορα ██████, Προσωπικό D-291 (MIA), Πράκτορα ████████ (KIA), Πράκτορα █████████████ (KIA), Προσωπικό D-299 (KIA), Προσωπικό D-277 (KIA), Προσωπικό D-278 (KIA), Προσωπικό D-279 (KIA)

Συμπληρωματικό Έγγραφο 682-E: Επιλογές Εξόντωσης:

Log γεγονότος 682-E18 : Ο Δρ. █████ επιχειρεί να χρησιμοποιήσει το SCP-409 στο SCP-682. Ο Στρατηγός ███, ο Στρατηγός ██████, και ο Δρ. ██████████ παρακολουθούν.

04:00 : Έκθεση. Το SCP-682 ξεκίνησε να σχίζεται στο σημείο της επαφής, προκαλώντας τεράστιο τραύμα στην περιοχή. Το SCP-682 ζητάει πολλές φορές να μάθει σε τι έχει εκτεθεί.

08:00 : Ξεκινάει αποκρυστάλλωση, που εξαπλώνεται πιο αργά απ' ότι συνήθως.

12:00 : Το SCP-682 δείχνει σημάδια έντονου πόνου, και ξεκινά να έχει επιληπτικές κρίσεις.

13:00 : Η αποκρυστάλλωση σταματάει στο 62% της μετατροπής. Η αποκρυσταλλωμένη περιοχή ανατινάζεται, προκαλώντας μεγάλο φυσικό τραύμα στο SCP-682.

14:00 : Το SCP-682 αναρρώνει από την έκθεση, παρόλη την απώλεια άκρων και οργάνων. Το SCP-682 ξεκινάει την αναγέννηση, δηλώνοντας πως θα επιχειρήσει να σκοτώσει και να καταβροχθίσει όλο το προσωπικό που εμπλέκεται στο Γεγονός 682-E18.

Το SCP-682 φαίνεται πως τώρα έχει ανοσία στο SCP-409. Η χρήση άλλων αντικειμένων SCP για να εξοντωθεί το SCP-682 πρέπει τώρα πρώτα να εξεταστεί σε δείγματα του SCP-682 προτού γίνει εξέταση πλήρους κλίμακας.

Σύμφωνα με τις προτάσεις του Δρ. ████████ (βλέπε Έγγραφο 27b-6), ο Δρ. ███████ και ο Δρ. █████ έχουν ζητήσει άδεια για να επιχειρήσουν εξόντωση του SCP-682 χρησιμοποιώντας το SCP-689. Το αίτημα είναι ακόμα εν αναμονή έγκρισης από το ████████.

Έχει επίσης προταθεί από τον Δρ. Gears η χρήση του SCP-182 σε μια προσπάθεια να επικοινωνήσουν με το SCP-682. Το SCP-182 έχει δηλώσει απροθυμία, και αρνείται να μπει στο κέντρο περιορισμού του SCP-682, αν είναι δυνατό.

Συμπληρωματικό Έγγραφο 682-F: Log Εξόντωσης:
Πειραματικό-Log-T-98816-oc108-682