SCP-313

Μετάφραση χωρίς αναθεώρηση: Ενδέχεται να αντιμετωπίσετε σφάλματα σε αυτό το έγγραφο. Μπορείτε να διορθώσετε τυχόν προβλήματα που βλέπετε, αλλά η αναθεώρηση δεν θα εγκριθεί μέχρι να αναλάβει η ομάδα μετάφρασης.

αξιολόγηση: 0+x

Αριθμος Αντικειμένου: SCP-313

Κατηγορία αντικειμένων: Safe

Ειδικές διαδικασίες περιορισμού: Το SCP-313 πρέπει να διατηρείται αποσυναρμολογημένο και αποσυνδεδεμένο όταν δεν αναλύεται. Απαγορεύεται αυστηρά η πρόσβαση σε αυτό, εκτός με ειδική εξουσιοδότηση από αξιωματικό επιπέδου 4. Σε καμία περίπτωση το προσωπικό δεν πρέπει να πατήσει το κουμπί, εκτός από επίσημα εγκεκριμένους πειραματισμούς και υπό αυστηρά ελεγχόμενες συνθήκες. Ανατρέξτε στο Έκθεμα 313-a.

Περιγραφή: Το SCP-313 είναι πανομοιότυπο στην εμφάνιση και το εμπορικό σήμα με το World Dryer Corp. Model A, ένα ηλεκτρικό στεγνωτήριο χεριών. Το αντικείμενο έχει μέγεθος 25 cm. x 24 εκ. x 21 εκ. Η επένδυσή του είναι από λευκό βαμμένο ατσάλι, με γυαλισμένο ανοξείδωτο ατσάλι και κουμπί. Οι εσωτερικοί μηχανισμοί είναι σύμφωνοι με τις προδιαγραφές του Μοντέλου A. Ωστόσο, παρά την πρόσοψη της κανονικότητας, το SCP-313 έχει δύο σημαντικά ανώμαλες ιδιότητες - την πρώτη και κύρια, ότι είναι εξαιρετικά άφθαρτη και αδιαπέραστη από όλες τις δυνάμεις που διαθέτει. Ίδρυμα, και το δεύτερο, ότι είναι εξαιρετικά καταστροφικό, προφανώς από το σχεδιασμό. Τα αρχεία καταγραφής καταστροφών είναι διαθέσιμα κατόπιν αιτήματος σε όσους έχουν άδεια ασφαλείας επιπέδου 2 ή υψηλότερη.

Η δεύτερη ανώμαλη ιδιότητα πρέπει να θεωρείται «οπλισμένη» όταν το SCP-313 είναι τοποθετημένο σε έναν τοίχο και συνδέεται σε μια ειδική τροφοδοσία 20 A. Υπό αυτές τις συνθήκες, κάθε πάτημα του κουμπιού αντιπροσωπεύει πιθανότητα 1,5% να σπάσει αυτή η ιδιότητα. ενεργός. Όταν συμβεί αυτό, το SCP-313 θα αρχίσει να εκπέμπει ένα ρεύμα υπερθέρμανσης πλάσματος, που θα προέρχεται κάπου μέσα στο αντικείμενο και θα βγαίνει από το ακροφύσιο σε κατεύθυνση κάθετη προς την επιφάνεια στην οποία είναι τοποθετημένο το αντικείμενο. Η ισχύς του ρεύματος και της θερμοκρασίας αυξάνεται εκθετικά έως ότου το αντικείμενο αποκολληθεί από τη βάση του και / ή ωθείται κατά μήκος της τοποθετημένης επιφάνειας. Θερμοκρασίες άνω των 25.000 K. και δυνάμεις έως 650 kN. έχουν καταγραφεί, αν και μια τέτοια αύξηση δεν θα συμβεί ποτέ υπό κανονικές συνθήκες.

Η ροή του πλάσματος θα συνεχιστεί για έως και τριάντα δευτερόλεπτα μετά την απόσπαση του αντικειμένου (δηλαδή, την κανονική διάρκεια της ροής αέρα για ένα τυπικό μοντέλο Α), αρκετά γενικά για να ωθήσει το αντικείμενο σε μεγάλη απόσταση, εάν δεν υπάρχει τίποτα στο μεταξύ. ο δρόμος, ή για την παραγωγή υψηλής ταχύτητας αναπήδησης σε οποιαδήποτε δομή όπου το αντικείμενο είναι περιορισμένο, συμπεριλαμβανομένης της πιθανότητας να το κατεδαφίσει. Αυτή η καταστροφή επιδεινώνεται από τις επιπτώσεις εξαιρετικά υψηλών θερμοκρασιών.

Τόσο οι αμάχοι όσο και οι υλικές ζημίες που οφείλονται στο SCP-313 είναι συγκλονιστικοί. Προκάλεσε πολλές πυρκαγιές και άλλες καταστροφές με την πάροδο των ετών, γενικά σε ένα προβλέψιμο μοτίβο πώλησης και εγκατάστασης, πετώντας στα μισά της χώρας, και βρέθηκαν και μεταπωλήθηκαν. Το αντικείμενο πέρασε στα χέρια του Ιδρύματος όταν επηρέασε κοντά στο Site-05, έχοντας κάνει λάθος για μετεωρίτη.

Πaρáρτημa 313-a: Μερικά από τα μέλη του προσωπικού χαμηλότερου επιπέδου με κοροϊδεύουν για τα πρωτόκολλα ασφαλείας κατά τη χρήση του SCP-313. Για όσους από εσάς έχετε ξεχάσει μαθήματα φυσικής γυμνασίου: 25.000 K. είναι περισσότερο από τέσσερις φορές θερμότερο από την επιφάνεια του ήλιου και 650 kN. είναι αρκετή δύναμη για να ανυψώσει μια κύρια δεξαμενή μάχης τύπου M1 Abrams. Τώρα φανταστείτε την τεράστια δύναμη αυτού του αντικειμένου, το οποίο ζυγίζει λιγότερο από 10 κιλά. (θυμηθείτε F = ma) και είναι άφθαρτο.
- Δρ. Sundstrom, επόπτης 3-401, Βάση-19