SCP-271

Μετάφραση χωρίς αναθεώρηση: Ενδέχεται να αντιμετωπίσετε σφάλματα σε αυτό το έγγραφο. Μπορείτε να διορθώσετε τυχόν προβλήματα που βλέπετε, αλλά η αναθεώρηση δεν θα εγκριθεί μέχρι να αναλάβει η ομάδα μετάφρασης.

αξιολόγηση: +1+x

Αριθμος Αντικειμένου: SCP-271

Κατηγορία αντικειμένων: Keter

Ειδικές διαδικασίες περιορισμού Το SCP-271 πρέπει να φυλάσσεται το συντομότερο δυνατό στη Μονάδα περιορισμού !12 στις ██ █ █████ █████████████ ███████ ██ ████ σε πέτρινο βάθρο ύψους ενός μέτρου (SCP-271-01), το οποίο θα πλημμυρίσει με νερό και θα σφραγιστεί σε κοίλη σφαίρα πάχους 5 εκ, αποτελούμενη από από γυαλί κορεσμένο με σίδερο. Μόνιμοι μαγνήτες νεοδυμίου ████████ θα τοποθετηθούν γύρω από το δωμάτιο (τυπικό μέγεθος) για να αναστείλουν τη σφαίρα στον αέρα και να απωθήσουν τους ανεπιθύμητους εισβολείς. Ο χώρος πρέπει να είναι επενδεδυμένος με πυρολυτικό άνθρακα για να περιέχει το μαγνητικό πεδίο που παράγεται από τους μαγνήτες. Η πόρτα στο δωμάτιο θα πρέπει να αφήνεται χωρίς φύλαξη και να καλύπτεται σαν μια συνηθισμένη ντουλάπα καθαρισμού και να διατηρείται κλειδωμένη με ένα διακριτικό κουτί κωδικού πρόσβασης τοποθετημένο στον τοίχο του διαδρόμου και γύρω από τη γωνία που προσποιείται ότι είναι ένας θερμοστάτης. Ο Δρ Vg πρέπει να αλλάζει τον κωδικό πρόσβασης κάθε μήνα. Όλες οι μελέτες θα πρέπει να διεξάγονται με παρατήρηση μέχρι νεωτέρας. Σε περίπτωση μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης, οι ηλεκτρομαγνήτες στο δωμάτιο θα ενεργοποιηθούν εξ αποστάσεως και θα καταστρέψουν τη γυάλινη σφαίρα έτσι ώστε η ανάκτηση να μπορεί να απλοποιηθεί.

Περιγραφή: Το SCP-271 είναι ένας μικρός δίσκος, άγνωστης σύνθεσης αλλά μεταλλικής φύσης, ελαφρώς διαμέτρου άνω των 4 εκ, και σκαλισμένος με έναν αριθμό συμβόλων που μπορεί να αντιπροσωπεύουν ένα άγνωστο αλφάβητο ή όχι. Τρία σύμβολα είναι μολυσματικά στο περιβάλλον τους με την πάροδο του χρόνου, σταδιακά εμφανίζονται σαν κάτι αόρατο να τα χαράζει σε κοντινά αντικείμενα. Είναι σε θέση να διαφύγουν από οποιαδήποτε μικροσκοπική τρύπα, αλλά έχει αποδειχθεί ότι δεν μπορούν να διεισδύσουν σε μη αέρια υγρά. Αντικείμενα που φέρουν τα σύμβολα αρκετά καιρό μεταδίδονται στο μοριακό επίπεδο στο ίδιο υλικό με το SCP-271. Τόσο η γλυπτική όσο και η απολιθωτική διαδικασία είναι εξαιρετικά επώδυνη στους βιοτικούς οργανισμούς. Η μόνη γνωστή μέθοδος καθαρισμού συμβόλων είναι η καταστροφή του αντικειμένου και αυτό δεν είναι δυνατό με το SCP-271.

Προς το παρόν, τόσο το SCP-271 όσο και το SCP-271-01 καλύπτονται εντελώς με τα χαραγμένα σύμβολα και φαίνεται να κολυμπούν ελαφρώς - ο Δρ. Vg και άλλοι παρατηρητές το περιέγραψαν ως την άκρη ενός κύματος θερμότητας ή "δεν είναι εντελώς ακίνητο." Τα σύμβολα φαίνεται να κλασματοποιούνται με έναν συγκεκριμένο τρόπο. Μελέτες με εξοπλισμό βελτίωσης της όρασης αποκάλυψαν μικροσκοπικά σύμβολα μέσα και γύρω από τα μεγαλύτερα και στα δύο αντικείμενα.

Το SCP-271 ήταν ένα άγνωστο στο παρελθόν SCP που αποκτήθηκε από ένα ιερό που ανήκε στην Εκκλησία του Σπασμένου Θεού από το Κινητό οπλισμένο απόσπασμα-12 όταν [ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΒΗΣΤΗΚΑΝ] Στο παρελθόν είχε αποθηκευτεί στο δωμάτιό του, μαζί με έγγραφα που διατάζουν να το κρατήσει σφραγισμένο "μέχρι να είναι έτοιμο το συγκρότημα." Τα έγγραφα που αποκτήθηκαν ταυτόχρονα υποδηλώνουν [ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΒΗΣΤΗΚΑΝ]. Η πλατφόρμα είναι πρωτότυπη. και σύμφωνα με τις εκτενείς γραφές στο δωμάτιο στο οποίο περιείχε, το ίδιο το ιερό κονιοποιήθηκε. Ωστόσο, λόγω της ταχείας ανταπόκρισης από τις εχθρικές δυνάμεις, τα απομεινάρια του DAM-12 αναγκάστηκαν σε [ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΒΗΣΤΗΚΑΝ]. Η επαφή έχει αποκατασταθεί, αλλά από τη φύση αυτού του SCP και οι εχθροί που αναζητούν εμπόδισαν την ταχεία ανάκαμψη και θεωρείται πιο σκόπιμο το SCP-271 να παραμείνει κρυμμένο και συγκριτικά λιγότερο προστατευμένο από το να προσελκύσει την προσοχή εκτελώντας μια πιο ακριβή αποστολή ανάκτησης. Το DAM-12 έχει διαταχθεί να συμμορφωθεί εντός του UC-! 12 (Το θαυμαστικό δηλώνει την άτυπη ύπαρξή του έξω από μια ασφαλή περιοχή Ιδρύματος-SCP).

Συμπληρωματικό Έγγραφο: Το SCP-271 δεν πρέπει να παρουσιαστεί παρουσία του SCP-882.

ΔΕΛΤΙΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ: Αναφορές από άλλες ενσωματωμένες πηγές δείχνουν ότι από το ██-██-████, η Εκκλησία έχει γνώση του UC-! 12 και της θέσης του SCP-271, και έχουν προγραμματίσει επικείμενη επίθεση σε αυτή τη μονάδα. Το SCP-271 πρέπει να κρατηθεί μακριά από τα χέρια του εχθρού με κάθε κόστος. Το UC-! 12 έχει λάβει οδηγίες να κινητοποιηθεί και να προετοιμαστεί για εκκένωση. Μια ομάδα ανάκτησης έχει προετοιμαστεί για άμεση ανάπτυξη υπό την καθοδήγηση του Agent DuPont. Θα ακολουθήσει μια πιο αναλυτική έκθεση.