SCP-221
αξιολόγηση: +5+x

Αριθμος Αντικειμένου: SCP-221

Κατηγορία αντικειμένου: Safe

Ειδικές Διαδικασίες περιορισμού: Το SCP-221 πρέπει να φυλάσσεται σε κλειδωμένο δοχείο όπου δεν μπορεί να αφαιρεθεί εκτός από περαιτέρα πειραματα από το προσωπικό επιπέδου ασφαλείας 2. Το δοχείο είναι χαλύβδινο κουτί 15,25 cm x 15,25 cm με εσωτερικό μαξιλάρι, με εσωτερικό σύστημα κλειδώματος. Το δοχείο πρέπει να τοποθετηθεί σε ενα κλειδωμένο δωμάτιο, με εναν φρουρό για να διασφαλιστεί ότι δεν θα ληφθεί το SCP-221.

Περιγραφή: Το SCP-221 είναι ένα τσιμπιδάκι από χρυσό, που κατασκευάστηκε τον 16ο ή τον 17ο αιώνα. Μετά από πειράματα ατόμων, σημειώθηκε ότι οι κατεστραμμένες περιοχές που είχαν χρησιμοποιηθεί για τη συλλογή δειγμάτων υλικού ήταν μικρότερες από αυτές που είχαν προηγηθεί στο πείραμα. Θεωρείται επί του παρόντος ότι το SCP-221 χρησιμοποιεί τις ελάχιστες ποσότητες χρυσού στο ανθρώπινο σώμα για να αναγεννήσει ζημιά στον εαυτό του.

Πειράματα με άτομα αποκάλυψε ότι το SCP-221 δημιουργεί μια πολύ εστιασμένη περίπτωση ιδεοψυχαναγκαστικής διαταραχής σε οποιοδήποτε άτομο το χρησιμοποιεί στο δικό του σώμα. Τα άτομα θα χρησιμοποιήσουν το SCP-221 για να αφαιρέσουν αργά οποιαδήποτε και όλα τα μαλλιά από το σώμα τους, πριν αφαιρέσουν και τα νύχια, καθώς και τα δόντια, που κορυφώνονται με την αφαίρεση οργάνων, τόσο των εξωτερικών, όπως τα μάτια και το δέρμα, και τα εσωτερικά, όπως το συκώτι και το πάγκρεας, χρησιμοποιώντας τα χέρια τους εάν το SCP-221 δεν είναι αποτελεσματικό (αν και το SCP-221 δεν θα παραμεριστεί ποτέ κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας και παραμένει πιασμένο σε ένα από τα χέρια του ατόμου). Εάν το SCP-221 απομακρυνθεί από το άτομο, γίνονται βίαια και μανιακά, και θα χρησιμοποιήσουν τα χέρια τους για να συνεχίσουν τη διαδικασία, αν και με λιγότερο προσεκτικό τρόπο. Πρέπει να σημειωθεί ότι η εξέλιξη αυτής της συμπεριφοράς είναι διαφορετική για κάθε άτομο, αλλά όχι λιγότερο θανατηφόρο.

Το SCP-221 μπήκε στην κατοχή του Ιδρύματος μετά από αναφορές για έναν άνθρωπο που [ΑΠΌΡΡΗΤΑ ΔΕΔΟΜΈΝΑ]. Το προσωπικό του ιδρύματος ανέκτησε το SCP-221 εντός 10 ωρών από την αρχική αναφορά.

Συμπληρωματικό έγγραφο

Καταγραφή Πειραμάτων 221-1: Το εξεταστικό άτομο, Κατηγορία-D, διατάχθηκε να χρησιμοποιήσει το SCP-221 για να αφαιρέσει τα μαλλιά των φρυδιών του. Ενώ το άτομο αρχικά δεν ήταν ενθουσιώδες για το καθήκον του, μετά τα πρώτα 10 λεπτά άρχισε να βγάζει πιο ενεργά τα φρύδια του, και αφού απογύμνωσε πλήρως το φρύδι του, προχώρησε να βγάλει τις βλεφαρίδες του, παρά τους επαναλαμβανόμενους ισχυρισμούς ότι το πείραμα είχε τελειώσει. Μετά την απομάκρυνση του SCP-221 από το δωμάτιο, άρχισε να βγάζει τις βλεφαρίδες του με τα δάχτυλά του, αφαιρώντας εντελώς όλα αυτά πριν προχωρήσει στα νύχια του. Το άτομο αφαίρεσε εντελώς τα νύχια του, πριν ουρλιάξει και έσπασε το κεφάλι του σε έναν τοίχο. Ο λόγος για αυτή την έκρηξη έγινε εμφανής όταν έφτασε στο στόμα του και άρχισε να σκίζει τα δόντια του. Τελικά το άτομο πέθανε από απώλεια αίματος και σοκ, στα μισά του έργου να βγάλει τα εσωτερικά του όργανα.

Καταγραφή Πειραμάτων 221-2: Τα άτομα του πειράματος ήταν δύο άτομα της κατηγορίας D, το άτομο 1, διέταξε να χρησιμοποιήσει το SCP-221 στον άλλον Κατηγορία-D, το άτομο 2. Μετά από 15 λεπτά, τα εξεταστικά άτομα άρχισαν να διαφωνούν για το πώς ο κάτοχος του SCP-221 δεν το χρησημοποιούσε σωστά. Τα εξεταστικά άτομα άρχισαν να αγωνίζονται για τη χρήση του SCP-221, το άτομο 1. χρησιμοποίησε το SCP-221 για να μαχαιρώσει το άτομο 2. από το μάτι, διαπερνώντας τον εγκέφαλο, αμέσως τον σκότωσε. Το άτομο 1. άρχισε να χρησιμοποιεί το SCP-221 για να αφαιρέσει τις βλεφαρίδες του, συνεχίζοντας τα δόντια και τα μάτια του. Το άτομο 1. πέθανε από απώλεια αίματος, μετά την αφαίρεση του 73% του δέρματος στο σώμα του.