SCP-126
αξιολόγηση: 0+x

Αριθμος Αντικειμένου #: SCP-126

Κατηγορία αντικειμένου: Euclid

Ειδικές Διαδικασίες περιορισμού: Το SCP-126 διατηρείται σε μια τυπική κυψέλη ανθρωποειδούς περιορισμού κατηγορίας Euclid, παρόλο που δεν έχει ανάγκες συνεπείς με αυτές ενός κανονικού ανθρώπου ή οποιοδήποτε είδος τροφής, καθώς αυτό το περιβάλλον έχει αποδειχθεί το πιο αποτελεσματικό στη διατήρηση του SCP-126 περιορισμένο.

Σε περίπτωση παραβίασης περιορισμού, ακουστικοί αισθητήρες που είναι ενσωματωμένοι στην κυψέλη συγκράτησης του SCP-126 καθώς και ολόκληρη η πτέρυγα στην οποία στεγάζεται η κυψέλη του SCP-126 μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον εντοπισμό του SCP-126. Σταθερά αλλά ευγενικά προφορικά αιτήματα για το SCP-126 να επιστρέψει στο κελί του πρέπει να δοθούν μέχρι να συμμορφωθεί.

Το προσωπικό που αλληλεπιδρά με το SCP-126 πρέπει να υποβάλλεται σε τακτικό ψυχιατρικό έλεγχο και το προσωπικό που παρουσιάζει συναισθηματική προσκόλληση στο SCP-126 πρέπει να λάβει αμνηστικά Κατηγορίας Β και να επανατοποθετηθεί.

Περιγραφή: Το SCP-126 είναι μια αόρατη και άυλη οντότητα που μπορεί να αναγνωριστεί μόνο μέσω του ήχου. Το SCP-126 είναι ευαίσθητο, με τη δυνατότητα να μιλά σε πολλές γλώσσες με γυναικεία φωνή και να συνομιλεί με οποιοδήποτε θέμα εντός εμβέλειας. Μέχρι σήμερα, καμία μέθοδος με την οποία μπορεί να ανιχνευθεί οπτικά το SCP-126 δεν έχει επινοηθεί καθώς το SCP-126 δεν φαίνεται να εκπέμπει κανένα είδος φωτός, ακτινοβολίας, θερμότητας ή ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας. Το SCP-126 φαίνεται να καταλαμβάνει μια περιοχή, όπως αποδεικνύεται από την ικανότητα τριγωνισμού της προτεινόμενης θέσης μέσω της φωνής του. Το SCP-126 εκπέμπει επίσης ήχο όταν κινείται σύμφωνα με βήματα που γίνονται από άνθρωπο που φοράει ψηλά τακούνια με μάζα περίπου 55 έως 60 kg, αν και δεν φαίνονται βαθουλώματα σε κανένα υλικό δαπέδου και οι αισθητήρες πίεσης δεν καταγράφουν κανένα είδος παρουσίας. Το SCP-126 δεν μπορεί να περάσει μέσα από εμπόδια που θα εμπόδιζαν τη διέλευση ενός κανονικού ανθρώπινου υποκειμένου (όπως μια κλειστή πόρτα), αλλά τα στερεά αντικείμενα μπορούν να ωθηθούν μέσω του χώρου που καταλαμβάνει χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Για άγνωστους λόγους, το SCP-126 θα συμμορφωθεί με οποιοδήποτε αίτημα για να ακολουθήσει ένα συγκεκριμένο ανθρώπινο θέμα ή να μετακινηθεί σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία χωρίς αμφιβολία, αν και μπορεί να απομακρυνθεί στη συνέχεια ή εάν δεν είναι σε θέση να συμμορφωθεί "φυσικά" με το αίτημα.

Το SCP-126 θα συμμετάσχει σε συνομιλία με οποιοδήποτε προσωπικό εντός του κελιού περιορισμού του, προτιμώντας θέματα όπως η τέχνη, η φύση και η φιλοσοφία. Το SCP-126 παρουσιάζει γνώσεις επίκαιρων θεμάτων και ευφυΐα σύμφωνα με αυτή ενός πτυχιούχου κολεγίου, καθώς και μέτρια διαταραχή ελλειμματικής προσοχής. Το SCP-126 θα αλλάζει τακτικά τη γλώσσα του χωρίς λόγο και θα ξεφεύγει από το θέμα ενώ συνομιλεί χωρίς προειδοποίηση. Οι προσπάθειες να ερωτηθεί το SCP-126 σχετικά με την προέλευση ή τη φύση του ήταν ανεπιτυχείς, καθώς το SCP-126 μπερδεύεται όταν παρουσιάζεται με τέτοιες ερωτήσεις και γρήγορα θα απομακρυνθεί από το θέμα. Παρά το γεγονός ότι δεν φαίνεται να χρησιμοποιεί ή να χρειάζεται έπιπλα ή συσκευές, το SCP-126 θα ζητήσει αντικείμενα όπως κρεβάτι, συρταριέρα, καθρέφτη και άλλα διάφορα αν δεν υπάρχουν και είναι πιο πιθανό να μείνει μέσα σε ένα δωμάτιο εάν υπάρχουν τέτοια αντικείμενα.

Ένας μικρός αριθμός προσωπικού εκδηλώνει ανώμαλη συμπεριφορά μετά από συνομιλία με το SCP-126, συμπεριλαμβανομένης, ενδεικτικά, της πίστης ότι γνωρίζει το SCP-126 για πολλά χρόνια και ότι το SCP-126 είναι στενός φίλος ή αγαπημένος. Εάν δεν αντιμετωπιστούν, αυτά τα άτομα θα αρχίσουν να αγνοούν βασικές ανάγκες για να συνεχίσουν να συνομιλούν με το SCP-126, τελικά πεθαίνοντας από αφυδάτωση ή ασιτία.

Το SCP-126 ανακαλύφθηκε σε ένα προαστιακό σπίτι στο [ΑΝΑΓΡΑΦTHKE] μετά από αρκετές αναφορές ότι το σπίτι ήταν στοιχειωμένο. Μια ομάδα περιορισμού του Ιδρύματος μπόρεσε να εντοπίσει γρήγορα το SCP-126 και, μετά από συνομιλία για αρκετά λεπτά, έπεισε το SCP-126 να εισέλθει σε μια κινητή μονάδα περιορισμού που χρησιμοποιήθηκε για τη μεταφορά του σε μια τοπική τοποθεσία περιορισμού του Ιδρύματος.

Συμπληρωματικό έγγραφο 126-01: Σημείωση ερευνητή

Μέχρι σήμερα, οι συνομιλίες με το SCP-126 έχουν αποδώσει αρκετά αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά προσωπικότητας:

  • Το SCP-126 είναι ήπια αραχνοφοβικό και απομακρύνεται από τυχόν δείγματα που εισάγονται στην κυψέλη περιορισμού του.
  • Το SCP-126 εκδηλώνει την επιθυμία να βοηθήσει με οποιαδήποτε εργασία που πιστεύει ότι μπορεί να βοηθήσει, παρόλο που δεν μπορεί να χειριστεί αντικείμενα.
  • Το SCP-126 προτιμά να συνομιλεί με αρσενικά άτομα που επιδεικνύουν χιούμορ και ευφυΐα.
  • Το SCP-126 εκφράζει την επιθυμία να κάνει παιδιά και έχει συνομιλήσει με το προσωπικό σε αρκετές περιπτώσεις σχετικά με τη μεθοδολογία παιδικής φροντίδας.
  • Το SCP-126 έχει τη δυνατότητα να μιλάει άπταιστα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Πορτογαλικά, Ισπανικά και τουλάχιστον τρεις (3) άλλες άγνωστες γλώσσες.

Δρ. █████████
Ανώτερος Ερευνητής