SCP-106
αξιολόγηση: +8+x
106emergenceklay.jpg

Το SCP-106, στη μέση της αναδυσης

Αριθμος Αντικειμένου: SCP-106

Κατηγορία αντικειμένου: Keter

Ειδικές Διαδικασίες περιορισμού:

ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ 11-8

Δεν επιτρέπεται καμία φυσική αλληλεπίδραση με το SCP-106 ανά πάσα στιγμή. Όλη η φυσική αλληλεπίδραση πρέπει να εγκριθεί με τουλάχιστον δύο τρίτα ψήφο από το Συμβούλιο O5. Οποιαδήποτε τέτοια αλληλεπίδραση πρέπει να πραγματοποιείται σε χώρους μέγιστης ασφάλειας AR-II, μετά από γενική απομάκρυνση προσωπικού. Όλο το προσωπικό (Έρευνα, Ασφάλεια, Κατηγορία D, κ.λπ.) πρέπει να παραμένει τουλάχιστον εξήντα μέτρα μακριά από το κελί συγκράτησης, εκτός από την περίπτωση γεγονότων παραβίασης.

Το SCP-106 πρέπει να περιέχεται σε ένα σφραγισμένο κοντέινερ, αποτελούμενο από χάλυβα με επένδυση από μόλυβδο. Το κοντέινερ θα σφραγιστεί εντός σαράντα στρώσεων πανομοιότυπου υλικού, κάθε στρώμα διαχωρίζεται με ένα κενό τουλάχιστον 36 cm. Τα υποστηρίγματα μεταξύ των στρωμάτων πρέπει να απέχουν τυχαία. Το κοντέινερ πρέπει να παραμένει αναρτημένο τουλάχιστον 60 cm από οποιαδήποτε επιφάνεια με ηλεκτρομαγνητικά στηρίγματα ELO-IID.

Η δευτερεύουσα περιοχή συγκράτησης πρέπει να αποτελείται από δεκαέξι σφαιρικά «κελιά», το καθένα γεμάτο με διάφορα υγρά και μια τυχαία διάταξη επιφανειών και στηριγμάτων. Η δευτερεύουσα συγκράτηση πρέπει να είναι εφοδιασμένη με συστήματα φωτός, ικανά να πλημμυρίζουν ολόκληρο το συγκρότημα με τουλάχιστον 80.000 lumens φωτός αμέσως χωρίς άμεση ανθρώπινη εμπλοκή. Και οι δύο περιοχές περιορισμού πρέπει να παραμένουν υπό 24ωρη παρακολούθηση.

Τυχόν διάβρωση που παρατηρείται σε οποιεσδήποτε επιφάνειες κελιών συγκράτησης, μέλη προσωπικού ή άλλα μέρη τοποθεσίας εντός διακόσια μέτρων από το SCP-106 πρέπει να αναφέρονται αμέσως στην Ασφάλεια βάσης. Τυχόν αντικείμενα ή προσωπικό που χάθηκε από το SCP-106 πρέπει να θεωρούνται χαμένοι / KIA. Δεν πρέπει να γίνουν προσπάθειες ανάκτησης σε καμία περίπτωση.

Σημείωση: Η συνεχής έρευνα και παρατήρηση έδειξαν ότι, όταν αντιμετωπίζουν πολύ περίπλοκα / τυχαία συγκροτήματα δομών, το SCP-106 μπορεί να «μπερδευτεί», δείχνοντας μια σημαντική καθυστέρηση στην είσοδο και έξοδο από την εν λόγω δομή. Το SCP-106 έχει επίσης δείξει μια αποστροφή στο άμεσο, ξαφνικό φως. Αυτό δεν εκδηλώνεται σε καμία μορφή σωματικής βλάβης, αλλά μια γρήγορη έξοδος προς την «διάσταση τσέπης» που δημιουργείται σε συμπαγείς επιφάνειες.

Αυτές οι παρατηρήσεις, μαζί με αυτές της απόσυρσης μολύβδου και της σύγχυσης υγρών, μείωσαν τα γενικά περιστατικά διαφυγής κατά 43%. Τα «πρωτεύοντα» κελιά ήταν επίσης αποτελεσματικά σε περιστατικά ανάκτησης που απαιτούν Πρωτοκόλλο Ανάκλησης ██-███-█. Η παρατήρηση συνεχίζεται.

106door.png

Βλάβη διάβρωσης στο αρχικό κελί ανάκτησης. Οι διαδικασίες περιορισμού έχουν αναθεωρηθεί έκτοτε.

Περιγραφή: Το SCP-106 φαίνεται να είναι ένα ηλικιωμένο ανθρωποειδές ον, με γενική εμφάνιση προχωρημένης αποσύνθεσης. Αυτή η εμφάνιση μπορεί να ποικίλει, αλλά η ποιότητα «σήψης» παρατηρείται σε όλες τις μορφές. Το SCP-106 δεν είναι εξαιρετικά ευέλικτο και θα παραμείνει ακίνητο για μέρες, περιμένοντας το θήραμα. Το SCP-106 είναι επίσης ικανό να κλιμακώσει κάθε επιφάνεια και μπορεί να παραμείνει αναρτημένο ανάποδα. Όταν επιτίθεται, το SCP-106 θα προσπαθήσει να αδυνατίσει το θήραμα και να καταστρέψει σημαντικά όργανα, μυϊκές ομάδες ή τένοντες, και στη συνέχεια θα τραβήξει τα άτομα στην διάσταση τσέπης του. Το SCP-106 φαίνεται να προτιμά τα ανθρώπινα θηράματα στην ηλικία των 10-25 ετών.

Το SCP-106 προκαλεί ένα φαινόμενο «διάβρωσης» σε όλες τις στερεές ύλες που αγγίζει, προκαλώντας φυσική διάσπαση σε υλικά αρκετά δευτερόλεπτα μετά την επαφή. Αυτό παρατηρείται ως σκουριά, σήψη και ρωγμή υλικών, και δημιουργία μιας μαύρης, βλεννώδεις ουσίας παρόμοια με το υλικό που καλλύπτει το SCP-106. Αυτό το φαινόμενο είναι ιδιαίτερα επιζήμιο για τους ζωντανούς οργανισμούς και θεωρείται ότι είναι «προ-πεπτική» δράση. Η διάβρωση συνεχίζεται για έξι ώρες μετά την επαφή, μετά την οποία το αποτέλεσμα φαίνεται να «εξαντλείται».

Το SCP-106 είναι ικανό να περνάει από στερεά ύλη, αφήνοντας πίσω του ένα μεγάλο κομμάτι της διαβρωτικής ουσίας του. Το SCP-106 μπορεί να «εξαφανιστεί» μέσα σε στερεά ύλη, εισάγοντας αυτό που θεωρείται ως μορφή «διάσταση τσέπης». Στη συνέχεια, το SCP-106 μπορεί να βγει από αυτήν τη διάσταση από οποιοδήποτε σημείο που συνδέεται με το αρχικό σημείο εισόδου (παραδείγματα: «είσοδος» στον εσωτερικό τοίχο ενός δωματίου και «έξοδος» του εξωτερικού τοίχου. Μπαίνοντας σε τοίχο και βγαίνοντας από το ταβάνι). Είναι άγνωστο εάν αυτό είναι το σημείο προέλευσης για το SCP-106, ή μια απλή «φωλιά» που δημιουργήθηκε από το SCP-106. Η περιορισμένη παρατήρηση αυτής της «διάστασης τσέπης» έχει δείξει ότι αποτελείται κυρίως από αίθουσες και δωμάτια, με είσοδο [ΑΠΌΡΡΗΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ]. Αυτή η δραστηριότητα μπορεί να συνεχιστεί για μέρες, με ορισμένα άτομα που απελευθέρωνονται με ρητό σκοπό το κυνήγι, και την ανάκτηση, [ΑΠΌΡΡΗΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ].

Συμπληρωματικό έγγραφο:

Σημειώσεις αναθεώρησης ΕΔΠ:

Λόγω της εξαιρετικά δύσκολης φύσης του SCP-106, οι ΕΔΠ πρέπει να ελέγχονται κάθε τρεις μήνες ή κατά τη διάρκεια ενός περιστατικού μετά την παραβίαση. Οι φυσικοί περιορισμοί είναι αδύνατοι και η άμεση φυσική βλάβη φαίνεται να μην επηρεάζει το SCP-106. Οι τρέχον ΕΔΠ, από το ██ / ██ / ████, περιστρέφονται γύρω από τη βασική παρατήρηση και την άμεση απόκριση. Προηγουμένως, έχουν ανακληθεί πιο προληπτικές ειδικές διαδικασίες περιορισμού λόγω των γεγονότων παραβιάσεων ██, ███, ██, █ και ████.

Σημειώσεις συμπεριφοράς: Το SCP-106 φαίνεται να διέρχεται μεγάλες περιόδους «αδράνειας», στις οποίες θα παραμείνει εντελώς ακίνητο για έως και τρεις μήνες. Η αιτία για αυτό είναι άγνωστη. Ωστόσο, έχει αποδειχθεί ότι αυτό φαίνεται να χρησιμοποιείται ως τακτική «χαλάρωσης». Το SCP-106 θα βγει από αυτήν την κατάσταση σε μια πολύ ταραγμένη κατάσταση, και θα επιτεθεί και θα απαγάγει προσωπικό και θα προκαλέσει σοβαρές ζημιές στο κελί συγκράτησής του και στην βάση γενικότερα. Υπενθύμιση πρωτοκόλλου [ΑΠΌΡΡΗΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ].

Το SCP-106 φαίνεται να κυνηγά και να επιτίθεται με βάση την επιθυμία και όχι την πείνα. Το SCP-106 θα επιτεθεί και θα συλλέξει πολλά αντικείμενα θηραμάτων κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης συμπεριφοράς κυνηγιού, διατηρώντας πολλά «ζωντανά» στην διάσταση τσέπης για παρατεταμένα χρονικά διαστήματα. Το SCP-106 δεν έχει καθορισμένο «όριο» και φαίνεται να συλλέγει έναν τυχαίο αριθμό αντικειμένων λείας κατά τη διάρκεια ενός περιστατικού.

Η εσωτερική διάσταση στην οποία έχει πρόσβαση το SCP-106 φαίνεται να είναι προσβάσιμη μόνο από το SCP-106. Έχει αποδειχθεί ότι οι συσκευές εγγραφής και μετάδοσης ακόμα λειτουργούν εντός αυτής της διάστασης, αν και οι καταγραφές και οι μεταδόσεις είναι πολύ υποβαθμισμένες. Φαίνεται ότι το SCP-106 "παίζει" με το θήραμα και φαίνεται να έχει πλήρη έλεγχο του χρόνου, του χώρου και της αντίληψης μέσα σε αυτήν τη διάσταση. Εμφανίζεται το SCP-106 [ΑΠΌΡΡΗΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ].

Πρωτοκόλλου Ανάκλησης ██ -███ -█:

Σε περίπτωση παραβίασης από το SCP-106, ένας άνθρωπος ηλικίας 10-25 ετών θα προετοιμαστεί για ανάκληση, με το συμβιβασμένο κελί περιορισμού να αντικατασταθεί και να αποκατασταθεί για χρήση. Όταν το κελί είναι έτοιμο, Το ''δόλωμα'' θα τραυματιστεί, κατά προτίμηση μέσω της θραύσης ενός μακρού οστού, όπως το μηριαίου οστό, ή την αποκοπή ενός κύριου τένοντα, όπως ο Αχίλλειος τένοντας. Το ''δόλωμα'' θα τοποθετηθεί στη συνέχεια στο προπαρασκευασμένο κελί και ο ήχος που εκπέμπεται από το εν λόγω άτομο θα μεταδοθεί μέσω του εσωτερικόυ μεγαφωνικόυ δίκτυου.

106victimresize.png

Ο πράκτορας █████, μετά την "απελευθέρωσή" του από το SCP-106. Το άτομο έλειπε για δύο ώρες. Το άτομο παρέμεινε ζωντανό για μία ώρα μετά την απελευθέρωσή του.

Το SCP-106 τυπικά θα αρχίσει να έλκει προς το δόλωμα εντός δέκα έως δεκαπέντε λεπτών μετά την ακρόαση. Εάν το SCP-106 δεν ανταποκρίνεται στην αρχική ακρόαση, πρέπει να χορηγηθεί επιπλέον σωματικό τραύμα στο δόλωμα σε διαστήματα είκοσι λεπτών έως ότου ανταποκριθεί το SCP-106. Πολλαπλά άτομα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε περίπτωση σημαντικών παραβιάσεων.

Το SCP-106 συνήθως θα εισέλθει σε αδρανή κατάσταση αφού τελειώσει με ένα δόλωμα. Επιπλέον, τα άτομα μπορούν να [ΑΠΌΡΡΗΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ].