SCP-094
αξιολόγηση: +2+x

Αντικείμενο #: SCP-094

Κατηγορία Αντικειμένου: Keter

Ειδικές διαδικασίες περιορισμού: Από τη στιγμή που το SCP-094 είναι προφανώς ακίνητο, μια εγκατάσταση έρευνας και περιορισμού έχει χτιστεί γύρω από την τοποθεσία του (με κέντρο την τοποθεσία 4█.██████°Ν, 6█.██████°Δ) με το πρόσχημα μιας στρατιωτικής βάσης ερευνών του Αργεντίνικου στρατού. Κανένα μη εξουσιοδοτημένο άτομο ή αεροσκάφος δεν πρέπει να πλησιάσει σε απόσταση ενός χιλιομέτρου από την περιοχή, όπως έχει επιβληθεί απο κοινή δύναμη του Ιδρύματος και των Αργεντίνικων δυνάμεων.

Το SCP-094 είναι από μόνο του κλεισμένο σε ένα διαπερατό από αέρια και ενισχυμένο μεταλλικό κύβο πλεξιγκλάς, 3 μέτρα σε κάθε πλευρά, με μια πόρτα (επίσης από ενισχυμένο πλεξιγκλάς) σε μια πλευρά. Αυτή η πόρτα πρέπει να παραμένει κλειδωμένη συνέχεια, εκτός αν δοθεί άδεια από το Συμβούλιο Ο5 κάτω από δρακόντεια μέτρα ασφαλείας. Αυτός ο κύβος βρίσκεται στο κέντρο ενός δωματίου 20 μ x 20 μ, προσβάσιμος μόνο από άδεια Επιπέδου 4. Όλο το προσωπικό πρέπει να ασφαλίζεται σε σχοινιά δεμένα στους τοίχους προτού πατήσουν πάνω στο πάτωμα του δωματίου. Το προσωπικό ασφαλείας πρέπει να είναι οπλισμένο με ηρεμιστικά όπλα εκτός από τον φυσιολογικό εξοπλισμό.

Περιγραφή Το SCP-094 φαίνεται να είναι μια τέλεια μαύρη σφαίρα, 163 εκ. σε διάμετρο, αιωρούμενη περίπου 3 μ από το έδαφος χωρίς κανένα εμφανές μέσο υποστήριξης. Το SCP-094 έχει κατηγοριοποιηθεί ως μια μινιατούρα γεγονότος ορίζοντα : οποιαδήποτε ύλη μετακινείται μέσα στο SCP-094, συμπεριλαμβανομένου και του φωτός, χάνεται για πάντα. Παρόλα αυτά, το SCP-094 δεν είναι μια μαύρη τρύπα καθώς δεν ασκεί βαρυτική δύναμη.

Είναι γνωστό ότι το SCP-094 εκπέμπει περιοδικά έναν αριθμό από διαφορετικούς ήχους, συμπεριλαμβανομένων ήχων από τη φύση, στατικό βουητό, και μερικές φορές ανθρώπινη ομιλία. Καμία προσπάθεια επικοινωνίας με το SCP-094 δεν έχει πετύχει ακόμα. Είναι άγνωστο αν αυτοί οι ήχοι έρχονται από το ίδιο το SCP-094, από κάποιο πράγμα ή πράγματα μέσα στο SCP-094, ή από κάποια περιοχή που συνδέεται μέσω του SCP-094. Ένα μικρό ποσοστό ανθρώπων φαίνεται πως έλκεται στο SCP-094 εξαιτίας των ήχων που παράγει.

Το SCP-094 ανακαλύφθηκε το 192█ στην επαρχία Chubut στην νότια Αργεντινή, και εκείνη τη χρονική στιγμή εκτιμήθηκε ότι ήταν 20 με 25 εκ. σε διάμετρο. Ανάλυση ιστορικών αρχείων δηλώνει πως η διάμετρος του SCP-094 διπλασιάζεται σε μέγεθος περίπου κάθε 31 χρόνια. Πρωτογενείς ερευνητικές δραστηριότητες στο SCP-094 συγκεντρώνονται στο πως να σταματήσει ή να αντιστραφεί η ανάπτυξή του χωρίς να επιφέρει κατακλυσμικό ατύχημα.

Συμπληρωματικό Έγγραφο: Το χέρι στο SCP-1032 με ονομασία SCP-1032-15 θα επιτύχει το "συμβάν μεσανύχτων" στις 09/04/2690, σχεδόν την ίδια ημερομηνία που το SCP-094 θα καλύψει πλήρως τη Γη με τον τρέχοντα ρυθμό ανάπτυξής του.

Σημείωση: Μερικά χιλιοστά τον μήνα μπορεί να μην φαίνονται πολλά, και όχι, αυτή τη στιγμή δεν μπορείς να δεις το SCP-094 να αλλάζει από μέρα σε μέρα, αλλά αν συνεχίσει αυτή τη ραγδαία αύξηση, σε λιγότερο από διακόσια πενήντα χρόνια θα είναι ένα χιλιόμερο πλατύ, όπως και κάθετα. Και αυτό υπολογίζοντας ότι δεν θα μεγαλώσει ακόμα πιο γρήγορα, κάτι που είναι μια υπόθεση που σχεδόν κανένας εδώ δεν κάνει. -Δρ. Llewelyn-Garcia