SCP-040
αξιολόγηση: +1+x

Αριθμός Αντικειμένου#: SCP-040

Κατηγορία αντικειμένου: Ανώμαλος άνθρωπος

Κατηγορία περιορισμού: Ενεργό

Αξιολόγηση επικινδυνότητας: Κίτρινο

Τυπικές πολιτικές περιορισμού:

  • Προτόκολο κατ'οίκου περιορισμού δύο ατόμων (χωρίς περιορισμούς παροχών)
  • Πρόσβαση σε: βιβλιοθήκη της βάσης, εγκαταστάσεις αναψυχής, καφετέρια και δημόσιους χώρους (υπό επίβλεψη)
  • Διατροφικός περιορισμός (ήπια αλλεργία στα φιστίκια)
  • Εγγραφή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για νέους (Δρ. Αλμπερνάθι, Λόγκαν και Ιζάουα)
  • Εξαμηνιαία ψυχολογική αναθεώρηση (Δρ Αλμπερνάθι)
  • Πρόγραμμα πειραματισμού Β

Ειδικές διαδικασίες περιορισμού: Τα SCP-040-1α, 1γ και 1κ έχουν εγκριθεί να παραμείνουν στον θάλαμο περιορισμού με το SCP-040 για σκοπούς ψυχικής ευεξίας του ατόμου. (Ειδική διαταγή αρχηγού ασφαλείας 392-5: ██ / ██ / ██). Όλες οι άλλες οντότητες που τροποποιήθηκαν από το SCP-040 κατά τη διάρκεια της δοκιμής πρέπει να απορριφθούν μετά από μελέτη σύμφωνα με τα τυπικά πρωτόκολλα κάθαρσης βιολογικών δειγμάτων, όπως περιγράφεται στο έγγραφο CDP-BIO-EN-1.

Ημερομηνία γεννήσεως: c. 2000 (το υποκείμενο ισχυρίστηκε ότι ήταν 8 χρονών)
Τόπος γεννήσεως: Άγνωστο
Ημερομηνία περιορισμού: ██/██/2008
Ύψος: 111 cm
Βάρος: 20.7 kg
Χρώμα μαλλιών: Ανοικτό ροζ
Χρώμα ματιών: Πράσινο (δ) / κίτρινο (α) ετεροχρωμία; μαύρος σκληρός χιτών (α)
Άλλες Σημειώσεις: Τυφλή από αριστερό μάτι. Ευάισθητο σε εγκαύματα δέρμα που εύκολα μελανιάζει. Τα μαλλιά είναι εύθραυστα και πέφτουν εύκολα.

Περιγραφή: Το SCP-040 είναι ένα ανθρώπινο παιδί ικανό να χειραγωγεί κατά βούληση τα φυσικά χαρακτηριστικά των ζωντανών οργανισμών. Οι τροποποιημένοι οργανισμοί αναφέρονται συλλογικά ως SCP-040-1.

Οι τροποποιήσεις είναι κυρίως καλλυντικές, που κυμαίνονται από απλές αλλαγές χρώματος και μοτίβου έως πιο εμπλεκόμενες αλλαγές σε σωματική μορφή και δομή. Η δημιουργία νέων εξειδικευμένων οργάνων είναι δυνατή, αλλά φαίνεται να είναι το όριο της ικανότητας του SCP-040 και επί του παρόντος έχει ποσοστό αποτυχίας 66% στις δοκιμές. Οι τροποποιήσεις περιορίζονται σε αυτό που θα ήταν φυσικά δυνατό (ανεξάρτητα από την πιθανότητα μιας τέτοιας δυνατότητας να προκύψει φυσικά) - για παράδειγμα, ενώ το SCP-040 μπορεί να δώσει σε έναν οργανισμό φτερά που δεν έχει εκ φύσεως, δεν θα επιτρέψει στο πλάσμα να πετάξει χωρίς να πληρεί άλλες φυσικές απαιτήσεις. Τα SCP-040-1 υφίστανται αλλαγές συμπεριφοράς ως μέρος της διαδικασίας τροποποίησης, ενεργώντας με εξαιρετική πίστη προς το SCP-040 ανεξάρτητα από την προηγούμενη τους συσχέτιση.

Η ανώμαλη ιδιότητα του SCP-040 απαιτεί σημαντική συγκέντρωση και χρόνο για να ενεργοποιηθεί και προκαλεί έντονο πονοκέφαλο και ναυτία όταν εκτελείται για περισσότερα από λίγα λεπτά κάθε φορά. Το αποτέλεσμα γίνεται όλο και πιο αναξιόπιστο και ανακριβές όσο μικρότερες είναι οι τροποποιήσεις ή πιο περίπλοκες οι αλλαγές. Το SCP-040 είναι ανίκανο να αλλάξει μικροσκοπικούς οργανισμούς και έχει μεγάλη δυσκολία στην αλλαγή της χλωρίδας. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει νεκρή οργανική ύλη, αλλά πρέπει να χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με έναν ζωντανό οργανισμό. Οι παρουσίες του SCP-040-1 δεν μπορούν να τροποποιηθούν περισσότερο από μία φορά, αν και είναι προς το παρόν άγνωστο εάν αυτό πρόκειται για ένα τελικό όριο των ιδιοτήτων του SCP-040 ή είναι αποτέλεσμα της έλλειψης γνώσης σχετικά με αυτές.

Η συναισθηματική κατάσταση του SCP-040 βρίσκεται εντός αποδεκτών ορίων για ένα άτομο της ηλικιακής του ομάδας, εξηγώντας τις επιπτώσεις της παρατεταμένης συγκράτησης και του γονικού διαχωρισμού. Η ευφυΐα του υποκειμένου είναι ελαφρώς ανώτερη του μέσου όρου για την ηλικιακή του ομάδα. Η συμπεριφορά του είναι γενικά συνεργατική. Το SCP-040 προσαρμόστηκε γρήγορα στον περιορισμό και ανταποκρίθηκε καλά στα προγράμματα αρχικού προσανατολισμού και κοινωνικοποίησης. Το SCP-040 ανταποκρίνεται στο όνομα "Σαράντα" και δεν φαίνεται να έχει άλλο όνομα ή επιλεγμένο προσωπικό όνομα.

Περίληψη ανάκτησης: Το υποκείμενο τέθηκε υπό κράτηση στις ██ / ██ / 2008 ως μέρος της επιδρομής στο Keys to the Kingdom Christian Charter School for Gifted Youth in [ΑΠΟΡΡΗΤΟ], Κολοράντο. Ο πρωταρχικός στόχος της επιδρομής, είναι η σύλληψη ή εκτέλεση του █████ ██████, πρώην πράκτορα της CIA που είχε προηγουμένως εργαστεί μαζί με τους μεσάζοντες του Ιδρύματος ως μέρος των Project Blackbook, Project Smilodon και Operation STARGATE από το 1967 - 1971, τα οποία ήταν επιτυχείς. ██████ τερματίστηκε επί τόπου και απορρίφθηκε χωρίς ενωχλήσεις.

Από τα 15 παιδιά που ανακτήθηκαν από την εγκατάσταση, το SCP-040 ήταν το μόνο που παρουσίαζε ανώμαλες ιδιότητες: στα άλλα χορηγήθηκαν αμνηστικά και τοποθετήθηκαν σε θετή φροντίδα που παρακολουθείται από το Ίδρυμα. Οι συνεντεύξεις με το προσωπικό του σχολείου αποκάλυψαν ότι δεν γνώριζαν το προηγούμενο ιστορικό του ██████ ή οποιαδήποτε σχέση με τις επιχειρήσεις του Ιδρύματος. Τους χορηγήθηκαν αμνηστικά και τέθηκαν υπό παρακολούθηση έξι μηνών - δεν καταγράφηκαν υποτροπές.

Βλέπε την καταγραφή της μετα της δράσης αναφορά των πλήρων γεγονόντων της επιχήρησης TATZELWURM.

Συμπληρωματικό έγγραφο 01: Το SCP-040 είναι επί του παρόντος επιτρεπόμενο να επιτηρεί τα ακόλουθων παρουσιών SCP-040-1 .
SCP-040-1α - Συμβιωτικός οργανισμός ικανός να αλλάζει μέγεθος, σχήμα, χρώμα και υφή ως αντίδραση προς το περιβάλλον του. Το υποκείμενο λειτουργεί ως εξωτερικά ρούχα, παρόμοια με ένα σακάκι ή πουλόβερ και απορροφά θρεπτικά συστατικά από την κυκλοφορία του αίματος του SCP-040. Το υποκείμενο ανακτήθηκε παράλληλα με το SCP-040 και οι γενετικοί έλεγχοι αποκαλύπτουν ότι το άτομο μοιράζεται την πλειονότητα της γενετικής του σύστασης με μία κοινή σπιτόγατα (// Felis catus //)
SCP-040-1γ - Σφαιρικός οργανισμός ικανός να πετάξει μέσω ελαστικών κύστεων γεμάτων με μείγμα αερίου ελαφρύτερου από τον αέρα. Η οντότητα έχει έντεκα άκρα που καταλήγουν σε αντιτακτούς αντίχειρες και σε ένα πολύπλοκο αναπνευστικό σύστημα ικανό να αναπαράγει μια μεγάλη ποικιλία μουσικών προτύπων.
SCP-040-κ - Τετράποδος οργανισμός που καλύπτεται από ένα παχύ στρώμα ροζ και μπλε γούνας. Η οντότητα δεν έχει μάτια, αλλά έχει ένα πλατύ στόμα με αμβλύ δόντια και είναι ικανή να ανέβει κάθετες επιφάνειες. Περιστασιακά χρησιμοποιείται από το SCP-040 ως μέσο μεταφοράς.

Συμπληρωματικό έγγραφο 02:
Το ακόλουθο απόσπασμα συνέντευξης πάρθηκε στις ██ / ██ / 2008, λίγο μετά τις αρχικές συνεδρίες περιορισμού και προσανατολισμού του SCP-040.

Δρ. Αλμπερνάθι: Καλημέρα, Σαράντα.
SCP-040: Καλημέρα, κυρία Αλμπερνάθι.
Δρ. Αλμπερνάθι: Μου φαίνεται ότι το κρύωμα σου είναι καλύτερα.
SCP-040: Ναί.
Δρ. Αλμπερνάθι: Χαίρομαι. Μπορώ να σου κάνω μερικές ερωτήσεις πριν ξεκινήσουμε με το σημερινό μάθημα;
SCP-040: Ναι.
Δρ. Αλμπερνάθι: Μπορείς να μου πείτε για τους γονείς σας;
SCP-040: Ο κ. Γκρην είπε ότι δεν έχω κανένα.
Δρ. Αλμπερνάθι: Μπορείς λοιπόν να μου πεις για τον κ. Γκρην, τότε;1
SCP-040: Ήταν καλός, αλλά δεν ήταν πολύ καλός στο να μιλάει. Θα μιλούσε πάντα ε-ε-έτσι. Αλλά δεν έμεινε για πολύ καιρό. Τις περισσότερες φορές ήταν οι νοσοκόμες που μας φρόντιζαν.

Δρ. Αλμπερνάθι: Και τι έκαναν για εσάς;
SCP-040: Έπαιζαν παιχνίδια μαζί μας και μας μάθαιναν πράγματα και μερικές φορές μας έκαναν να φορούμε αυτά τα χαζή κράνη και να καθόμαστε ήσυχοι για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Μερικές φορές μας έβαζαν να δούμε μια ταινία, αν συμπεριφερόμασταν καλά, αλλά αν ήμασταν κακοί μας κλείδωναν στα δωμάτιά μας.
Δρ. Αλμπερνάθι: Μπορείς να μου πείς κάτι άλλο;
SCP-040: Χμμμ… Μας σέρβιραν πάντα μπιζέλια για δείπνο και μισώ μπιζέλια, γι 'αυτό έδινα τα δικά μου στην Πέντε, γιατί της άρεσαν τα μπιζέλια. Αλλά νομίζω ότι τα πράσινα φασόλια είναι καλύτερα.

Συμπληρωματικό έγγραφο -03: ██ / ██ / 2009 - Το SCP-040 ανέστησε με επιτυχία ένα νεκρό ανθρώπινο σώμα κατά τη διάρκεια της δοκιμής, χρησιμοποιώντας τρία δείγματα καφέ αρουραίου (// Rattus norvegicus //) ως το απαιτούμενο ζωντανό συστατικό. Το υπόκειμενο που προέκυψε δεν διατηρούσε αναμνήσεις από την προηγούμενη ζωή του και κρίθηκε ότι είχε περίπου την διανοητική ικανότητα ενός ανθρώπινου νηπίου. Το SCP-040 ήταν πολύ στενοχωρημένο από το γεγονός αυτό και αρνήθηκε περαιτέρω δοκιμές για τις επόμενες τρεις εβδομάδες.