SCP-025-EL
αξιολόγηση: +2+x
025-el-1.png

SCP-025-EL Πριν από τη συγκράτηση.

Αντικείμενο #: SCP-025-EL

Κατηγορία αντικειμένου: Keter

Ειδικές διαδικασίες περιορισμού: Το SCP-025-EL πρέπει να περιέχεται και να έχει όλα τα άκρα αλυσοδεμένα στο πάτωμα του θαλάμου σε ένα ασφαλές ερευνητικό κύτταρο συγκράτησης στο ζώνη-56 για περαιτέρω διεξοδική συμπεριφορική εξέταση. Η έγκριση από έναν επόπτη επιπέδου 3 απαιτείται για την κατάργηση του SCP-025-EL από το κελί του πριν από τη μεταφορά και τα 10 άκρα πρέπει να είναι καλά συνδεδεμένα σε μια κινητή πλατφόρμα μεταφοράς από την κλάση D. Κάτω από καμία περίπτωση τα άκρα του SCP-025-EL δεν πρέπει να υπάρχουν σε κανένα σημείο της εγκατάστασης, καθώς το SCP-025-EL είναι πολύ απρόβλεπτο και η παραβίαση του περιορισμού μπορεί να οδηγήσει σε περιττό θάνατο.

Περιγραφή:Το SCP-025-EL είναι ένα μεγάλο ανθρώπινο πλάσμα 1,8 m με δέκα άκρα και κεφαλή Canid (για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με ανατομικές αναλύσεις βλ. Addendum-025-EL-1). Αρχικά το κεφάλι Canid προτάθηκε να είναι μια παραπλανητική μάσκα από καουτσούκ σε πρώιμα στάδια περιορισμού, ωστόσο, μετά από περαιτέρω εξετάσεις που κράτησαν ενώ κρατούσε το πλάσμα υπό καταστολή για 2 ώρες, οι γιατροί και το επίπεδο 3 κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το πρόσωπο Canid ήταν στην πραγματικότητα ένα πραγματικό το κεφάλι και λειτουργεί σαν ένα μίγμα μεταξύ ενός καναλιού και ενός ανθρώπινου κεφαλιού. Το πλάσμα θεωρείται ότι είναι θανατηφόρος θηρευτής που σκοτώνει οτιδήποτε βρίσκει ότι είναι ζωντανός και αισθανόμενος εκτός από τα Ανθρώπινα παιδιά ηλικίας κάτω των 10 ετών, στα οποία το πλάσμα μπαίνει σε φάση κατάθλιψης και αρχίζει να κλαψουρίζει. Δεν είναι γνωστό πώς ο SCP-025-EL υπολογίζει τα όρια ηλικίας μεταξύ των θυμάτων, αλλά ποικίλλουν από ανθρώπους και ζώα,

Προσθετικό 025-EL-1 (Ανατομικές Παρατηρήσεις)
Το SCP-025-EL έχει 6 άκρα συνδεδεμένα με τον κορμό τα οποία δρουν ως νύχια όπως τα δόντια που δίνουν στα θύματα τη δυνατότητα να διαφύγουν ενώ αιμορραγούν μέχρι θανάτου. Το πλάσμα έχει μεγάλα ανθρώπινα / σκυλικά όπλα που έχουν αποδειχθεί λειτουργικά όταν επιτίθενται στα θύματα και υποδεικνύουν σημαντική δύναμη μέσω της παρατήρησης του τρόπου με τον οποίο το πλάσμα δακρύζει τα άκρα από τους ανθρώπους. Το πλάσμα έχει δύο μικρά πόδια με μαύρα νύχια και σε σύγκριση με έναν άνθρωπο μπορεί να τρέξει τόσο γρήγορα όσο ο μέσος όρος: 8 μίλια/ώρα.

025-el-2.png

SCP-025-EL ανάλυση

Η προσθήκη 025-EL-2/O:
SCP-025-EL βρέθηκε σε ένα εγκαταλελειμμένο γραφείο λιμενικών διοικήσεων στην ακτή του ████████ ███████████████. Οι ομάδες περιορισμού ανέκτησαν ένα πολύ σημαντικό έγγραφο σχετικά με τη δημιουργία του πλάσματος (βλ. Δελτίο συμβουλών/S-3). Οι ομάδες συγκρούσεων συναντήθηκαν σε 17 κρούσματα γύρω από το κτίριο και πολλά είχαν φτάσει σε προχωρημένα επίπεδα αποσύνθεσης, ωστόσο όλα τα πτώματα έχουν ταυτιστεί με τα αρχεία της αστυνομικής εξαφάνισης και τα δεδομένα έχουν σκουπιστεί πρόσφατα από την ομάδα ελέγχου δεδομένων 7F.

Σύμβολο Συμβουλίου/S-3 (σχετικό απόσπασμα)

████████ "Η συνάντηση βρίσκεται σε εξέλιξη ."
█████: " Έχουμε αποκτήσει ένα σημαντικό έγγραφο σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας του SCP-025-EL".
████: "Υποψιάζομαι ότι ήταν απλή φρικιά της φύσης".
████: "Αυτό είναι λανθασμένο █ ███, φαίνεται ότι η εξέγερση θέλει να δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα για να ξεκαθαρίσουμε".
█████: "Προτείνετε ότι το έγγραφο που βρέθηκε σχετίζεται με την Επανάσταση του Χάους!?"
██████: "Φαίνεται έτσι, το έγγραφο λέει για την αναπαραγωγή ενός ανθρώπου και ενός καναλιού μέσω γενετικής και εμβρυονικής σύντηξης".
█████: "Θα μιλήσω για αυτό ███████ , έως ότου κλείσει αυτή η συζήτηση. Έχουμε άλλα πράγματα για να συζητήσουμε…"