SCP-004
αξιολόγηση: +2+x
SCP004_door-new.jpg

SCP-004-1

Αριθμός Αντικειμένου: SCP-004

Κατηγορία αντικειμένου: Euclid

Ειδικές Διαδικασίες περιορισμού: Όταν χειρίζονται τα αντικείμενα SCP-004-2 έως SCP-004-13, είναι απαραίτητη η σωστή διαδικασία. Τα αντικείμενα δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν εκτός του χώρου εκτός εάν συνοδεύονται από δύο άτομα ασφαλείας επιπέδου 4. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ληφθεί οποιοδήποτε άλλο συστατικό του SCP-004 μέσω του SCP-004-1. Οι συνέπειες αυτού του είδους είναι ακόμη άγνωστες και το τρέχον κόστος του πειραματισμού καθιστά την περαιτέρω έρευνα ανέφικτη. Εάν οποιοδήποτε από τα αντικείμενα που περιέχονται στο SCP-004-1 παραβιάσει τον περιορισμό ή η εγκατάσταση έχει παραβιαστεί, τα κλειδιά πρέπει να μεταφερθούν μέσα και η πόρτα να σφραγιστεί πριν από την ενεργοποίηση της εκρηκτικής κεφαλής της Βάσης 62. Η μη εξουσιοδοτημένη αφαίρεση των κλειδιών από την περιοχή δοκιμών αποτελεί λόγο άμεσου τερματισμού.
Απαιτείται κάθαρση επιπέδου 1 για βασική πρόσβαση στο SCP-004-1. Απαιτείται κάθαρση επιπέδου 4 για τη χρήση των SCP-004-2 έως -13.

Περιγραφή: Το SCP-004 αποτελείται από μια παλιά ξύλινη πόρτα αχυρώνα (SCP-004-1) και ένα σύνολο δώδεκα σκουριασμένων χαλύβδινων κλειδιών (SCP-004-2 έως SCP-004-13). Η ίδια η πόρτα είναι η είσοδος σε ένα εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο στο [ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ].

Χρονολογική ιστορία

02/07/1949: Μια ομάδα τριών ανηλίκων που καταπάτησαν ομοσπονδιακή ιδιοκτησία κοντά ██████████ βρίσκουν την πόρτα. Σύμφωνα με την κατάθεσή τους, βρήκαν ένα σύνολο σκουριασμένων κλειδιών σε ένα σιδερένιο κουτί και κατέληξαν ποια πόρτα ξεκλειδώνεται από τα κλειδιά. Οι ανήλικοι τέθηκαν υπό κράτηση αφού επικοινωνήσουν με τον Σερίφη █████████████████ όταν ένας από τους φίλους τους (SCP-004-CAS01) εξαφανίστηκε.

03/07/1949: Οι τοπικές αρχές βρήκαν το κομμένο δεξί χέρι του SCP-004-CAS01 οκτώ χιλιόμετρα μακριά από το SCP-004-1. Άλλα μέρη του σώματος του SCP-004-CAS01 βρέθηκαν διάσπαρτα σε απόσταση 32 χλμ. από το εργοστάσιο. Υπό ανάκριση, οι συλληφθέντες ανήλικοι είπαν στις αρχές ότι κατά το άνοιγμα της πόρτας με ένα από τα κλειδιά, το SCP-004-CAS01 ακρωτηριάστηκε σε πολλά κομμάτια, καθένα από τα οποία εξαφανίστηκε. Σε αυτό το σημείο, το Ίδρυμα SCP αναλαμβάνει την έρευνα.

04/07/1949: Ο πράκτορας του SCP █████ παρέλαβε τα κλειδιά από τις τοπικές αρχές για να ξεκινήσουν τα πειράματα. Οι δοκιμές δείχνουν ότι από το SCP-004-2 έως το SCP-004-13 όλα τα κλειδιά ταιριάζουν σε μία μονάχα κλειδαριά στη μεγάλη φραγμένη πόρτα. 12 μέλη του προσωπικού επιπέδου D έχουν αναλάβει να ελέγξουν τα αποτελέσματα της πόρτας. Από τα δώδεκα υποκείμενα του πειράματος που δοκίμασαν κάθε ένα από τα κλειδιά ξεχωριστά για να εισέλθουν στο δωμάτιο, μόνο δύο επιβίωσαν. Το άνοιγμα της πόρτας με οποιοδήποτε κλειδί εκτός από το SCP-004-7 ή το SCP-004-12 είχε ως αποτέλεσμα το υποκείμενο των δοκιμών να ακρωτηριαστεί σε πολλές κατευθύνσεις. Ωστόσο, δεν βρέθηκαν ακρωτηριασμένα άκρα μέχρι αργότερα. Κατά τη στιγμή που γράφετε το παρών έγγραφο, έχουν ανακτηθεί μόνο δύο άκρα κάθε υποκειμένου (με εξαίρεση το υποκείμενο που χρησιμοποίεισε το SCP-004-█, του οποίου τα κομμάτια βρέθηκαν διάσπαρτα σε κοντινή απόσταση). Τα υπόλοιπα, για όλες τις προθέσεις και σκοπούς, εξαφανίστηκαν από την ύπαρξη.
Από τα δύο επιζώντα υποκείμενα, μόνο ένα (έχοντας χρησιμοποιήσει το SCP-004-7) επέστρεψε αλώβητο. Το άλλο επέστρεψε σε μια σχεδόν κατατονική κατάσταση, ικανό μόνο να απομακρυνθεί από το δωμάτιο και μετά να καταρρεύσει στο πάτωμα, και έπρεπε να συγκρατηθεί για να τον αποτραπεί από το να βγάλει τα μάτια του (βλ. Συμπληρωματικό έγγραφο Α: Επιδράσεις ψυχικής υγείας του SCP- 004). Το υποκείμενο που χρησιμοποίεισε το SCP-004-7 είπε ότι είχε μπει σε ένα μεγάλο δωμάτιο, απίστευτα μεγάλο για το μέγεθος του προσαρτημένου κτηρίου. Μετά την έξοδο του, το SCP-004-1 ανοίχτηκε και εισχώρησε μια ένοπλη ομάδα από το επίπεδο 3. Το μέγεθος του δωματίου είναι αδύνατο να μετρηθεί και μονάχα το πλαίσιο της πόρτας και τα άτομα στο δωμάτιο ήταν τα μόνα μέρη του δωματίου που μπορούσαν να γίνουν αισθητά ή να φωτιστούν.

16/07/1949: Οι νεαροί ύποπτοι και ο Σερίφης █████████████████ τερματίζονται.

02/08/1949: █████████████████ ανακηρύσσεται επικίνδυνη περιοχή «λόγω μη εκραγέντων πυρομαχικών» και ανεγέρθηκαν φράχτες για την πρόληψη εισόδου πολιτών. Ξεκινούν οι δοκιμές για τον προσδιορισμό της ασφάλειας στην έκθεσης στο περιβάλλον πίσω από το SCP-004-1.

01/12/1950: Επιβεβαιώνονται οι ανωμαλίες του χωροχρόνου που προκύπτουν από την έκθεση στο SCP-004. Η δοκιμή αναστέλλεται μέχρι νεωτέρας.

02/07/19██: Τα αφανή υπολείμματα του SCP-004-CAS01 εμφανίζονται απροσδόκητα εκτός του SCP-004-1. Παρά το γεγονός ότι σκοτώθηκαν δεκαετίες πριν, τα ερείπια του SCP-004-CAS01 δεν αποσυντέθηκαν με οποιονδήποτε τρόπο και εξακολουθούν να είναι ζεστά στην αφή. Το αίμα παραμένει μη πηκτό. Τα λείψανα προφυλακίζονται για έλεγχο.

04/07/19██: Τα υπολείμματα ενός από τα δώδεκα (12) αρχικά υποκείμενα του πειράματος εμφανίζονται με παρόμοιο τρόπο όπως εκείνα του SCP-004-CAS01. Τα λείψανα ορίστηκαν ως SCP-004-CAS02. Τα αρχεία δείχνουν ότι τόσο το SCP-004-CAS01 όσο και τα CAS02 χρησιμοποίησαν το scp-004-██.

21/03/1999: Με τον μαζικό πολλαπλασιασμό των πυρηνικών όπλων και τον Γ 'Παγκόσμιο Πόλεμο μόλις ██ χρόνια μακριά, η κατασκευή έχει ξεκινήσει σε μια βάση εντός του SCP-004-1. Η βάση προορίζεται για αποθέματα προμηθειών για ███████ άτομα-ημέρες.

04/21/1999: █████████████████ διέταξε την επέκταση της βάσης εντός του SCP-004-1 ώστε να συμπεριλάβει την αποθήκευση όλων των κινητών δειγμάτων του SCP-███ σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και για μια βάση δεδομένων ██-petabyte για την αποθήκευση όλων των δεδομένων SCP. Η εγκατάσταση αναφέρεται τώρα ως Βάση-62.

25/09/2000: H Βάση-62 ξεκίνησε την λειτουργεία της. Τα εργαστήρια και οι μονάδες περιορισμού ολοκληρώθηκαν και είναι ικανά να κρατήσουν τα πιο επικίνδυνα δείγματα. Η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας της βάσης δεδομένων SCP έχει ξεκινήσει.

25/01/2001: Λόγω χρονικών ανωμαλιών (βλ. "Ανωμαλίες χωροχρόνου" παρακάτω), όλο το προσωπικό που εργάζεται στην Βάση-62 πρέπει τώρα να διαμένει μόνιμα επιτόπου. Οι οικογένειες του προσωπικού πρέπει να ενημερωθούν ότι τα αγαπημένα τους πρόσωπα έχασαν τη ζωή τους σε ένα βιομηχανικό ατύχημα. Τα κλωνοποιημένα πτώματα έχουν προετοιμαστεί για κηδεία.

14/08/2003: Μαζική διακοπή ρεύματος από τις βορειοανατολικές Ηνωμένες Πολιτείες έως τον Καναδά. Λόγω της αρχικής αποτυχίας πολλαπλών γεννητριών του Ιδρύματος, η Βάση-62 δεν είχε ρεύμα για πενήντα τρία (53) λεπτά. Κατά τη διάρκεια αυτών των πενήντα τριών (53) λεπτών, οι παραβρισκόμενοι στο χώρο της βάσης μείναν χωρίς καμία πηγή φωτός. Ανέφεραν να «αισθάνονται» πλάσματα και ανθρώπους, αν και δεν μπορούσαν να φανούν ή να αισθανθούν της ανώμαλες οντότητες. Επιλεγμένο προσωπικό της εγκατάστασης επετράπη να διαβάσει ████████████ (Παράρτημα Α) και είπε ότι τα πλάσματα που «ανιχνεύτηκαν» είχαν μέγεθος ανθρωποειδούς αλλά κάπως παρόμοιο με το τεράστιο πράσινο πλάσμα που περιγράφεται.

Ανωμαλίες του χωροχρόνου

Το SCP-004 φαίνεται να διαδίδει χωροχρονικές ανωμαλίες. Το προσωπικό που εγκαταλείπει τις εγκαταστάσεις αναφέρει ότι χάνει χρόνο. Όσοι βρισκόταν στην βάση για εβδομάδες επιμένουν ότι βρίσκονταν στην εγκατάσταση μόνο για αρκετές ημέρες και ότι τα αρχεία των εργασιών που ολοκληρώθηκαν και των αναλωθέντων προμηθειών υποστηρίζουν τους ισχυρισμούς τους. Άλλες χρονικές ανωμαλίες περιλαμβάνουν τα SCP-004-2 έως -13, ειδικά την επανεμφάνιση των SCP-004-CAS01 και SCP-004-CAS02 ακριβώς ██ χρόνια μετά τη χρήση του SCP-004-██.
████████████████████ έχει ανατεθεί να διερευνήσει όλες τις πτυχές αυτών των χρονικών ανωμαλιών. Οι χωρικές ανωμαλίες περιλαμβάνουν τις απίστευτα μεγάλες διαστάσεις της περιοχής που ανοίχτηκαν στο SCP-004-7. Ομοίως, το περιστατικό διακοπής ρεύματος του 2003 υποδηλώνει ότι υπάρχει ένα εναλλακτικό επίπεδο ύπαρξης στον ίδιο χώρο που καταλαμβάνει την Βάση-62.

Επιπρόσθετες Σημειώσεις

Οι δοκιμές στο SCP-004 αποκαλύπτουν ότι δέκα από τα κλειδιά ανοίγουν το SCP-004-1 σε μια διάσταση όπου οι νόμοι της φυσικής και της τοπολογίας είναι σημαντικά διαφορετικοί από εκείνους της οικιακής μας διάστασης. Τα υποκείμενα δοκιμής που συναντούν αυτές τις εχθρικές συνθήκες διαλύονται, τα μέρη του σώματός τους εναποτίθενται σε διάφορες τοποθεσίες, μόνο τρεις από τις οποίες έχουν επιβεβαιωθεί ότι βρίσκονται στη Γη. Το υλικό που εναποτίθενται σε δύο από αυτά τα σημεία εμφανίζεται αμέσως, υλικό που εναποτίθεται στο τρίτο εμφανίζεται σε ακριβώς ██ χρόνια στο μέλλον. Οι άλλες επτά τοποθεσίες είναι προς το παρόν άγνωστες.
Οι τρέχουσες δοκιμές επικεντρώνονται σε δύο στόχους έρευνας. Η πρώτη είναι να βρούμε τρόπους για να επιβιώσουμε τις εχθρικές τοπολογίες του SCP-004. Το δεύτερο [ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ] προτείνει ότι από τα SCP-004-2 έως -13 μπορούν να ανοίξουν πόρτες εκτός από το SCP-004-1.

Συμπληρωματικό έγγραφο Α: Οι επιδράσεις στην ψυχική υγεία από το SCP-004-12

Όλο το προσωπικό της Κατηγορίας D που χρησιμοποίεισε το SCP-004-12 επιστρέφει σε κατατονική κατάσταση, ανίκανο να μιλήσει. Κάποια μπορεί να είχαν αρκετή ενέργεια για να προσπαθήσουν να βγάλουν τα μάτια τους. Από τα 16 άτομα, μόνο τα 4 επέζησαν. Μόνο ένας ανέκτησε την ομιλία του μετά από μακροχρόνια ψυχοθεραπεία Ήταν σε θέση να πει στον ψυχίατρο ότι είδε ένα τεράστιο πράσινο πλάσμα, τόσο μεγάλο που αρκετό μέρος του σώματός του εκτείνονταν πέρα από το οπτικό πεδίο του. Ανέφερε τον έμφυτο φόβο και την ξαφνική αναγνώριση, «σαν να ήταν κάτι που ήταν θαμμένο βαθιά στους πρωταρχικούς φόβους του» και αναγκαστική εμφύτευση «ακατανόητων» αναμνήσεων. Το υποκείμενο παρουσιάζει οξεία πρόδρομη και οπισθοδρομική αμνησία.

Συμπληρωματικό έγγραφο Β: Επιπρόσθετες πληροφορίες

Αριθμός Αντικειμένου: SCP-004-14

Ημερομηνία Ανακάλυψης: 02/09/1950
Προέλευση του αντικειμένου: Το αντικείμενο ανακαλύφθηκε κάπου αλλού στην περιοχή του εργοστασίου, συγκεκριμένα στο γραφείο του διευθυντή που δεν είχε ανακαλυφθεί από το ίδρυμα προηγουμένως.

Περιγραφή: Το αντικείμενο εμφανίζεται ως ένα μεγάλο, μη λουστραρισμένο ξύλινο κουτί. Το κουτί μπορεί να ξεκλειδωθεί από το κλειδί "ασφαλές", SCP-004-7, καθώς και από πέντε από τα "μη ασφαλή" κλειδιά (βλ. Έγγραφο SCP-004-1)

Με το ξεκλείδωμα του SCP-004-14 με SCP-004-7, το κουτί ανοίγει αυτόματα μεντεσέδες. Ο όγκος του εσωτερικού χώρου είναι ακριβώς πέντε φορές μεγαλύτερος από ό, τι υποδηλώνουν οι εξωτερικές διαστάσεις. Τα αντικείμενα που τοποθετούνται μέσα, ενώ το καπάκι παραμένει ανοιχτό, δεν επηρεάζουν το βάρος ή άλλες ιδιότητες του κουτιού. Όταν το καπάκι είναι κλειστό και κλειδωμένο, όλα τα αντικείμενα μέσα εξαφανίζονται οριστικά. Το προσωπικό που κλειδώθηκε μέσα στο κουτί επίσης χάθηκε ολότελα, αν και η απώλεια προσωπικού με αυτόν τον τρόπο φαίνεται να επηρεάζει σημαντικά τα όνειρα που βιώνει το [ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ].