Τάξεις αντικειμένων

Όλα τα ανώμαλα αντικείμενα, οντότητες και φαινόμενα που απαιτούν Ειδικές Διαδικασίες Απομόνωσης έχουν εκχωρηθεί μια κατηγορία αντικειμένων. Μια κλάση αντικειμένου είναι ένα μέρος του πρότυπου προτύπου SCP και χρησιμεύει ως ένας ακατέργαστος δείκτης για το πόσο δύσκολο είναι να περιέχει ένα αντικείμενο. Στο σύμπαν, οι κλάσεις αντικειμένων είναι για τους σκοπούς του προσδιορισμού των αναγκών συγκράτησης, της προτεραιότητας έρευνας, του προϋπολογισμού και άλλων παραμέτρων. Η κατηγορία αντικειμένων SCP καθορίζεται από διάφορους παράγοντες, αλλά οι σημαντικότεροι παράγοντες είναι η δυσκολία και ο σκοπός της συγκράτησης.

Πρωτοβάθμια τάξη

Αυτές είναι οι πιο συνηθισμένες κλάσεις αντικειμένων που χρησιμοποιούνται στα άρθρα SCP και συνθέτουν το μεγαλύτερο μέρος των αντικειμένων.

Safe

Τα SCP safe κατηγορίας είναι ανωμαλίες που περιέχονται εύκολα και με ασφάλεια. Αυτό οφείλεται συχνά στο γεγονός ότι το Ίδρυμα έχει διερευνήσει αρκετά καλά το SCP ότι η συγκράτηση δεν απαιτεί σημαντικούς πόρους ή ότι οι ανωμαλίες απαιτούν μια συγκεκριμένη και συνειδητή ενεργοποίηση ή ενεργοποίηση. Η ταξινόμηση ενός SCP ως ασφαλούς, ωστόσο, δεν σημαίνει ότι ο χειρισμός ή η ενεργοποίησή του δεν αποτελεί απειλή.

Euclid

Τα SCP κατηγορίας Euclid είναι ανωμαλίες που απαιτούν περισσότερους πόρους για να περιέχουν εντελώς ή όπου η συγκράτηση δεν είναι πάντα αξιόπιστη. Συνήθως αυτό συμβαίνει επειδή το SCP δεν είναι επαρκώς κατανοητό ή εγγενώς απρόβλεπτο. Το Euclid είναι η κατηγορία αντικειμένων με το μεγαλύτερο εύρος και είναι συνήθως ένα ασφαλές στοίχημα ότι ένα SCP θα είναι αυτή η τάξη αν δεν πέφτει εύκολα σε οποιαδήποτε από τις άλλες τυποποιημένες κατηγορίες αντικειμένων.

Ως υπόμνημα, κάθε SCP που είναι αυτόνομο , ευαίσθητο ή / και σαγηνευτικό γενικά ταξινομείται ως Euclid, λόγω της εγγενούς απρόβλεπτης ενός αντικειμένου που μπορεί να δράσει ή να σκέφτεται μόνο του.

Κeter

Τα SCP κατηγορίας Keter είναι ανωμαλίες που είναι εξαιρετικά δύσκολο να περιληφθούν με συνέπεια ή αξιοπιστία, με διαδικασίες περιορισμού που είναι συχνά εκτεταμένες και πολύπλοκες. Το Ίδρυμα συχνά δεν μπορεί να περιέχει αυτές τις SCPs καλά λόγω του ότι δεν έχει μια σταθερή κατανόηση της ανωμαλίας, ή λείπει η τεχνολογία για να το συγκρατήσει ή να το αντιμετωπίσει σωστά. Ένα Keter SCP δεν σημαίνει ότι το SCP είναι επικίνδυνο, απλά ότι είναι απλά πολύ δύσκολο ή δαπανηρό να περιληφθεί.

Δευτεροβάθμια τάξη

Οι ακόλουθες κλάσεις αντικειμένων είναι υποκατηγορίες που συμπληρώνουν την πρωταρχική (ή προηγούμενη) ταξινόμηση ενός αντικειμένου.

Neutralized

Τα Neutralized SCPs είναι ανωμαλίες που δεν είναι πλέον ανώμαλες, είτε με την σκόπιμη ή τυχαία καταστροφή είτε με άτομα με ειδικές ανάγκες.

Explained

Explained Οι SCP είναι κοινά άρθρα σχετικά με ανωμαλίες που είναι πλήρως και πλήρως κατανοητές μέχρι στιγμής όπου τα αποτελέσματά τους εξηγούνται τώρα από την επικρατούσα επιστήμη ή τα φαινόμενα που έχουν ξεσπάσει ή έχουν λανθασμένα λανθαστεί ως ανωμαλία.

Εσωτερικές τάξεις

Οι ακόλουθες κλάσεις αντικειμένων δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της τυποποιημένης ταξινόμησης.

Thaumiel

Τα SCP κατηγορίας Thaumiel είναι ανωμαλίες που το Ίδρυμα χρησιμοποιεί ειδικά για να περιέχει άλλα SCP. Ακόμη και η απλή ύπαρξη αντικειμένων της κατηγορίας Thaumiel ταξινομείται στα υψηλότερα επίπεδα του Ιδρύματος και οι θέσεις, οι λειτουργίες και η τρέχουσα κατάσταση τους είναι γνωστές σε λίγα στελέχη του Ιδρύματος εκτός του Συμβουλίου O5.