Πώς να γράψετε ένα SCP;

Λοιπόν, θέλετε να γράψετε ένα SCP

Διαβάζετε "Πώς να γράψετε ένα SCP" 2.0. Εάν το διαβάζετε αυτό, πιθανώς είστε μέλος του ιδρύματος SCP και θέλετε να δοκιμάσετε να γράψετε ένα άρθρο. Αυτή η σελίδα είναι για να σας βοηθήσει και να σας κατευθύνει προς τη σωστή κατεύθυνση όταν ξεκινάτε. Διαβάστε προσεκτικά, μην το περάσετε από πάνω. Αφού τελειώσετε, διαβάστε το ξανά, επειδή είστε άνθρωπος (σωστά;) και θα έχετε χάσει πράγματα.

Πριν ξεκινήσετε: Μερικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη

Γενικά, τα επιτυχημένα άρθρα SCP έχουν όλα ή μερικά από τα παρακάτω στοιχεία:

  • Μια ενδιαφέρουσα ιδέα.
  • Λογικές διαδικασίες περιορισμού.
  • Μια σαφή περιγραφή.

Αυτά είναι απαραίτητα για ένα καλό SCP. Ένα SCP θα πρέπει να τραβήξει αμέσως την προσοχή του αναγνώστη΄ δεν πρέπει να μπερδευτεί διαβάζοντας διάφορα πράγματα. Προσπαθήστε να πάρετε μια σαφή ιδέα για το τι κάνει το SCP σας πριν ξεκινήσετε.

Πολλά άρθρα SCP αποτυγχάνουν παταγωδώς για τον έναν ή τον άλλο λόγο, κυρίως λόγω της έλλειψης εμπειρίας του συγγραφέα.

Αυτό δεν είναι δικαιολογία για να μην προσπαθείς καθόλου
Αυτό δεν είναι μια κατάρα που συναντά όλα τα νέα μέλη
Αυτό δεν είναι απλά ένα γεγονός της ζωής ή μια καθολική αλήθεια

Αυτή είναι μια πρόκληση

Ορισμένα πρώτα SCPs τα πάνε θαυμάσια, επειδή οι συντάκτες τους είτε είχαν μια άμεση κατανόηση του τι και πώς να γράψουν (κάτι που είναι σπάνιο) ή επειδή πήραν το χρόνο τους να σκεφτούν και να μάθουν. Για να σας βοηθήσουμε να αποφύγετε αυτό το φόβο που απέτυχε το πρώτο SCP, πάντα να ζητάτε βοήθεια στο φόρουμ Πρόχειρα & Κριτική ή στα Κανάλια Discord. Πάρτε αυτό το σχόλιο στην καρδιά, ακόμα και αν είναι απότομο και άμεση. Αν νομίζετε ότι κάποιος άφησε προσβλητικά σχόλια, μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε με ένα μέλος του προσωπικού. Αν περάσουν τα όρια, θα αναλάβουμε δράση.

Οι σελίδες με χαμηλή βαθμολογία διαγράφονται πάντα από την σελίδα μόλις βαθμολογηθούν με -10 ή χαμηλότερα και έχουν βρεθεί στο wiki για τις απαιτούμενες 24 ώρες (δείτε τον Οδηγό διαγραφής για περισσότερες πληροφορίες), οπότε μην νιώσετε άσχημα για αυτό, αν κάτι που γράψατε διαγραφεί. Εάν το πρώτο σας SCP όντως αποτύχει, προσπαθήστε να μάθετε από την εμπειρία. Δείτε αν η ιδέα είναι σωστή, μάθετε τι λειτούργησε και τι όχι όσον αφορά το γραπτό κομμάτι. Μερικές φορές η ικανότητά σας ως συγγραφέας δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με την ιδέας σας, και η παρακολούθηση των παλαιών γραπτών σας για την εκ νέου σύνταξη είναι μια καλή τακτική. Μπορείτε πάντα να κρατάτε τα παλιά γραπτά σας στο sandbox σας. Αν διαπιστώσετε ότι έχετε κάποιο πρόβλημα με τον απαιτούμενο κλινικό τόνο, αλλά έχετε καλή αντίληψη του Ιδρύματος και των θεμάτων που διερευνά, μπορείτε πάντα να δοκιμάσετε το χέρι σας γράφοντας ιστορίες. Οι ιστορίες δεν είναι για κανέναν λόγο κατώτερες από τα SCP.

Επίσης, παρακαλούμε να σημειώσετε ότι η δημοσίευση ενός ακατάστατου SCP για να «απομακρύνει την κακή τύχη» δεν κάνει τίποτα εκτός από το να θέτει σε ακαταστασία τη σελίδα. Όταν γράφετε το πρώτο SCP σας, βάλτε το καλύτερο πόδι σας προς τα εμπρός, επειδή αυτό αποτελεί μέρος του προτύπου με το οποίο θα κριθούν τα μελλοντικά σας έργα. Κάντε αστεία στη συνομιλία. Ανεβάστε πραγματική δουλειά μέσα στη σελίδα. Θα κάνει τους ανθρώπους να σκέφτονται καλύτερα πράγματα για εσάς, θα βοηθήσει στη βελτίωση της σελίδας και θα αποτελέσει παράδειγμα για τους άλλους αρχάριους.

Πραγματικά, η καλύτερη δυνατή συμβουλή που μπορεί κανείς να δώσει είναι να έχετε υπομονή. Καθίστε πίσω και παραμονεύστε΄ έχουμε όλα τα είδη άρθρων. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να μάθετε πώς λειτουργεί η σελίδα. Δείτε τι είναι καλό και τι είναι κακό, ποιο έχει τις περισσότερες ψήφους και ποιο τις λιγότερες. Μάθετε τι είδους πράγματα αναζητούν οι άνθρωποι σε ένα άρθρο΄ θα είστε καλύτερα εξοπλισμένοι για να επιτύχετε στο γράψιμο.

Τι πρέπει να κάνετε στη συνέχεια;

Για να δείτε τι πρέπει να κάνετε αργότερα για να γράψετε το δικό σας SCP, επιστρέψτε στην κορυφή αυτού του εγγράφου και επιλέξτε μια άλλη καρτέλα.