728
αξιολόγηση: 0+x

Περπατάω μέσα στο χιόνι. Το τρίξιμο των βημάτων μου δημιουργεί έναν αργό, αλλά επίμονο ρυθμό, ενώ η έλλειψη ανέμου επιτρέπει στον ήχο να μεταφέρεται εκπληκτικά μακριά. Το όνομά μου είναι Νηλ, και κυνηγάω ένα ιπτάμενο ελάφι σε μια βουνοπλαγιά στις αρχές Ιανουαρίου.

Ήταν έξι ολόκληρες ώρες νωρίτερα όταν ένα από τα φορτηγά του Ιδρύματος Ειδικών Διαδικασιών Περιορισμού είχε σταματήσει στην είσοδο φόρτωσης του Τομέα-28, με ένα ρυμουλκούμενο αλόγου να τρέχει επίμονα πίσω του. Δεδομένων των καιρικών συνθηκών, με εξέπληξε το γεγονός ότι ό,τι είχαν φέρει μαζί τους ήταν ακόμα ζωντανό. Η θέρμανση πρέπει να ήταν εξαιρετική.

Εκεί που νομίζω ότι έχω χάσει το δρόμο μου, εντοπίζω ένα μοναχικό σύνολο από ίχνη οπλών. Είχε προσγειωθεί προς αυτή την κατεύθυνση πρόσφατα, και είμαι αρκετά περήφανος για τον εαυτό μου που μπόρεσα να το εντοπίσω τόσο καλά. Προσεύχομαι σιωπηλά να μην δυναμώσει ο άνεμος, συνεχίζω την πορεία μου και αυξάνω το ρυθμό μου. Τελικά, θα το πιάσω αυτό το τριχωτό κάθαρμα.

Αν είχα ενημερωθεί για το τι υπήρχε σε αυτό το ρυμουλκούμενο, δεν θα ήμουν τόσο μπροστά στην απόφασή μου να ανοίξω τις πόρτες μόλις το φορτηγάκι είχε σταθμεύσει. Αμέσως, κάτι που έμοιαζε με ένα ελάφι με λευκή ουρά, πετάχτηκε προς το μέρος μου, πατώντας στην άκρη της πόρτας για αρκετή ώρα ώστε να πηδήξει πάνω από το κεφάλι μου. Είχε αρκετό χρόνο, λοιπόν, για να αναπτύξει εκείνα τα απόκοσμα δερματικά πτερύγια που έχουν οι ιπτάμενοι σκίουροι και να γλιστρήσει προς το δάσος.

Τα δέντρα πυκνώνουν μπροστά μου. Ελπίζω το καημένο να μην έχει προσγειωθεί σε κάποιο και σπάσει το λαιμό του. Το να το αφήσω να ξεφύγει είναι ένα πράγμα, αλλά το να καταλήξει νεκρό θα σήμαινε μάλλον το ίδιο και για μένα. Οι χιονοστρώσεις που γέρνουν απαλά από τους κορμούς των πεύκων σημαίνουν περισσότερη προσπάθεια σε κάθε βήμα μέσα στο λευκό που βαθαίνει. Ένα μικρό ξέφωτο εμφανίζεται μπροστά μου και αποφασίζω να περιμένω. Κάποια στιγμή πρέπει να προσγειωθεί, και θα μπορούσα να το εκμεταλλευτώ.

Το ελάφι, αν όντως είναι αυτό που είναι, είναι παράξενο. Εκτός από την προφανή ικανότητα να παραμένει εκτός εδάφους, μπορεί να περιστρέφει τους ώμους του και να βγάζει τα πόδια του κάθετα προς το σώμα του, προκειμένου να ξεδιπλώσει τις συνήθως κρυμμένες πτυχές του δέρματος. Καθώς σκάβω βιαστικά ένα μέρος για να κρυφτώ στο χιόνι, ψάχνω μέσα από τις αναμνήσεις των μαθημάτων και των διαλέξεων να βρω πώς λέγεται αυτό το δέρμα. Σύντομα, μου έρχεται μια ιδέα: Το patagium, αυτή η μεμβράνη ολίσθησης, είναι άχρηστο χωρίς την ικανότητα να ρυθμίζει την τάνυσή του. Το μόνο που θα έπρεπε να κάνω είναι να πηδήξω πάνω στο ιπτάμενο οπληφόρο και να το δέσω με τη ζώνη μου. Εύκολο να το λες παρά να το κάνεις, υποθέτω.

Ξαφνικά, μια σκιά περνάει από πάνω μου και τα μάτια μου τραβιούνται προς τα πάνω. Είναι το ελάφι, και αυτό το ιπτάμενο κάθαρμα ο Μπάμπι έχει αποφασίσει να προσγειωθεί στο τέλος του ξέφωτου απέναντι από εκεί που κρύβομαι. Ξαπλώνει όμως- το κρύο τον κουράζει πολύ γρήγορα. Υποθέτω ότι είναι τώρα ή ποτέ: Με τη ζώνη στο χέρι και το παντελόνι να πέφτει επισφαλώς, πετάγομαι προς το θήραμά μου με τις πιο δυνατές βρισιές που μπορώ να καταφέρω.

Τρεις ώρες αργότερα, και είμαι πίσω στον Τομέα-28. Ο ήλιος πέφτει, κάνει περισσότερο κρύο και από τα οπίσθια ενός χιονάνθρωπου, και κουβαλάω ένα αναίσθητο ελάφι. Κατάφερα να δέσω μόνο δύο από τα πόδια του, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν ήταν σε καλή κατάσταση για να φτάσει σε ύψος πλεύσης. Παραδίδοντάς το στο πλήρωμα μέσα στις πόρτες φόρτωσης, κατευθύνομαι προς το γραφείο μου-κοντάρι μου, για ένα ντους, μια αλλαγή ρούχων και ενα hot pocket. Μόλις μπω στη μοδάτη πόρτα με το όνομά μου στην πρόσοψη, αναρωτιέμαι τι ακριβώς θα γίνει με τον εχθρό μου με τη χνουδωτή ουρά και ποιος αριθμός θα του δοθεί ανάμεσα στις αυξανόμενες ορδές τρελών ανωμαλιών που έχουμε να αντιμετωπίσουμε.

Ξυπνάω σε μια απαράδεκτα πρωινή ώρα από το χτύπημα του ενδοεπιχειρησιακού μου τηλεφώνου. Ένας από τους διευθυντές ερευνών αρχίζει να με ευχαριστεί για την ανάκτηση του Επτά Είκοσι Οκτώ και μου ζητάει ευγενικά να χειριστώ άλλα τρία παρόμοια που θα φτάσουν αργότερα μέσα στην εβδομάδα. Υποθέτω ότι δεν έχω άλλη επιλογή. Τεντώνω το χέρι μου για να κλείσω το τηλέφωνο, αλλά ο διευθυντής παρεμβαίνει με μια άλλη διασκεδαστική πληροφορία: Με χρειάζονται για να συγκεντρώσω μια ομάδα ανάκτησης και να ερευνήσω τους ισχυρισμούς για ένα ζωντανό πρωινό κάπου στις ΗΠΑ. Νομίζω ότι μπορεί να παραιτηθώ κάποια στιγμή στο εγγύς μέλλον.