173-999

Τίτλος: 173 & 999
Καλλιτέχνης: LittlePuddingLittlePudding

8uY7G7M_d.webp?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

SCP-173

nqXa7WL_d.webp?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

SCP-999

Πληροφορίες δημιουργού

Η εικόνα που χρησιμοποιείται στο άρθρο SCP-173 είναι το έργο τέχνης "Untitled 2004" του Izumi Kato. Η φωτογραφία τραβήχτηκε από τον Keisuke Yamamoto. Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται από τους καλλιτέχνες.

Μια σημείωση προσοχής: Το SCP-173 είναι μια δευτερεύουσα χρήση της εικόνας του έργου τέχνης Untitled 2004", το οποίο δημιουργήθηκε από τον Izumi Kato. Η ιδέα του SCP-173 δεν έχει καμία σχέση με την αρχική ιδέα του καλλιτέχνη του "Untitled 2004".

Το γλυπτό, η ομοιότητά του και η φωτογραφία δεν έχουν κυκλοφορήσει με άδεια Creative Commons. Μόνο το κείμενο αυτού του άρθρου κυκλοφορεί στο Creative Commons. Αυτό το γλυπτό και η ομοιότητά του δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για εμπορικούς σκοπούς σε καμία περίπτωση. Ο Izumi Kato επέλεξε με ευγένεια να επιτρέψει τη χρήση της εικόνας του "Untitled 2004" από το Ίδρυμα SCP και τους φανς του μόνο για μη εμπορικούς σκοπούς.

1.ΜΗΝ επικοινωνήσετε ή διαπραγματευτείτε με τον Izumi Kato για οτιδήποτε σχετίζεται με το "SCP-173".
2.ΜΗΝ διαπραγματεύεστε "εμπορική άδεια των εικόνων του SCP-173" καθόλου.
3.ΜΗΝ ζητάτε από το SCP Wiki να χειριστεί τις "διαπραγματεύσεις για εμπορικές άδειες χωρίς τίτλο 2004" με τον Izumi Kato
4."Οι εικόνες του "Untitled 2004" δεν διατίθονται στο εμπόριο για χρήση σε σχέση με το SCP-173. ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΕΞΑΙΡΕΣΗ.