085 Ρομάντζο ενηλίκων
αξιολόγηση: 0+x

Εφαρμογή ιστορίας: "085, Ένας έρωτας σε 2.5 διαστάσεις"

Κεφάλαιο 1: "Σιέρα Νεβάδα"

Τα καδμιοκίτρινα #5 μαλλιά της έπεφταν στους ώμους της, καθώς καθόταν στη γωνία του καμβά, κοιτάζοντας την λευκή έκταση της κενής γκέσο, με τα λεπτά πόδια της σταυρωμένα στους αστραγάλους. Τα χέρια της είναι σταυρωμένα, και υπήρχε μια απελπισία πάνω της καθώς κλωτσούσε τα πόδια της μπρος-πίσω, αναμένοντας. "Έλα", την ακούω να λέει. "Βιάσου."

{Υπομονή}, γράφω, χρησιμοποιώντας ένα πολύ ελαφρύ μολύβι με κάρβουνο. {Μην βιάζεις τον καλλιτέχνη.}

Δεν ανταποκρίνεται ιδιαίτερα σε αυτό, εκτός από το να αναστενάζει και να ακουμπάει στον πάγκο, αναστενάζοντας. Ξύνει μια φαγούρα, σηκώνοντας λίγο το υπερμαλαδί φόρεμά της, και βλέπω μια μικρή αναλαμπή από λευκό εσώρουχο. Αναρωτιέμαι αν πρέπει να της το πω αυτό. Μάλλον είναι καλύτερα να μην το αναφέρω.

Τα χρώματά μου είναι έτοιμα, η παλέτα μου προετοιμασμένη, τα πινέλα μου είναι όλα τακτοποιημένα. Καρφιτσώνω τη φωτογραφία της παραλίμνιας θέας δίπλα στον καμβά και περνάω μια στιγμή πίνοντας τη θέα αυτής της όμορφης ορεινής θέας. Ήταν μια φωτογραφία που είχα τραβήξει πριν από δέκα χρόνια, όταν ήμουν έφηβος, σε μια κατασκήνωση στη Σιέρα Νεβάδα. Ήμουν με τη Ρέιτσελ τότε: την υπέροχη Ρέιτσελ με τα μάτια του κοριτσιού του διπλανού σπιτιού και το πρόσωπο ενός αγγέλου, την υπέροχη Ρέιτσελ που είχε τρυπώσει στη σκηνή μου ενώ οι άλλοι κοιμόντουσαν και είχε βάλει το δάχτυλό της στα χείλη μου, φιλώντας με απαλά καθώς τρύπωνε στον υπνόσακό μου, την υπέροχη Ρέιτσελ που τώρα ζούσε κάπου στο Σακραμέντο, λομπίστρια της Γκρίνπις τώρα, και αναρωτιέμαι, καθώς σκιαγραφώ τα περιγράμματα των βουνών και των δέντρων, αν κοιτάζει μερικές φορές τα δάση που παλεύει τόσο σκληρά για να προστατεύσει και θυμάται, με ένα χαμόγελο, τη νύχτα που τρύπωσε στη σκηνή του συμμαθητή της φορώντας ένα μπλουζάκι και ένα εσώρουχο και του έκανε έρωτα υπό τον ήχο του κελαηδίσματος των γρύλων και του νερού που έπεφτε.

Αναμνήσεις. Το μολύβι μου χορεύει πάνω στον καμβά με απερίσκεπτη εγκατάλειψη, όπως κάνει πάντα όταν η μούσα μου χτυπάει, όταν το αριστερό μου μυαλό κλείνει και αφήνει το δεξί μου μυαλό να ρέει ελεύθερα, όταν το μάτι, το χέρι και το μολύβι δουλεύουν σε τέλεια αρμονία. Αναμνήσεις από τη στιγμή που ο άντρας με τη μαύρη γραβάτα ήρθε και μου είπε ότι είχε διαβάσει το άρθρο μου για τη λαογραφία και τους μύθους, λέγοντάς μου ότι είχα την ευκαιρία να σώσω τον κόσμο. Αναμνήσεις από τις πρώτες αποστολές στις οποίες πήγα, τις πρώτες φορές που μου ζητήθηκε να χειριστώ μια κατάσταση περιορισμού. Τα χέρια που τώρα κρατούσαν μολύβι και γόμα ήταν κάποτε κόκκινα από το αίμα μιας στενής φίλης, η Μάγκι Λίντον, η Δρ. Μάγκι Λίντον, που είχε κοπεί στα δύο εξαιτίας μιας στιγμιαίας αδιακρισίας με τον Εξακόσια Ογδόντα Δύο, το κόκκινο του αίματός της ήταν βαθύτερο και πιο σκούρο από οποιοδήποτε κόκκινο κάδμιο που θα μπορούσαν να αναμείξουν οι μπογιές μου. Δεν αισθάνομαι θλίψη, αλλά λύπη, λύπη για το διαμαντένιο δαχτυλίδι που παραμένει ακόμα στη θυρίδα μου, που δεν κατάφερα ποτέ να της δώσω.

Μακάρι να ήμουν τόσο ψυχρός και σκληρόκαρδος όσο κάποιοι συνάδελφοί μου. Δεν μπορώ να διώξω τα προβλήματά μου με το ποτό, ούτε μπορώ να προκαλέσω την ίδια ψυχρή απόρριψη του θανάτου που μπορεί να κάνει ο Δρ. Κλέφ ή ο Κοντράκι. Η μητέρα μου πάντα μου έλεγε ότι, ως μικρότερος, ήμουν το πιο ευαίσθητο παιδί της. Πράγματι, αν και η καριέρα μου ήταν στην επιστήμη, έβρισκα πάντα παρηγοριά στην τέχνη, και ήταν στην τέχνη που οι επόπτες αποφάσισαν ότι θα έπρεπε να βρω την παρηγοριά μου τώρα. Αφού απομακρύνθηκα από τα έργα επιπέδου Keter, μου είπαν ότι υπήρχε ένα άλλο SCP που χρειαζόταν τα μοναδικά μου ταλέντα.

Δεν ξέρω τι περίμενα, αλλά δεν το περίμενα αυτό.

Όπως πάντα, η ώρα περνάει γρήγορα, και μέχρι να τελειώσω με το σκίτσο, έχει περάσει μια ώρα χωρίς να το καταλάβω. Η Κάσσι είναι συνεπαρμένη από την προσοχή της, χαμογελώντας με ευχαρίστηση στα αχνά περιγράμματα των βουνών, της λίμνης, της αποβάθρας και της μικρής καλύβας. "Φαίνεται υπέροχο", ξεφυσάει. "Μπορώ να…;"

{Όχι ακόμα,} γράφω. Αφήνω τώρα το μολύβι μου και παίρνω την παλέτα και τα πινέλα μου. Με μεγάλες κινήσεις του πιο φαρδιού μου πινέλου, βάζω τα βασικά μου χρώματα: βαθύ, σκούρο μπλε για το νερό, καφέ για τα βουνά, ανοιχτό γαλάζιο για τον ουρανό. Κινούμαι γρήγορα, γιατί η Κάσσι είναι ανυπόμονη, αλλά προσέχω να βάζω ρυθμό, να επιβραδύνω και να βλέπω πραγματικά τι υπάρχει πριν το τοποθετήσω στον καμβά. Κάτω από το πινέλο μου, τα βουνά ζωντανεύουν σιγά σιγά, τα επίπεδα καφετιά δίνουν τη θέση τους σε βαθιές, απόκρημνες κορυφές που καλύπτονται από χιόνι, και στη συνέχεια ξεσπούν σε πράσινο, καθώς τα πεύκα ξεπροβάλλουν στις απόκρημνες πλευρές τους. Χαμηλά, αφιερώνω λίγο χρόνο για να ζωγραφίσω μερικές ακόμα λεπτομέρειες στα κοντινότερα δέντρα: το σπασμένο κλαδί σε ένα, τον λυγισμένο κορμό σε ένα άλλο, την ελαφριά σήψη του ξύλου σε ένα τρίτο. Πιο κοντά στην Κάσσι, αφιερώνω λίγο χρόνο για να ζωγραφίσω το ελαφρώς ξερό χορτάρι με πιο σκούρα πράσινα χρώματα, βάζοντας λίγο φωτεινό κίτρινο για να σχηματίσω τα ανθισμένα λουλούδια της μουστάρδας.

Ακόμα και όταν αρχίζω να ασχολούμαι με τη λίμνη, ο πίνακας αρχίζει να ζωντανεύει. Ένας απαλός άνεμος θροΐζει τα ψηλά κλαδιά των πεύκων, κάνοντας τις ξερές βελόνες να παρασύρονται στη γη, πυκνώνοντας το σκούρο χαλί από πευκοβελόνες κάτω από τα γυμνά πόδια της Κάσσι. Η λίμνη, η οποία είχε ξεκινήσει ως μια βαθιά, μπλε κηλίδα χρώματος, παίρνει γρήγορα μορφή κάτω από στρώματα όλο και πιο ανοιχτών αποχρώσεων, και στη συνέχεια κάτω από ανταύγειες καθαρού λευκού αναμεμειγμένου με λίγο ανοιχτό γαλάζιο, για να αντανακλά τον ουρανό. Μικρά κύματα, όπως αυτά που είχαν χτυπήσει τις πλευρές της βάρκας με την οποία η Ρέιτσελ και εγώ περιπλανιόμασταν για ώρες, σχηματίζονται στην επιφάνεια του νερού και αρχίζουν να κινούνται, να ανεβοκατεβαίνουν και να ρέουν.

Σηκώνω το πινέλο μου και απομακρύνομαι από τον πίνακα. Κάτι λείπει από εδώ… κάτι που δεν υπάρχει ούτε στη φωτογραφία, ούτε στον πίνακα, κάτι που θα τον ολοκληρώσει…

Η Κάσσι ξέρει. "Μπορείς να μου ζωγραφίσεις μια αποβάθρα;" με ρωτάει. "Θέλω να βουτήξω στο νερό".

Δεν μπορώ να της μιλήσω τώρα, γιατί το να της γράψω οτιδήποτε θα κατέστρεφε τον πίνακα, γι' αυτό απαντώ βάζοντας τέσσερις γρήγορες γραμμές μαύρου χρώματος και στη συνέχεια βάζω από πάνω καφέ. Η αποβάθρα είναι λίγο σαθρή και οι πάσσαλοι φαίνονται να είναι λίγο παλιοί, αλλά και αυτό είναι μέρος της γοητείας της. Μπαίνω στον πειρασμό να προσθέσω μια αγριόπαπια, αλλά αυτό θα θύμιζε στην Κάσσι τη μοναξιά της. Συμβιβάζομαι με ένα φύλλο στο νερό, που παρασύρεται στη λίμνη, ρίχνοντας μικρούς κυματισμούς στην επιφάνεια του σκοτεινού νερού.

"Ευχαριστώ", είπε η Κάσσι, γυρνώντας προς το μέρος μου και χαμογελώντας. "Είναι πανέμορφο".

Υπογράφω το όνομά μου στη γωνία με λευκή μπογιά και προσθέτω ένα μικρό "Παρακαλώ" και ένα χαμογελαστό πρόσωπο στην υπογραφή μου. Η Κάσι σηκώνεται από το παγκάκι του πάρκου και περπατάει προς τη λίμνη, με τα γυμνά της πόδια να πατώντας πάνω στις πευκοβελόνες, δείχνοντας να μη νοιάζεται για το τραχύ έδαφος, αναρωτιέμαι αν αυτό συμβαίνει επειδή δεν έχει νιώσει ποτέ την πραγματική αίσθηση των πευκοβελόνων πάνω στο γυμνό δέρμα και δεν ξέρει ότι πρέπει να πονάει.

Είναι λάθος να αποσπαστείς έτσι… μέσα στη φιλοσοφική μου θολούρα, σκοντάφτω στο δίσκο με τα χρώματα και τα μικρά σωληνάρια μου με το καμένο κεχριμπάρι και το βερμίλιο να σκορπίζονται στο δωμάτιο περιορισμού. "Γαμώτο!" Αναστενάζω. Πέφτω στα γόνατα και αρχίζω να ψάχνω κάτω από τους σωρούς των καμβάδων και των χαρτιών, προσπαθώντας να μαζέψω τα διάφορα χρώματα και τις προμήθειές μου.

Τελικά μάζεψα το τελευταίο μου σωληνάριο με το κόκκινο κάδμιο και τα τακτοποιώ στο κουτί μου, όταν παρατηρώ μια λάμψη ωχρής σάρκας στον πίνακα. Γυρίζω και αμέσως απομακρύνομαι, κοκκινίζοντας, καθώς η Κάσσι βγάζει το μπλε φόρεμά της και το αφήνει να πέσει, αμέριμνα, στην αποβάθρα. Η γυμνή πλάτη της είναι χλωμή και λεπτή και η ομορφιά της είναι σαν μια Αφροδίτη που βγαίνει από τον αφρό της θάλασσας, καθώς βγάζει την κορδέλα από τα μαλλιά της και την τοποθετεί πάνω στο φόρεμά της. Βουτάει στο νερό με έναν έντονο παφλασμό, αναδύεται μέσα σε μια βροχή από αστραφτερά σταγονίδια νερού και αρχίζει σιγά σιγά να κολυμπάει στη λίμνη, απολαμβάνοντας τη δροσιά του νερού.

Κάποια τρελή παρόρμηση μέσα μου θέλει να την δεί να κάνει ύπτιο.

Καταφέρνω να καταπολεμήσω τη λίμπιντό μου και κλείνω ήσυχα τη βαλίτσα του καλλιτέχνη μου. Ηλίθιε. Δεν μπορεί να με ακούσει, ούτε να με δει, αλλά μου φαίνεται κάπως… σαν να ενοχλώ… όταν κολυμπάει ολόγυμνη μέσα στη λίμνη, αδιαφορώντας για το τι μπορεί να δω. Τακτοποιώ την παλέτα μου καθώς διστάζω, συνειδητοποιώντας κάτι που είχα ξεχάσει.

Μου έχει μείνει αρκετό λευκό. Βάζω το πινέλο μου να ζωγραφίσω και προσθέτω γρήγορα το στοιχείο που λείπει στο σωρό των ρούχων στην αποβάθρα.

Κλείνοντας τη βαλίτσα μου, φεύγω από τις εγκαταστάσεις περιορισμού, περνώντας την κάρτα μου από τον αναγνώστη και σβήνοντας τα φώτα καθώς φεύγω. Η Κάσσι δεν θα ενοχληθεί: γι' αυτήν, ο ήλιος θα παραμείνει φωτεινός και λαμπερός, ο άνεμος θα είναι πάντα δροσερός και το νερό θα είναι πάντα φρέσκο και καθαρό, μέχρι που θα είναι έτοιμη να επιστρέψει στο σπίτι της, στο μπλοκ σκίτσου που έχει μείνει κολλημένο σε μια γωνία, στον συνηθισμένο της κόσμο με τα μονόχρωμα ασπρόμαυρα.

Αναρωτιέμαι, καθώς επιστρέφω στο γραφείο μου, γιατί έκανα αυτό το τελευταίο κομμάτι. Μήπως θα ήταν καλύτερα να την αφήσω στην ησυχία της, ώστε να μην μάθει ποτέ ότι την είδα να βουτάει γυμνή στη λίμνη; Ίσως. Ίσως ήταν απλώς ότι μου φαινόταν άδικο το γεγονός ότι εγώ μπορούσα να τη βλέπω και εκείνη δεν μπορούσε να με δει, ή ίσως ήταν απλώς ο τρόπος μου να της το πω.

Ίσως, ως γενναιόδωρος, απλώς δεν αισθανόμουν να αφήσω μια κοπέλα να κολυμπήσει χωρίς πετσέτα.

Ενδιάμεσο 1

"Η απόδοση του πράκτορα Λάσιτερ, δεδομένων των πρόσφατων συναισθηματικών προβλημάτων του, ήταν υποδειγματική. Οι ψυχολογικές του εκθέσεις δείχνουν ότι αν και η ψυχική του κατάσταση είναι… χμμμμμμ… ακόμα διαταραγμένη… έχει γίνει πολύ λιγότερο αυτοκτονικός από πριν. Μάλιστα, αν είμαστε τυχεροί, μπορεί να αποφασίσει να μην κόψει τις φλέβες του με ξυράφι και να αιμορραγήσει στο… γαμώτο… ας αρχίσω από την αρχή".

"Αν και ο πράκτορας Λάσιτερ παραμένει σε κατάσταση συναισθηματικής δυσφορίας, έχει σημειώσει μεγάλη πρόοδο τους τελευταίους μήνες. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη ότι θα αναρρώσει πλήρως και θα επιστρέψει στη δουλειά του στο πεδίο… ναι, και θα παραμείνει αδρανής για μερικούς μήνες και μετά θα τινάξει τα μυαλά του στον αέρα με το πλευρικό του όπλο και ίσως πάρει μαζί του την ομάδα, γαμώτο… ας αρχίσω ξανά από την αρχή…".

"Ο πράκτορας Λάσιτερ είναι ένας καλός πράκτορας… όχι, ήταν ένας καλός πράκτορας, τώρα είναι ένας γαμημένος κακομοίρης, και δικαίως. Το παιδί είδε την κοπέλα του… όχι, ήταν η νύφη του… ήταν; Ξέρω ότι αγόρασε ένα δαχτυλίδι, αλλά δεν κατάφερε ποτέ να της το δώσει; Δεν ξέρω, ο μικρός εκνευριζόταν γι' αυτό σαν τρελός… τέλος πάντων, είδε τη Μάγκι Λίντον να γίνεται κομμάτια από το Εξακόσια Ογδόντα Δύο, και δεν μπορούσε να κάνει το παραμικρό γιατί βρισκόταν στη λάθος πλευρά ενός διαχωριστικού έκτακτης ανάγκης, και αν ποτέ μάθω ποιος αποφάσισε να φτιάξει αυτά τα πράγματα από ενισχυμένο πλεξιγκλάς εννέα ιντσών για να μπορείς να βλέπεις τα φρικτά πράγματα που συμβαίνουν στους ανθρώπους που παγιδεύονται στην άλλη πλευρά, θα τον δολοφονήσω…".

"… σκατά, δεν μπορώ να το πω αυτό, θα τον κάνουν Δέλτα. Χέσ' το, αυτό το να λέω την αλήθεια δεν με βγάζει πουθενά. Ο πράκτορας Λάσιτερ είναι ένας εξαιρετικός πράκτορας που απλά χρειάζεται λίγο χρόνο για να συνέλθει. Προτείνω να του ανατεθεί ένα καθήκον χαμηλής προτεραιότητας που να περιέχει SCP επιπέδου Safe μέχρι να αναρρώσει πλήρως. Ορίστε. Και αν κάποιος χάψει αυτές τις μαλακίες, έχω μια γέφυρα να του πουλήσω. Γαμημένες αναφορές προσωπικού, δεν έπρεπε ποτέ να δεχτώ αυτή την ηλίθια προαγωγή…".

- Απόσπασμα από τα αρχεία παρακολούθησης του γραφείου του υποδιευθυντή Κλέφ, έξι μήνες πριν από το περιστατικό Λάσιτερ.